Nunta...

151 13 0
                                    

Azi este o zi mare pentru verisorul meu, Darrin, e nunta lui si a lui Amy si botezul fiului lor Darius. Se anunta a fi o zi frumoasa si plina de bucurie. Este doar 8 dimineata si soarele deja straluceste pe cerul senin. Eu, Amy, mama, matusa Elinor si mama lui Amy suntem deja la coafor, am ocupat tot coafotul. Pe micuta Chrissy o aranjeaza bona ea fiind deja coafata. Amy avea mari emotii, deja tremura de emotii si cu toate incercam sa o linistim. Totul va fi bine si frumos. Sa speram fara incidente.

Mai tarziu suntem deja acasa pregatim mireasa pentru biserica, mirele si ceilalti barbati sunt deja la biserica. Noi femeile mergem odata cu mireasa la biserica. Iar restul de invitati ori sunt la biserica ori ne vor astepta la restaurant unde se va da masa in cinstea mirilor si a micutului Darius.

Cam intr.o ora suntem la biserica, miresica e plina de emotii, ii e frica sa nu faca vreo gafa calcand pe rochie si cazand. Dar noi o linistim si ii spunem ca nu se se va intampla asta, doar sa fie atenta pe unde merge si totul va fi ok.

Ceremonia se desfasoara foarte frumos, cu totii suntem atenti si bucurosi de ziua asta frumoasa. La iesirea din biserica cu totii ii felicitam si de bucuram pentru ei ca in sfarsit si.au oficializat relatia si au botezat pe bebe. Eu ce pot spune, nu ma simt in largul meu. In primul rand imi aduc aminte de Nick si planurile care ni le faceam candva. Acum sunt prinsa intre doi barbati ce ma iubeste si amandoi sunt prezenti azi la nunta lui Darrin. Ma simt asa de urat si nasol ca totul a luato pe repede inainte si nu stiu pe care oare sa aleg cu care oare imi va fi mai bine???

Dupa ceva timp ajungem acolo unde se va tine petrecerea. Prima data danseaza mirii, primul lor dans. Apoi fiecare cu cine si cum vrea. Darrin vine spre mine si ma invita la dans, aflandu.ma deja intr.o postura jenanta fiind intre Edy si Mark care amandoi ma vroiau sa dansez cu ei.

Darrin: Doi se cearta si al treilea castiga!

Mayra: Offf! Da ma bucur ca mai scos din acea situatie jenanta. Nu stiu cum dracu au venit amandoi deodata sa ma invite la dans.

Darrin: Pai cam nasol dar cred ca trebuie dupa sa onorezi cu un dans pe Mark si apoi pe Edy. Sau mai bine voi vorbi cu el sa nu te mai invite la dans si sa nu te mai puna in situatii jenante.

Mayra: Cred ca asa ar fi cel mai bine.

Darrin: Da si cel mai bine ar fi si daca tu ai alege o data pentru totdeauna pe cel care il iubesti mai mult si pe cel cu care vrei sa iti petreci viata. Nu poti sta asa la nesfarsit. Alergi dupa doi iepuri si nu vei prinde niciunul draga mea veri.

Mayra: Stiu veri stiu ca nu fac bine. Mi.a fost dor de Edy dar il iubesc si pe Mark si nu stiu ce sa fac.

Darrin: Pai mai intalneste.te odata cu Edy pe ascuns si vezi daca mai simti ceva.

Mayra: Adica ce sugerezi?

Darrin: Mai vorbeste o data cu el si cere un ultim sarut si tot in ziua aia sarutal dupa acea intalnire si pe Mark si vezi pe care iubesti mai mult. Poate sarutul iti va spune ceva.

Mayra: Doamne...veri ce ganduri poti avea. Hai ca ma duc la masa. Invita mireasa la dans!

Darrin: Asa voi face si tine cont de ce ti.am zis.

Mayra: Nebun esti! Ma mai gandesc...

Eu plec la masa unde se aflau parintii mei, Mark, bona si Chrissy. Mark imi cere sa dansam si ma conformez.

Mark: Pe cine aveai de gand sa accepti la un moment dat intre mine si Edy?

Mayra: Pe tine...dar a venit veri si nu il puteam refuza.

Mark: Sper ca spui adevarul si nu cauti sa ma minti. Mayra eu nu sunt fraier, imi dau seama ca tu inca il mai iubesti pe Eduard. Si poate noi am luato prea repede, poate tu ai facut totul din razbunare ca l.ai auzit cu acea duduie in telefon.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum