Sentimente...sau...amnezie?!?

137 8 0
                                    

Am coborat in sufragerie unde Max statea pe ganduri rezemat de peretele de langa geam. Oare si.a adus aminte ceva? Ce e cu el?

Mayra: Hei! Ce faci?

Max: Mayra eu azi mi.am adus aminte cate ceva partial, stiu doar ca am venit aici si m.am inscris la facultate si apoi...

Mayra: Max nu face fortari mari, ai rabdare si ai sa vezi ca va fi bine. Toate la timpul lor.

Max: Mayra...

Mayra: Da...spune!

Max:....nu ai sa ma crezi dar eu cred ca m.am indragostit.

Mayra: Raman pe loc uimita, simt ca la auzul acestor vorbe ma sufoc si parca iau foc, oare m.am indravostit de el? Nu, nu cred e doar obisnuinta.. De cine?

Max: De tine si de familia ta si de fiica ta, as vrea sa raman in viata ta asa cum e ea.

Mayra: Imi vine sa urlu de bucurie, dar asta nu o voi face...Ei Max nu crezi ca te grabesti cu afirmatiile, e poate doar obisnuinta cu noi, nu te grabi, in plus ai si starea asta de confuzie si incredere deplina si nu stiu ce sa iti mai spun. Dar inrai de toate asteapta sa iti revi si apoi vom mai discuta.

Max: Mayra, ce treaba are amnezia cu sentimentele? Crezi ca daca mi.as reveni nu te.as mai iubi?

Mayra: Da Max se poate si asta...nu vreau sa ma avant cu tine intr.o relatie ce se poate termina urat, nu ii mai pot frange inima fetei mele. Ea isi doreste enorm un tata pentru totdeauna langa ea, un barbat in viata noastra ca sot si tata. Ea sufera enorm din cauza asta si ma doare, am mai ranito o data cu acel Mark.

Max: Lasa.ma sa iti demonstrez ca nu sunt Mark si nici altu, vreau sa va am mereu in viata mea si asta nu va strica amnezia sau ce o fi ea. Nu vreau sa ranesc fetita, vreau sa ma lasi sa ii fiu tata pentru o viata intreaga si tie sot asa cum vrei tu.

Mayra: Max spui vorbe mari...te rog...asteapta un timp si apoi mai vorbim. Te rog! Acum sunt mult prea obosita, vreau doar sa ma odihnesc.

Max: Mayra, te rog lasa.ma sa intru in sufletul si inima ta, te rog!

Mayra: Max vom vorbi despre sentimente si alte chestii dupa ce iti revi, pana atunci vom fi ca si acum. Acest subiect vreau sa se incheie acum, nu vreau sa ne certam.

Max: Jura.mi ca nu simti nimic pentru mine! Jura pe fata ta, ai curaj?

Mayra: Max nu intinde coarda!

Max: Mayra nu schimba subiectul! Vreau sa stiu...

Mayra: Ce vrei?

Max: Cum ce? Ce simti fata de mine? Ce sentimente? Ma iubesti?

Mayra: Nu te.ar ajuta cu nimic sa sti, te rog ai rabdare sa iti revi si apoi vom discuta, te rog frumos!

Max: De ce crezi asta? Mayra, nu imi intoarce spatele, te rog nu mai ocoli ceea ce te intreb. Asa de greu e sa imi raspunzi?

Mayra: Max te rog...si ma las in jos pe canapea, ma ghemuiesc intr.un col si incep a plange...

Max: De ce plangi frumoasa mea? Iarta.ma dar eu chiar m.am indragostit de tine. De ce vrei sa ma alungi usor usor din viata ta? De ce nu imi spui ce te macina si ce simti?

Mayra: Max...pentru Dumnezeu, lasa.ma! Uita.te la mine, eu nu sunt o femeie normala, nu voi veni seara de seara acasa ca acum, viata mea nu e simpla Max, eu iubesc masinile, voi fi uneori pe teren, alte ori in misiuni din care nu se stie niciodata daca ma mai intorc. Am o fetita, sunt mama singura, tatal ei ma parasit inainte de a afla ca sunt insarcinata, nu i.am spus niciodata, l.am ucis cu mana mea intr.o misiune pentru a.i salva pe Darrin si Edy, tatal ei fiind un mare mafiot, in schimb tu ai o viata linistita si meriti o familie normala, nu pe mine, eu viata asta o voi avea mereu si mereu voi trai cu crima asta, am incercat sa ma linistesc ca orice femeie, dar nu am putut, asta sunt eu si asta imi e destinul. Tu nu meriti asa ceva, nu intelegi? Tu aveai o viata frumoasa si linistita pana in accident, tu chiar vrei sa stai cu frica mereu ca eu pot intr.o zi sa nu ma mai intorc?

Max: Nu mai decide tu in locul meu, Mayra, stiu viata ta, stiu acum stiu imi aduc aminte tot, am un amic la baza secreta unde mi.a aflat de tine. Acum da...stiu cine sunt...ahhhh cat ma doare capul, totul a venit ca un fulger..

Mayra: Intinde.te pe canapea, iti voi aduce un pahar cu apa...e bine, asta trebuia sa se intample...

Max: Multumesc...Mayra...eu acum stiu tot despre tine si stiu si viata mea banala, eu chiar vreau sa fiu langa tine. Lasa.ma pe mine sa imi decid viata. Te iubesc si nu te las sa imi scapi si fata ta o ador si vreau oficial sa ii fiu tata. Lasa.ma in viata voastra!

Mayra: Max....te rog..hai sa discutam maine asta.

Max: Ma iubesti?

Mayra: Maine....maine....iti spun...acum imi e somn si urc incet scarile, dar nu apuc sa urc pana sus ca vine in spatele meu, ma ia in brate si ma duce inapoi pe canapea.

Max: Acum...nu mai pot..vreau sa stiu...

Mayra: Tin la tine, te plac si poate chiar si iubesc asta nu stiu sigur. Vom vedea. Acum vreau sa ma odihnesc. Noapte buna!

Max: Bine frumoasa mea! Noapte buna!

Si acestea fiind zise am plecat fiecare catre camera lui, Doamne ce insistent putea fi, dar imi place, si ma ducur ca acum stie cine e. Sper sa plece la el, momentan nu il mai vreau in preajma lui Chrissy pana nu e nimic sigur.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum