Darrin ajunge acolo unde erau si tatal si unchiul lui, la un spital unde fusese dus acel corp gasit. Darrin incearca orice chestie si orice relatie dar nu reuseste a intra. Toti trei devin nervosi si ameninta ca vor da in judecata acel spital. Darrin nervos iese afara sa fumeze, acolo se apropie un domn solid si inalt de el.
- Buna ziua! Sunteti domnul Darrin Miller?
Darrin: Da sunt! De ce? Dumneavoastra cine sunteti?
- Sunt detectiv Antonio Duncan, imi poti spune Tony. Vreau sa mergi cu mine undeva sa vorbim despre verisoara ta Mayra.
Darrin: Ce sti tu despre ea?
Tony: Shhht! Nu tipa, trebuie sa vorbim intr.un loc retras...
Darrin: Vreau sa verific daca esti inarmat, se poate. Nu am incredere din prima intr.un necunoscut.
Tony: Sunt de acord cu tine. Esti liber sa ma controlezi. Arma o am in masina si nu intentionez sa iti fac vreun rau.
Darrin: Bine! Merg pe incredere. Mergem cu masina mea si tu conduci e bine?
Tony: Nu iti recomand, nu e bine! Grabestete daca vrei sa sti ceva ca suntem urmariti...
Darrin: Nu inteleg ce vrei sa zici...
Tony: Daca vi cu mine ai sa intelegi multe si ai sa vezi ca va fi bine...
Darrin: Bine...sa mergem!
Am plecat cu acest Tony si nu stiu unde ma duce dar tot ce stiu e ca conduce nebuneste si se tot uita in spate dar nu e nimeni. Nu stiu de ce isi ia atatea masuri de precautii dar sper sa aflu ce ascunde. In caz de ceva am arma la spate. Intr.un final ajungem la o vila imensa cu porti de 4 metrii si gardul la fel. Era atat de izolata acea vila incat nu vedeai mare lucru. Imi dateau niste fiori stranii. Portile se deschid abia dupa 5 minute de stat in fata portii. Langa usa de la intrare aflandu.se un monitor si o camera de luat vederi. Era totul securizat si inca nu intelegeam de ce. Apoi intram pe o alee mare la capatul careia zaresc una din masinile misterioase ce ne pandeau casa. Erau cred ca in acea mare curte in jur de zece masini in fata unui garaj. Apoi ne dam jos din masina si pe langa niste pomi fructiferi ajungem catre alta alee si ajung in fata maretei vile dupa geamuri si dupa constructie imi dau seama ca ceva se afla la subsol si alte trei nivele pornind de la acel subsol. Era imensa, pe usa apare un domn de cam aceeasi statura a lui Tony.
- Bine ati venit! Va asteptam cu mare nerabdare...
Tony: Rick l.am adus pe varul Mayrei. Trebuie sa vorbim repede ceva serios.
Rick: Ok! Intrati intrati va rog!
Imediat ce intru vad vad o sala mare si luxoasa in nuante calde si primitoare. In mijlocul acelei sali se aflau canapele puse in cerc iar in mijlocul lor o masuta de sticla. Undeva pe doi pereti se aflau doua televizoare, momentan doar unul era aprins pe un post de televiziune. In sala aceea ce avea sa fie sufrageria se aflau sari ce coborau si scari ce urcau. Pe o canapea erau inca doi tipi. Ei se ridicara si se prezentara.
- Eu ma numesc doctor Jay!
- Eu ma numesc doctor Erick!
- Mda! Si eu sunt Darrin Miller!
- Eu sunt fratele lui Tony care l.ai cunoscut deja, ma numesc doctor Rick Duncan! Si la cererea noastra si a cuiva special te.am adus aici sa discutam despre o misiune ce a avut apoi urmari devastatoare asupra verisoarei tale. Vreau sa te rog ca tot ce vom vorbi aici si ce vezi aici sa ramana secret. Cineva ne.a spus ca putem avea mare incredere in tine si de aceea te.am adus aici.
Darrin: Stati linistiti! Stiu sa pastrez secrete...am lucrat in misiuni si tot ceea ce vom vorbi va ramane un secret daca asa va e dorinta. Dar nu pricep de unde ma cunoasteti si de ce aici atatia doctori?!? Eu credeam ca voi da numai de politisti!
