Adevarul

230 19 0
                                    

Ai nostri se indreptau cu pasi repezi catre noi, nu imi venea sa cred ca mai era un pic si adevarul se afla cat ai zice ,,peste". Inima imi ticaia ca la iepuras gonit de bataia pustii.

Dean: Buna copii! Am venit si noi sa mancam aici repede, am vorbit un pic cu doctorul si ne.a trimis sa mancam ca mai dureaza pana se trezeste Andy si trebui sa fim puternici nu lesinati de foame.

Darrin: D..d..da! E bine ca ati venit sa mancati ( da de ce tocmai aici, in alta parte nu puteati).

Henry: Copii, e ceva ce noi nu stim? Unchiul si.a dat repede seama ca ceva nu e in regula mai ales cu acea fetita mititica de 3 ani langa noi.

Mayra: Unchiuletule cred ca ne.ai cam prins. Eu am de fapt sa va spun ceva.

Amber: Cred ca stiu despre ce o sa ne vorbesti...intuiesc.

Dean: Amber, taci, vreau sa aud de la ei doi...sigur sunt complici in asta.

Mayra: Tata, mama, unchiuletule si matusico ea este fetita mea, o cheama Chrissy..

Dean: Cu cine ai facut fata? Si de ce ne.ai ascunso atata timp?

Darrin: Unchiule te rog, nu e momentul sa vorbim aici. Mai bine mergem acasa si vom vorbi pe larg despre toate.

Dean: Sa nu spuneti ca e a voastra?

Darrin: Unchiule chiar asa ne vezi? Nu, ca doar nu suntem nebuni.

Mayra: Tata fata e a mea si a fostului iubit Nick Evans.

Amber: Stiam eu...eram sigura ca de aia ai plecat. Ai plecat sa te ascunzi asa e?

Dean: Si daca tu banuiai ceva de ce nu mi.ai spus?

Amber: Am tras speranta ca nu e asa si mai ales cand am vazut ca sa intors singura am crezut ca doar m.am inselat si m.am linistit. De aceea nu am mai vorbit nimic cu nimeni.

Henry: Haideti sa mancam ceva repede ca apoi ne asteapta doctorul si mai multe vom vorbi acasa. Acum sa facem cunostinta cu micuta asa cu ochisori asa frumosi.

Dean: Micuto eu sunt tatal Mayrei, mamai tale, imi poti spune bunicu sau tataie, cum vrei tu.

Amber: Eu sunt bunica ta, frumusete mica. Si o pupa pe obrajor. Fetita ramanad uimita si ne stiind ce sa spuna.

Henry: Eu sunt unchiul mamei tate, unchiul Henry.

Elinor: Eu sunt matusa mamei tale, matusica Eli.

Chrissy: Incantata de cunostinta...sunteti dlaguti.

Ei au inceput sa rada si cu totii la unison i.au spus fetitei multumesc.

Dean: Mayra diseara sa iei fata si sa veniti acasa cu totii sa nu o mai ti ascunsa si tot diseara as vrea sa stiu si eu motivul pentru care ai facut asa ceva, ok?

Mayra: Bine tati! Vorbim diseara foarte multe, iti promit!

Cu totii au luat micul dejun si apoi sau indreptat fiecare la treaba lui. Dean, Henry, Amber si Elinor sau dus inapoi la spital, iar Darrin, Mayra si fetita se indreptau catre casa inchiriata pentru a strange lucrurile si a.si lua fetita acasa asa cum doreau.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum