Cum priveau cei de acasa
Acasa este o atmosfera apasatoare. Fiul meu si iubita lui deja au venit acasa. Cumnata mea plange mai tot timpul pentru Darrin, unicul sa fiu. De ieri sa mutat si Amy la noi sa ne fie alaturi si ne.a dat si.o veste buna, este insarcinata dar Darrin inca nu stie. Nepotica mea tot intreaba de mama ei si imi e asa de mila de ea si fac zilnic tot posibilul sa mai uite facandu.i toate poftele. E o scumpete de fetita. Eu ma simt urat inca fata de fata mea, Mayra pentru tot si sincer sper sa scape cu bine. As muri daca i s.ar intampla ceva. Numai gandul asta ma ucide. Plang pe ascuns caci vreau sa par tare in fata lui Eli si a lui Andy ca sa mai prina si ei curaj ca sunt tare morcoviti de cand Darrin si Mayra sunt plecati in misiune. Ma doare sufletul pentru ambii copii. Sotul si fratele meu de cand au intrat copii in misiunea asta nu au mai dat pe acasa. Sunt sigura ca nici ei nu sunt mai bine decat noi, cu toate astea par de fier cu sange rece, dar stiu ca sotul meu, Dean sufere enorm acum. Mayra e viata lui, daca ei i s.ar intampla ceva el nu ar mai fi om. Pe fiecare zi ne ducem la biserica si ne rugam ca totul sa iasa bine si fara raniti. Deja imi e dor de ei.
- Doamna Amber uitati.va pe canalul de stiri!
Amber: Ce e Amy, si zim Amber simplu?
Amy: Sunt Darrin si Mayra la televizor! Evadarea...
Eli: Dumnezeule te rog, apara.mi fiul si nepoata! Ca mor fara ei!
Stirista: Buna ziua doamnelor si domnilor! Astazi avem parte de o urmarire ca in filme. Doua persoane, barbat si femeie pe nume Darrin Miller si Mayra Meyer au evadat din arestul politiei luand un ostatic pe politistul Eduard Evans, se pare ca acestia se ocupau de curse ilegale si alte afaceri dubioase, fiind arestati de aseara. Politia se chinuia mai bine de doi ani sa ii prinda, dar se pare ca tot nu au leac in potriva lor. In aceasta zi parca suntem mai rau ca in filmul de actiune fast and furious. Se pare ca acestia sunt copii de bani gata, dar pe langa asta ei lucrau in politie. In acest moment un elicopter al echipei de stiri survoleaza aerul si filmeaza fuga acestora. Slabe sanse ale politiei de a prinde acele masini puternice. De o cam data atat, revenim mai tarziu cu detalii. In coltul din dreapta veti urmari urmarirea in direct.
Amber: Dumnezeule ce se tin aia scai! Nu mai scapa o data!
Eli: Aolo uite trage si cu pistoalele dupa ei! Mie Henry mi.a spus ca vor fi bine de ce acum trage dupa ei.
Daria: Matusa Eli, e o strategie, stai linistita ca nu trage cu gloante adevarate. Asta e de ochii lumi si trag pe langa. Nu vor pati nimic. In scurt timp ei vor disparea din raza lor de urmarire si a televiziunii.
Amber: De unde sti? Ce esti tu de fapt?
Daria: Am lucrat si eu la cazul asta. Am fost ca ei dar de cand sa intamplat accidentul cu Andy m.au descoerit si pe mine.
Amber: Dumnezeule! Mai sunt multe surprize? Offff! Ce trebuie sa vad acum! Baiatul meu a fost in misiune si a ramas invalid! Fata mea imi e dat sa o vad la televizor ca pe o infractoare si totul pentru o misiune si unicul meu nepot la fel! Doamne simt ca mor!!!
Bona: Doamna Amber va rog mai incet sa nu auda fata! Am ferito cat am putut de televizor...acum a adormit.
Amber: Bine Lizi!
Amy: Alo! Tata Henry, te rog zi.mi ce se petrece? Ei sunt bine?
Henry: Alo! Amy, vorbim acasa! Da sunt...ok?
Amy: Ok, dar cand veniti acasa?
Henry: Imediat ce scapam de presa! Acum ne vaneaza sa ne intrebe de ei si asa ma scoate din pepeni!
Amy: Calmeaza.te tata! Va fi bine! Noi stim adevarul si asta conteaza...va asteptam acasa!
Henry: Bine draga mea! Sa tineti fata cat mai departe de televizor sa nu isi vada mama in postura aia!
Amy: Facem tot posibilul!
Iubita lui Darrin tocmai a vorbit la telefon si intr.un fel ne.am mai linistit si noi. Ne face un mare bine ca este aici. Este doctor psiholog si chiar ne ridica morala. Mie psihic chiar imi face bine fata asta. Acum Dumnezeu cu mila!
Intr.un fina reuseste sa ajunga acasa si sotii nostri, Dean si fratele meu, Henry.
Dean: Femeilor nu mai bociti atat...ei sunt bine. Gata sunt infiltrati in misiune si asteptam sa se incheie dupa un timp anume cu succes misiunea.
Eli: Cam cat ar tine ?
Henry: Nu vrem sa va speriem dar misiunea piate tine cateva saptamabi pana la cativa ani. Noi speram ca maxim in trei luni sa avem tot ce ne trebuie ca sa scapam de misiunea asta.
Eli: Ceeee...si lesina...
Dean+Henry+ Amber: Elinor, trezeste.te draga! Elinor nu ne face din astea! Elinor! Elinor!
Elinor: Cee...unde...ce...unde sunt? Ce sa intamplat?
Amber: Ai lesinat draga! Ce naiba, fi tare!!!
Eli: Cum dracu sa fiu tare cand aud numai dracovenii!
Amy: Gata toata lumea hai intr.o sedinta sa ne mai facem gandurile rele sa dispara si sa gandim pozitiv.
Si uite asa doamna psiho ne.a bagat intr.o sedinta de cateva ore ca sa scapam de stres. Ne.a facut un mare bine. Apoi sotij nostri au mancat, si.au facut dus si s.au culcat cateva ore. A doua zi plecau din nou acolo si nu stiua cand se vor mai intoarce acasa. Si uite asa viata mea e tare grea cu copiii si cu sotul bagati in politie si bagati pana in gat in chestii periculoase. Mai ales ce sa zic de saraca Eli care imi lesina de 2,ori pe zi.
...............................................
Poza cu Amy....
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...