Fara frana

155 12 0
                                    

Pornesc masina si in minte imi venea mii de ganduri si gandulete. Semaforul in fata mea se face rosu dau sa opresc dar constat deodata ca nu pot frana. Masina isi ia tot mai mult viteza. Ceva nu e bine. Merg cu claxonul pornit sa se dea toti la o parte ai aprind si sirena din masina. Tata tinea mereu o sirena in masina lui personala in caz de ceva o omologase cu asa ceva. Toata lumea se fereste, masinile imi fac loc si hotarasc sa o scot pe camp pana nu ranesc pe cineva. Ies din oras si caut un loc in cate sa pot iesi inafara decorului fara sa fac multe dezastre. Imi spun Tatal nostru in gand si ma rog la Dumnezeu sa scap vie sa imi mai vad macar o data familia si trag de volan unde ma rastorn pe un camp. Apoi nu mai stiu nimic...

Din perspectiva unui trecator

Am vazut cum masina nu mai putea frana si cum a tras de volan sa nu mai faca alte victime sau alte pagube. Si.a riscat viata pentru altele. Am fugit repede la masina ce luase foc si am traso de acolo. Apropo ma numesc doctor Duncan Rick. Eram impreuna cu un coleg de la spitalul meu Jay Turner si fratele lui Erick Turner. Am scos fata din masina, era desfigurata in urma accidentului, inca mai avea puls dar iti era groaza sa o vezi, am traso repede din masina si apoi la un minut distanta masina a explodat. Am hotarat sa o luam acasa si sa vedem ce ii putem face sa o salvam si sa ii redem chipul. Mentionez ca noi trei eram doctori chirurgi specialisti in trei domenii diferite. Eu eram plastician si estetician. Ei cu totul altceva.

Am ajuns la mine acasa unde la subsolul casei am un mic spital mai dotat ca toate spitalelw din tara asta. Asistenta este nevasta mea si a lui Jay. Erick nu are nici macar iubita, dar sotie.

De spitalul asta in familie nu stie nimeni. Fiica mea e si ea aici. Este doctor dentist si fiul meu doctor orelist. Toata familia e in domeniul medicinii chiar si nora mea si ginerele meu.

Deocamdata vreau sa salvam vieti cum soar noi stim in secret. Gasim uneori peraoane in accidente ai noi le salvam si ii ajutam in secret sa deacopere de unde a venit accidentul. Ajutam oameni din accidente ciudate.

Am aduso acasa si am bagato imediat in sala de operatie. Toti se speriasera de ea. Asa ceva nu mai avusesem pana acum. O deafigurare de gradul 4. Ea doar mai respira. Nu era constienta. A durat multe ore pana am refacut cate ceva si iam salvat viata temporar, am conectato la aparate si nu stiam ce fizionomie aibforma a fetei sa ii redam. Asteptam cu sufletul la gura cu televizoarele aprinse peste tot sa dea pe undeva la stiri despre ea sa arate poza.

A doua zi in timp ce o ingrijeam am vazut ca intr.un final a dat deapre accident. Vorbea chiar tatal ei cu reportera.

Reportera: Domnule stiti ceva? A avut probleme cu cineva? Cum sa intamplat, ati aflat?

Dean: Aia era masina mea. Imi era mie deatinat acel lucru. Nu fetei mele. Venise dintr.o misiune si ii datusem masina sa se duca sa isi faca o baie si sa se intoarca la spital la varul ei si prietenul ei. Dar nu credeam ca se va intampla asta. Ea scapase cu bine din tot. Din primele cercetari arata ca masina nu ar mai fi avut frane

dar nu intelegem de ce nu ii gasim trupul. Daca cumva vedeti aceasta persoana va rog cautati.ne si in caz ca vreti rascumparare va dam oricat dar numai dati.ne trupul ei sau pe ea. Si afiseaza poza.

Dr Duncan: Jay salveaza repede poza. Ca sa ii refacem chipul si corpul.

Jay: Gata Rick!

Duncan: Anunta te rog si pe Erick sa vina si restul familiei. Intram in operatie sa ii refacem corpul.

Jay: Ok am inteles.

Acum Jay ia anuntat pe toti si cu totii suntem in sala de operatie. Ne pregatim sa ii refacem corpul si chipul.

Erick: Rick de ce nu ii anuntam familia?

Rick: Pentru ca poate fi in pericol. Cineva ii poate urmari familia. Astept sa o facem bine si apoi ea va decide daca trebuie sa ii anuntam.

Jay: Asa cred ca e cel mai bine.

Am diacutat cate ceva deapre fata asta si in rest numai deapre operatie. Operatia a fost un real succes. Eram mandrii ce a putut sa ne iasa. Ba chiar o facusem mai frumoasa deca inainte. Erick parca se indragostea de ea vizibil...ii straluceau ochii. Adevarul era ca ea chiarbera de o frumusete aparte. Avea niste ochi frumosi verzui, bruneta si o piele catifelata si alba. Era alba ca zapada din poveste. Dupa operatie decidem sa o ducem inapoi in salon. Mai aveam de reconstruit dantura si cam terminasem.

Jay: Dantura cand?

Rick: Maine fata mea se va ocupa de ea. Toate la timpul lor! Acum haideti sa ne odihnim. Dar cineva trebuie sa ramana sa o supraveheze. Vom face cu randul. Nu o putem lasa asa.

Erick: Eu voi ramane cu ea. Sunt mai odihnit. In operatie nu am facut mare lucru.

Jay: Bine iubaretule! Poate iti gasesti iubirea!

Erick: E doar o pacienta! Si se inroseste blondinul cu ochii albastri.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum