Noi am ajuns acasa, pe fratele meu l.am lasat in grija medicilor si a celor de la paza. Acum ne.am strans cu totii in sufragerie, tata vrea sa dezluseasca
misterul de ce am ascuns atata timp fata.
Dean: Acum ca am ajuns acasa vreau sa lasam subiectul Andy putin la o parte si vreau ca Darrin, Amy si Mayra sa ne explice de ce a tinut fata ascunsa. Si doamna Martinez va rog frumos luati fetita si mergeti la joaca undeva. Nu vreau sa auda despre greselile facute de oameni in toata firea.
Bona: Bine domnule Meyer! Haide Chrissy, haide sa mergem in camera sa ne jucam. Va veni si mami la urma.
Raman putin blocata uitandu.ma cum fetita mea este luat de bona si dusa in camera ei. Ea se uita in urma cu o privire intrebatoare si chiar rugatoare gen ,,te rog mamai sa vi".
Dean: Acum astept explicatii...
Mayra: Ce vrei tata sa iti explic? Daca vrei explicatii ok iti dau, sa nu iti para rau de ceea ce vei auzi. Daca eu incep acum sa vorbesc iti vei dori peste cateva minute sa nu fi vrut asta. Dar ok iti spun va spunem tuturor de ce m.am chinuit sa imi ascund fata. Ei bine mi.am ascuns fata din cauza mamei mele care din intamplare am auzit ca avea ganduri sinistre legate de mine si de copil. Cam am trecut spre bucatarie am auzito vorbind cu matusa Eli despre mine. Ii spunea matusei mele ca ea banuieste ca as fi ramas insarcinata cu Nick care tocmai ma parasise. Ii spunea ca vrea sa discute cu mine cat de curand si daca i se va confirma banuielile va incerca sa ma convinga sa fac avort si de nu vreau ma lasa in pace pana la nastere. Iar la nastere plateste un doctor sa imi spuna ca copilul meu a murit si apoi vede ea ce face cu el. Mai probabil il da unei familii ce nu poate avea copii. Cand am auzit asta am vorbit cu Darrin si Amy stiind ca ei sunt singurii in care pot avea incredere oarba si ne.am sfatuit sa facem asta. Amy a stat tot timpul cu mine acolo in strainatate, a avut grija de mine mai ceva ca o mama si Darrin la fel. Ei m.au sustinut neconditionat si pentru asta nu imi vor ajunge zilele sa le spun cat ii iubesc si cat de mult le multumesc. Datorita lor azi am fetota langa mine. Caci propria mea mama in loc sa imi fie alaturi ea vroia sa imi faca rau. Matusa Eli am auzit ca nu prea era de acord si incerca sa o convinga sa nu faca asta. Ea nu are nicio vina. Poate vina are ca nu a spus nimic nimanui. Si tie tata ce puteam sa iti spun pentru ca sigur te convingea mama cu ceva si nici tu nu mai fi sustinut. Iar tie unchiule nu ti.am spus tot de frica asta. Nu stiam cum veti reactiona si lui Andy nici atat nu i.as fi spus ca stiti bine cum ne intelegeam noi doi.
Darrin: Acum mai aveti ceva de obiectat? Voi doua ce aveti de spus in apararea voastra?
Elinor: Darrin eu nu am de spus nimic, doar ma caiesc ca nu am discutat cu Dean si Henry la momentul potrivit. Poate se rezolva atunci ceva si nu mai era nevoie de atat chin.
Amy: Ma sucuzati doamna Amber dar si dumneavoastra sunteti mama vum ati fi putut face asa ceva unei viitoare mame? Daca vi s.ar fi intamplat asa ceva v.ar fi convenit?
Amber: Recunosc ca am gresit atunci la felul cum gandeam, Elinor chiar ma facut sa ma gandesc ca nu e bine ce vreau sa fac si mi.a parut rau ca am spus atunci asa ceva. Vroiam sa discut cu ea dar brusc a luat decizia de a pleca in strainatate si nu am avut timp sa vorbesc. Iar cand sa intors singura am crezut ca m.am inselat si nu a fost insarcinata si nu am mai deschis subiectul ala. Dar credeti.ma chiar imi pare rau si sincer nu ma lasa sufletul sa fac nepoatei mele asa ceva. Atunci a fost un impuls prostesc de moment. Si imi cer iertare daca am cauzat atata chin si suferinta.
Dean: Doamne Amber chiar nu te recunosc. De cand ai inceput tu sa fi asa de haina la suflet. Nici prin cap nu imi trecea ca tu ai fost de vina in toata chestia asa. Nu mai stiu ce sa cred. M.ai dat peste cap de tot. Pentru asta Amber nu te iert usor si pentru faptul ca ai gandit asa ceva ar trebui sa nici nu te las in preajma micutei care ai vrut sa ii faci rau. Acum ca pedeapsa sa stai pe langa bona zilnic si sa aveti amandoua grija de cea mica sa nu simta lipsa la nimic. Ai auzit? Ce iti cere aia ii dai si sa ai grija de ea ca de ochii din cap ca de nu ai de a face cu mine si nu glumesc deloc.
Henry: Eli credeam ca noi doi nu aveam secrete, dar m.am inselat. M.ai dezamagit ca nu mi.ai spus ce dracu avea in cap atunci sormea. Offfd sorme esti chiar ...nu iti mai zic. Mai suparat enorm. Acum cand ma gandesc copii astia au facut bine ca au plecat si au avut grija de Mayra pentru ca altfel cine stie ce se intampla iar noi cum eram ocupati cu serviciu si plecati mai mereu nu aveam sa stim nimic. Bravo copii! Rusine voua ca nu ati facut ce trebuia cand trebuia.
Si sedinta se termina si mama ramane cu Elinor plangand, tata, unchiul, Darrin si Amy se duc in camera fetei mele, iar eu...eu ies afara ma asez jos pe gazon dupa masina. Ca si cand m.as piti si scot pachetul de tigari de unde iau una si o aprind. Credeam ca nimeni nu ma va urmari umde ma duc si ca nimeni nu va veni dupa mine. Credeam ca imi pot fuma linistita tigara.
- Ce faci aici si de cand fumezi?
Mayra: Tata!!! Ce m.ai speriat!!! Ce facusi ma urmarisi?
Dean: Da am vrut sa vad ce faci! Eram ingrijorat pentru tine dupa cearta asta! Asezandu.se si el jos langa mine.
Mayra: Incerc zi de zi sa fiu bine. Sunt mai mult o fantoma in viata. Nu mai simt ca traiesc sau ca iubesc. Stiu doar ca trebui sa fiu bine pentru fata mea. De fumat m.am apucat cand viata a inceput sa fie atat de ,,binevoitoare" cu mine, de cand am inteles ca nimic nu e usor in viata asta si ca nu poti avea incredere in propri parinti.
Dean: Imi pare rau fata mea ca a trebuit sa treci prin asa ceva. Ma doare rau sa te vad pe tine si Andy ca suferiti. Ma bucur nespus ca totusi nu ai fost singura si ai avut alaturi pe Darrin si Amy. Fata mea iart.o pe mama ta. Sunt sigur ca nu a vrut sa iti faca rau si mai de graba sa gandit sa iti fie bine. Cres ca sa gandit ca un copil iti va fi o piedica in cariera.
Mayra: Am iertat.o de mult dar imi pare rau ca nu a avut incredere in mine. Nu ma cunoscut suficient de bine. Nu a avut timp sa ma cunoasca pentru ca Andy era sufletul ei si sa concentrat mai mult asupra lui. Imi pare rau tata dar asta e adevarul. Stiu ca mama la iubit mai mult pe el. Iart.o si tu si nu o pedepsi aspru.
Dean: O voi ierta la momentul potrivit. Imi pare rau fetito ca nu ai avut parte de liniste si de incredere mai multa. Dar sti ca tata te iubeste la fel si ceilalti. Si sunt mandru de tine pentru ceea ce ai realizat pana acum.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...