Cine e Max Morris...?

160 8 0
                                    

Dupa ce am vorbit cu acel barbat, pe nume Max Morris, am decis sa ne ducem la baza secreta si sa ii cerem lui sefu Nicolae sa ne afle despre Max Morris.

Nicolae: Copii ceea ce imi spuneti voi acum si pe mine ma revolta, dar poate vor avea de gand sa amenajeze alt spatiu, cine stie!

Darrin: Nicule afla te rog cine dracu e Max Morris asta ca in noaptea asta a reusit sa ma scoata din pepeni. Te rog frumos!

Nicolae: Bine mai Darrin aflu imediat! Ai rabdare cam o ora?

Darrin: Atat iti ia sa afli despre domnul ala increzut?

Nicolae: Da intr.o ora iti aflu orice vrei, pana si ora la care la nascut masa...

Darrin: E perfect! Pai atunci noi asteptam sa vedem ce afli...

Nicolae: Eu ma duc sa pun cateva vorbe pe ici pe colo, si in 10 minute vin la voi. Intre timp o sa trimit bucatareasa de aici sa va aduca orice doriti voi. Ce dorit? Ca trec eu pe la bucatarie sa imi iau cafeaua...

Mayra: Eu vreau un ceai, si ceva dulce, orice are nu conteaza, dulce sa fie.

Darrin: Eu la fel dar inainte de dulce sa aduca niste covrigei ceva de rontaiala. Chiar si niste cipsuri.

Nicolae: Hai mai copii ce dracu, aia e mancare! Altceva nu vreti? Mancare adevarata ca daia am bucatareasa.

Mayra: Bine o pizza si niste clatite si o cola si cam atat.

Darrin: Si niste cartofi prajiti si piept de pui la gratar si niste clatite si o cola.

Nicolae: Asa mai da...ma duc si apoi vin sa mai vorbim pana primim informatiile.

Noi ramanem acolo. Nu pot sa nu recunosc ca acel Max era super dragut, avea ceva apare fata de Eduard si Mark. Offf Doamne, dar eu pe care vad imi place. Vreau si eu sa ma hotarasc la unu si sa nu mai am ochi pentru altul. Poate inca nu am gasit perechea potrivita. Nu inteleg parca sunt blestemata, cand eram cu Nick il vedeam doar pe el si atat. Nu ma mai interesa altul si nu mai vedeam pe altul, de cand a murit el, eu nu imi mai gasesc linistea. Nu imi mai gasesc locul. Oare mi.am omorat perechea ce imi era destinata? Oare eu chiar nu mai am destin cu altul si umblu ca o proasta? Offff...si gandurile mi.au fost intrerupte de Nicolae....

Nicolae: Gata! Am pus vorbele unde trebuia acum vad ca vine si bucatareasa cu papita, vom manca si vom mai vorbi despre ce va mai intereseaza pe voi pana aflam informatiile...

Darrin: Arata iam iam iam...

Bucatareasa: Da normal ca arata iam iam baiete, doar sunt as in ale mancarii, acum sper sa va si placa..

Mayra: Sunt sigura ca ne va place...dar de ce un tort si clatite?

Nicolae: Am dat ordin sa aduca tortul sa sarbatoresc ziua mea cu voi, va fi maine, vroiam sa va invit azi, ca e trecut de 12, dar cum sunteti aici, sarbatorim de azi pentru maine.

Darrin+Mayra: Oooo La Multi Ani, boss!

Nicolae: Multumesc!

Mai stam mai discutam, mai radem si uite ca timpul a trecut si de fapt trecuse doua ore nu una si era cam 3 dimineata si uite ca vin si informatiile noastre.

Nicolae: Ia sa vedem ce scrie aici! Pai scrie asa: Mama lui e romanca, din Bucuresti, tatal lui e din New York, ooo, a studiat cativa ani acolo, iar apoi facultatea a facuto aici. E singurel singurel si la parinti si in viata personala, a avut o tentativa de mariaj cu o brasoveanca dar nu a mers. El e singurl mostenitor la un intreg lant de firme, si anume: firma de transport, firma de textile, firma de traducere orice limba, firma de constructii, firma de modeling, firma de fabricare a mobilei. Aceste firme se intinde in cateva tari si orase si anume: Germania, Romania, Franta, Australia, New York, Londra, Spania, Dubai. Baiatul asta e multimiliardar. Detine magazine, supermarketuri si un salon auto in toate tarile si orasele mentionate mai sus. A si mai are cateva si in Portugalia, Brazilia, Brasov, Cluj, Bucuresti, America de sud si de nord, Argentina, si bla bla bla. Are 29 de ani impliniti pe 10 mai anul acesta. Are o vila in Bucuresti si una in New York, restul apartamente prin cateva oras, in rest cand pleaca undeva inchiriaza. A am uitat ca ce v.am spus mai sus are si in Miami si magazine si firme si o vila de toata frumusetea. Am aici si poze uitati aici. A si a mai avut cateva relatii, cu una din fiecare tara si oras, de scurta durata si aventuri la greu. Cea mai lunga relatie e de o noapte, si a inceput sa rada, cea mai lunga relatie a tinut 4 ani, dar s.au despartit chiar in pragul nuntii cand el a descoperito in dormitor cu cel mai bun prieten, iar ea dupa un an sa maritat cu el, plecand si stabilindu.se in Miami. Nici prietenul lui nunera de aruncat si anume il chema Matt OConner, acela era multimilionar, dupa ceasta Matt si Max nu si.au mai vorbit niciodata. De atunci el nu a mai avut nicio relatie. Max asta al vostru a fost chiar si la psiholog pentru a o uita. Nu stiu ce a reusit ca de atunci umbla creanga. Si cam acestea sunt informatiile.

Darrin: Al dracu mai e ma asta, de unde au unii atat noroc? Noi am muncit sa avem banii aia si astuia i sa servit pe tava tot!

Mayra: Da...asta e...dar ce dracu vrea sa faca in locul ala si de ce tocmai locul ala?

Nicolae: Eee buna intrebare si asta! In locul ala vrea sa faca o firma de distributie, transporta diferite marfuri pe la magazine, ia dintr.o parte si duce in alta, si alaturi vrea sa isi faca un bloc de locuinte pentru inchirieri. Omul nu pierde timpul. Pe de o parte e folositor tot ce face dar nu e bine unde face.

Mayra: Poate daca incerc sa vorbesc cu el, poate cine stie, poate va lasa acel loc in pace si isi va lua altul.

Nicolae: Poate printr.o minune sa reusesti asta, nu cred ca se va lasa usor. Nu cred ca iti va ceda acel loc.

Mayra: De ce? Ce are locul ala pe el de il vrea atat de mult?

Nicolae: Pai locul ala e bine pozitionat pentru ceea ce vrea sa faca, e destul de pare pentru tot ceea ce si.a propus si ii va aduce castiguri destul de bune. Iar locul ala e al bunicului lui, este retocedat de stat, ia fost luat bunicului de catre cei de la putere de atunci. Are dreptul la acel loc.

Darrin: Al dracului sa fie, asta mult noroc mai are!!! Eu de ce dracu nu am avut atat noroc?

Nicolae: Eee uite ca nu toti avem norocul asta! Unii muncesc pana ii ia pe dedesubt ca sa faca banii aia si isi risca vietile asa ca voi, iar altii doar pocnesc din degete si au tot ce voi va chinuiti sa aveti.

Darrin: Noi veri nu prea am fost pe acolo cand sa impartit norocul!

Nicolae: Da voi cred ca va plimbati cu masinile...si incepe sa rada destul de tare.

Mayra: Cred ca asta faceam. Eee multumim mult domnule Nicolae! Mai vorbim, acum ne ducem acasa ca e destul de...aoleu, dimineata...deci hai sa ne mai odihnim putin ca apoi avem treaba.

Darrin: Ai mare dreptate!

Am mai vorbit un pic cu sefu Nicu si am plecat spre casa. Nu ne venea sa credem cate are acel om. Inainte sa intram pe poarta ne suna Nicolae. Si raspunde Darrin.

Darrin: Da sefu...bine da Nicule...asa...asa...tu glumesti? Ce dracu e ma ala? Mai are multe? Bine bine...somn usor si tie!

Mayra: Ce sa intamplat?

Darrin: Ce dracu sa se intample! Cica mai are niste fundatii de bine facere, mai are un orfelinat, mai are o televiziune de stiri si alte chestii si un program de desene animate. Sper sa nu mai aiba ceva ca altfel ma apuc sa fac si eu multe. A si am uitat are chiar si doua ferme. Asta la cate are cred ca uneori se incurca in ele.

Mayra: Waw...chiar ca devin geolasa pe el! Da dar are bani dar iubire, fericire si liniste are? Are bani de nu stie ce sa faca cu ei dar nu poate cumpara fericirea, sanatatea, iubirea si viata.

Darrin: Ai dreptate si tu...hai la somn ca e 6 dimineata si trebui la 9 sa o luam din loc.

Ne ducem fiecare la somn, cu ganduri ravasite si uimiti de cate poate avea un om. Doamne nu credeam ca exista asa ceva pe pamantul asta.

...................................................

Ca personaj pentru cum mi.l inchipui pe Max Morris l.am ales pe actorul Ian Somerhalder. Sper sa va placa.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum