Intalnirea cu Mark

158 8 0
                                    

E dimineata si inca nu ma pot ridica din pat, ma simt super obosita, am venit acasa la 4 dimineata, dupa o noapte de sofat, Max sa imprietenit deja cu cativa soferi si deja de unii i sa facut propunerea sa il invete sa faca drifturi si alte nebunii, a fost vizibil incantat, dar ia refuzat spunand ca deja are pe cineva care il invata. Apoi l.am dus la cafenea unde isi lasase masina si a plecat, dupa aceea si eu m.am intors la garajul secret ca sa imi iau cealalta masina. Acum e 9 dimineata dar pic de somn. Dau sa ma scol din pat si deodata imi suna telefonul.

Mayra: Da...Mark....la cat? ....bine....vin intr.o jumatate de ora acolo. Pa

Da...si acum am un raspun de dat, cred ca am lungito cam mult, acum e acum...imi fac un dus, ma imbrac in ceva lejer si anunt pe Andy ca plec pentru o ora doua in oras. Ma urc in masina si pornesc catre cafeneaua de ieri. In cateva minute ajung acolo unde deja Mark ma astepta.

Mark: Ai fost chiar rapida!

Mayra: Buna si tie! Ma bucur...mor de somn nu mai aveai rabdare un pic?

Mark: Nu...am avut destul rabdare vreau sa aflu cat mai repede raspunsul.

Mayra: Iti voi da raspunsul in functie de ce imi vei raspunde mie la ce vreau sa stiu.

Mark: Ok...intreaba.ma ce vrei sa sti!

Mayra: Nu te voi intreba, mai degraba iti voi spune ce am d gand sa fac si cum sunt eu in realitate, daca esti de acord sau nu vom vedea.

Mark: Ok spune...nu mai o lungi.

Mayra: Bine...ei bine eu vreau sa imi continui viata de dinaintea accidentului, adica m.am intors la serviciul de care ti.am povestit, la curse si noptile pierdute sofand nu renunt, nu renunt la misiuni, nu te astepta sa fiu seara de seara langa tine, nu te astepta sa fiu nevasta perfecta. Vreau sa raman eu asa cum eram, imi iubesc viata asa cum e, imi cresc copilul asa cum pot. Deci ma accepti asa?

Mark: Nu stiu daca va merge relatia noastra asa...eu vreau sa fi mai linistita, vreau sa fi noapte de noapte langa mine, nu sunt de acord cu ceea ce faci, adica cu acele curse, nu vreau sa te stiu in pericol. Nu vreau pericolul in preajma ta. Vreau sa ai o viata linistita vreau sa te stiu bine si sa fiu sigur ca dupa servici te intorci acasa.

Mayra: Imi pare rau nu sunt femeia normala, nu sunt femeia linistita, nu sunt ca toate celelalte, asa sunt eu. Nu pot sta departe de pericol, de cand ma stiu iubesc masinile si pericolul. Nu pot renunta. Cine ma vrea si cine ma iubeste, ma iubeste asa cum sunt. Cred ca mai bine iti cauti ceea ce iti doresti, nu pot fi cum vrei tu si decat sa aleg sa fim impreuna si apoi sa imi faci o mie de secene mai bine terminam aici. Am crezut ca dupa acel accident vreau o viata linistita ca toata lumea dar se pare ca nu. Eu pentru asta sunt facuta si nu pot renunta, face parte din mine. E ca si cum mi.ai cere sa renunt la viata mea.

Mark: Offf iubito...imi e asa de greu sa renunt la tine. Ma vedeam alaturi de tine si credeam ca vrei o viata linistita langa mine. Ai sa pierzi mult daca nu sti cand sa te opresti. Iubito te rog renunta la pericole si hai sa fim o familie normala ca multe altele.

Mayra: Nu pot Mark...imi pare rau asta e viata mea, imi ceri sa renunt la viata mea si nu pot. Nu pot fi si nici nu vreau sa fiu ca multe alte famili. Imi pare rau Mark dar cred ca drumurile noastre trebuie sa se opreasca aici. Nu ne potrivim si nu e bine sa ma continuam ne vom face rau.

Mark: Te rog iubita mea...

Mayra: Imi pare rau asta e tot ce vreau si tot ce pot spun. Adio! Ai grija dr tine si Davidut. Sper sa gasesti pe cineva care meriti cu adevarat. Ma ridic si plec fara sa mai astept sa spuna ceva. Simt ca totusi inima ma doare, dar nu pot renunta la ceea ce sunt eu. Asta sunt eu si viata mea e un intreg pericol.

Ajung acasa si nu ma simt tocmai roz in ceea ce privesc sentimentele mele pentru Mark. Inca il mai iubesc, m.am indragostit de el dar simt ca drumurile noastre se vor desparti exact asa cum s.au si intalnit de repede. Ar fi fost bine daca eram si eu ca celelate femei, sa isi doreasca o familie linistita, dar eu sunt precun si acei oameni ce se inroleaza in armata, acei oameni cu sange rece. Nu pot sta linistita, linistea parca ma sufoca, mereu trebuie sa fiu in actiune, ori cu serviciul ori cu masina. Asta e viata mea...urc la mine in camera si socot telefonul din buzunar care era pe silentios. Ma uit la el si vad un mesaj de la Mark.

,, Ma doare ca ai ales altceva inafara de mine, ma doare ca nu m.ai ales pe mine si ai ales altceva. Te vroiam langa mine iubito sa ne crestem amandoi copii in liniste si armonie. Cu durere in suflet iti voi accepta decizia. Desi eu inca sper iubito sa revi la mine. Te iubesc. Ai grija de tine. "

Incep sa plang ma doare dar nici viata usoara impreuna nu am avea. El va vrea ce eu nu pot si apoi vor interveni mii de certuri si relatia tot la final va ajunge.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum