Cursa nebuna

135 12 0
                                    

Se apropie incet incet seara si emotiile ne trecea pe fiecare. Trebuia sa castigam acea cursa ca sa prindem tot mai tare increderea lui Nick in noi si supunerea noastra pentru el. Dar trebuia sa luam legatura si cu tata si unchiul ca sa obtinem ceea ce vroiam cu usurinta fara a se lasa cu cu victime. Era ultimul lucru care mi l.as fi dorit sa se lase cu morti. Am deschis un telefon din sertarul secret al camerei. Il ascunsesem acolo pentru a putea vorbi la nevoie cu ai nostri. Il iau si ma duc catre sufragerie unde era varul meu.

Mayra: Veri hai sa sunam pe ai nostri sa vedem ce fac si sa aranjam si pentru diseara la depozit.

Darrin: Bine. Hai suna! Da pe difuzor sa aud si eu.

Mayra: Alo!...unchiuletule...noi suntem bine...voi?....ma bucur....sa ii spui ca si mie imi e dor de ea si de voi toti ne e dor rau....auzi te.am sunat sa iti spunem ca in seara asta trebuie sa furam niste piese de masini de la depozitul ala....da...pune.l in tema pe paznic....pune.l sa iti ia o vesta antiglint pe sub haine si de ea sa lipeasca pe piept o punga mare de vopsea ca am de gand sa ajung prima si sa il impusc ca sa sa nu isi ia vreun glont in cap de la ceilalti....ok dar mai repede ca timpul trece...telefonul asta il voi inchide si numai la nevoie te voi suna...ok....va pupam pe toti....Spunei matusi Eli ca Darrin e bine si el va pupa....ok pa pa.

Darrin: E bine daca sunt bine si sper sa ajungem noi primi. Il voi pune in tema si pe Edy cand va veni in caz ca ajunge el inaintea noastra sa stie ce are de facut....

Mayra: Da si offf mi sa facut mai dor de gaza mea mica. Nici cand am ascunso nu am stat asa de mult departe de ea.

Se aude usa si deodata pe ea apare insfarsit Edy. Era incruntat si ceva il deranja. Ceva nu e era bine.

Mayra: Iubitule sa intamplat ceva?

Edy: Se intampla ca in cursa asta Nick cica nu vrea sa te bage. Cica doar eu si Darrin si inca alti 3. Trebuie sa faci cumva sa il convingi. Unul din noi trebuie sa ajunga acolo inainte cu mult si doar noi doi si aia trei nu ne vad bine.

Darrin: A vorbit Mayra cu tata si ia spus. Daca ajungi inainte impusti paznicul in zona pieptului va avea vesta antiglont si o punga de vospea rosie. Il impusti acolo in ghereta aia mica sa nu mai iasa sa dea aia de el sa ii traga una in cap.

Edy: Bine ca mi.ati spus. Offff nu stiu dar presimt ca ceva nu e in regula. Nu stiu ce sa facem. Si treaba e ca Nick banuieste ca intre noi ar fi sentimente. De maine nu voi mai sta in preajma ta iubito. Imi pare rau dar nu risc nici viata ta nici misiunea. Imi va fi greu dar nu pot face nimic.

Mayra: Nu.i nimic...stiu si inteleg. Atunci ca sa nu existe suspiciuni vom sta cat mai departe.

Darrin: Eeee cacat...sper sa terminam cat mai repede...ca se poate sa existe vreun turnator din nou de acolo si sa spuna deapre acoperirea noastra.

Edy: Exact...Darrin dupa asta suna.l din nou pe Dean sau Henry si spune.le sa investigheze din nou printre ei.

A venit ora la care sa plecam. Aveam un sentiment de neliniste in mine si nu stiam de ce si pentru ce. Oare chiar cineva ne turnase? Ajungem la ascunzatoarea lui Nick unde ne asteptau multi altii.

Nick: Bine ati venit dragii mei! In aceasta seara ne vom ocupa de un depozit plin de masini si piese de masini confiscate de politie. Prima data va fi cursa nebuna intre cateva persoane care ajunge primul anihileaza paznicii si ne suna sa venim sa golim depozitul. Cel care impusca paznicul primeste un milion de euro.

Mayra: O Dumnezeule....Nick vreau sa particip si eu pot?

Nick: Nu iubita...vreau sa stai aici langa mine. Avem ceva de vorbit noi doi.

Mayra: Hai te rog lasa.ma sa fac si eu asta si dupa vorbim ce vrei tu! Te rooooog! Nu fi rau iubirea mea!

Nick: Bine dar dupa cursa asta vi aici sa vorbim!

Mayra: Multumesc esti o dulceata si dau sa il sarut dar se trage inapoi. Ce ai?

Nick: Vorbim cand vi!

Mayra: Ok ok!

Ne ducem fiecare la masinile noastre numai ca eu si varul meu deocamdata luam tot vechile noastre masini cu care evadasem din politie. Nick ramane uimit, dar noi le alesesem ca stiam ca sunt mult mai puternice decat cele care ni le datuse si decat celelalte masini. Doar era modificate de noi si testate. Stiam ce poate...

O blonda da startul, era aceeasi blonda cu care isi facuse perversiunile Nick. Ma sageta cu privirea si parca avea un ras dracesc ceva de genul ,,o sa dai tu de dracu". Privirea aia ma ingrozea mai ales ca nu stiam la ce sa ma astept din partea lui Nick...

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum