Am revenit din nou la servici, am revenit la viata care imi placea, printre colegi, printre dosare si alte chestii. Imi era asa de dor de viata mea de dinaintea accidentului...intru in birou si vad cativa colegi si un tort mare pe care scria ,,bine ai venit!" . Erau prietenii mei si colegii mei cu care lucram cot la cot la diferite cazuri, era echipa mea si tare m.ai mi.a fost dor de ea. Nu credeam ca voi avea vreodata atata bucurie si veselie in mine ca ma intorc la servici. Imi imbratisez colegii ce eu nu facusem asta niciodata, mereu am fost privita ca sefa lor, si am pastrat distanta, dar azi simteam nevoia sa ii imbratisez pe toti. In echipa eram eu, sefa, apoi alti 5 baieti si 5 fete. Lucrasem zile si poate chiar nopti la rand la cate un caz, dar ne iubeam meseria.
Nu dureaza mult timp ca apare si veri meu, Darrin, care de curand am inteles ca a intrat si el in echipa mea, iar pe parcursul disparitiei mele el mi.a condus echipa.
Darrin: Hei!!! Buna tuturor! Iam iam ce avem aici? Tortulet! Deci...
Mayra: Deci...ce vrei domnule pofticios?
Darrin: Tortulet vreau...imi dai?
Mayra: Mihaela te rog frumos incepe tu sa tai tort pentru toata lumea si in special pentru domnul pofticios...
Mihaela: Imediat doamna!
Mayra: Hai sa lamurim o chestie, de azi vreau ca toata lumea sa imi spuna Mayra, nu mai vreau sa imi zica nimeni sefa sau doamna, ne.am inteles?
Toti la unison: Da Mayra...
Mayra: Ok! Asa imi place...
Mihaela taie tortul si mancam cu totii, apoi mai stam de vorba despre ultimul caz si despre niste crime care cu greu sa gasit criminalul. In ziua de azi tot mai mult se perfectioneaza acesti criminali si noi tot mai greu ii gasim, avem nevoie de aparaturi speciale si asta trebuie sa o discut cu cineva de sus. Apoi toata lumea se intoarce la treburile lor, numai Darrin ramane in biroul meu.
Darrin: Ia spune.mi tu mie, te.ai hotarat? Ce vei face?
Mayra: Nu stiu veri ce voi face! E greu, dar la viata mea nu vreau sa renunt. Mark e linistea de care am nevoie dar parca prea liniste, adica el vrea sa ma cumintesc, vrea sa devin o femeie care se duce linistita la munca, apoi vine acasa si se ocupa de copii si de sot si...sti tu, femeia normala de casa. Iar eu sti bine ca nu pot fi asa. Nu sunt pregatita pentru asa ceva. Eu imi iubesc serviciu, imi iubesc familia dar nu pot renunta la misiuni, la masini, la curse si alte chestii. Tu si ai mei m.ati inteles mereu, el nu cred ca va face fata si nu cred ca e pregatit sa se trezeasca nopti de.a randul si sa se vada singur sau sa se ocupe singur de copii cat plec eu. El e omul linistit, el cauta linistea, iar eu o vreme am crezut ca asta caut si eu, dar nu e adevarat, am realizat ca mie imi place viata care o aveam si atat.
Darrin: Ma bucur ca in sfarsit ti.ai dat seama ce vrei. Credeam ca ma abandonezi cu tot cu echipa. Pai si pe plan sentimental ce ai ales?
Mayra: Desi stiu ca il iubesc mai mult pe Mark cred ca voi alege o viata langa Eduard, el ma intelege, el e ca noi, nu niciodata nu mi.a impus si nu cred ca imi va impune ceva. Voi incerca sa mai stau o data de vorba cu Mark si apoi cu Edy. Si atunci vou sti exact pe cine vreau. Amy vreodata ti.a zis ca vrea sa renunti la ceea ce faci si sa te opresti doar la un birou unde semnezi doar acte? Adica ti.a impus ceva vreodata?
Darrin: Amy stia de la inceput unde se baga, si ma acceptat asa, o singura data a incercat sa zica ceva, dar sa oprit, stie ca nu pot renunta la misiuni si alte chestii. In ultimul timp oricum am fost linistit si am fost seara de seara acasa. Nu aveam cu cine ma plimba si nici cazuri urgente sa pierdem nopti nu am mai avut. Sunt zile si zile...dar ne.am inteles mereu si ea ma inteles si mi.a fost alaturi ca sincer acum nici mie nu mi.a fost usor sa stau mult timp departe de ea sau alte chestii...nu e usor pentru nimeni, dar cum altora le.a placut sa se faca medici, noua ne.a placut politia, legea si alte chestii. Eu zic sa continui sa faci ce iti place si cine te vrea sa te vrea si cu bune si cu rele nu numai cu bune.
Mayra: Ai dreptate Darrin, acum stiu ce vreau si stiu ca nu voi renunta asa de usor la nimic din ce imi place. O viata am si pe asta trebuie sa stiu cum sa mi.o traiesc. Alta nu mai am, daca as mai fi avut inca o viata poate merita sa fac mari compromisuri. Dar nu vreau ca mai tarziu sa regret. Sa ma uit cum unii fac ce le place iar eu raman la vatra.
Darrin: Asta e veri a mea care o stiam...credeam ca sa pierdut pe undeva!
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...