Rick: Acum tot ce trebuie sa faci e sa stai jos si sa asculti pana la capat cu atentie ce am de spus si apoi vei putea pune orice fel de intrebare. La finalul povestirii mele vei cunoaste pe cineva. Intre timp bucatareasa ne va aduce cate o cafea.
Darrin: Ok! Va ascult cu mare atentie!
Rick incepe sa povesteasca si cu cat intra mai adanc in poveste imi dau seama ca la subsolul acela mosterios se afla un intreg spital de salvat vieti si tocmai mi.am dat seama ca veri a mea nu a murit. E vie si in curand o voi vedea.
Rick: Mayra! Poti veni draga mea!
Darrin: Mayra!!!! Veri cat ma bucur sa te vad din nou!! Doamne nu credeam ca te voi mai vedea candva! Doamne dar esti mai frumoasa decat inainte. Nu imi vine sa cred ca o vad. Ne imbratisam o pupacesc o mangai. Nu imi vine sa cred ca e chiar veri a mea care faceam boacane si traznai si cate si mai cate si ca nu a murit.
Mayra: Ma bucur sa te vad veri. In curand ii voi intalni pe toti!
Darrin: Ia stati voi asa de ce pana acum nu ati spus ca ati gasito? De ce tacerea asta? De ce veri nu vi acasa?
Mayra: Darrin a fost dorinta mea sa pastreze secret ca traiesc. Intre timp v.am supravegheat pe voi si am gasit si raspunzatorul accidentului meu. Nu o sa iti vina sa crezi ce vei auzi.
Mayra incepe sa imi povesteasca dupa trezire cate au urmat si cate zile a pierdut incercand sa stea departe de noi pentru a nu pati din nou cineva ceva....siii...
Darrin: Ceeeee???? Pe asta chiar nu o stiam! Dean are un fiu? Si asta cauta acum sa se razbune? Da ce dracului ma, nu putea sa vina sa vorbeasca cu frumosul ca nu il luam la goana!
Mayra: Asa am zis ai eu dar se pare ca nu toti gandim la fel. El a preferat razbunarea si din cate am inteles el chiar e opusul nostru. Daca noi suntem departea legii ei bine el e departea cealalta a legii.
Darrin: Si sa inteleg ca voi vreti ceva de la mine ca sa il putem prinde pe tampit?
Mayra: Veri vreau sa intri tu acolo in acea camera inde se afla manechinul acela, nu e un corp real, si sa il recunosti ca fiind eu. Se vor face cica testw ADN si oricum se va gasi ca sunt eu pentru ca am dat sange de la mine si alte probe. Acolo se afla toti prietenii lui Tony. Mike Kass trebuie sa creada ca eu sunt acolo aia moarta. Si voi toti trebuie sa credeti la fel altfel isi va da seama ca ceva nu e bine si va atenta la alte vieti din familia noastra. Te.am alea pe tine pentru ca tu esti convingator si sti foarte bine sa te prefaci. Trebuia sa dai la actorie veri, nu la politie.
Darrin: Da vad ca nu ti.ai pierdut umorul! Bine veri atunci vom tine pe ascuns legatura. Nimeni nu va sti ca tu traiesti pana nu il vom prinde pe acel maniac. Aveti incredere in mine. Ma duc inapoi veri si voi intra acolo si voi iesi recunoscand ca tu esti. Deci sa inteleg ca a doua masina care ne uemareste casa e acel Mike? Ca am vazut masina care ne urmaresti tu, si acum am inteles de ce Tony se ferea asa si se grabea.
Tony: Da e Mike care va urmareate casa. Acum o sa intelegi de ce tragem de timp sa nu dam corpul la inmormantat. Pentru ca nu are rost si speram sa il prindem in scurt timp.
Darrin: Ok! Eu as mai sta dar trebuie sa ajung inapoi si sa fac ce trebuie.
Mayra: Te prefaci veri ca si pana acum! Nu da importanta acelei masini ca si pana acum. Sa nu te uiti insistent sau altfel sa nu isi dea seama de ceva.
Darrin: Ok! Va multumesc mult! Veri te las pe maini bune! Tony mergem?
Tony: Da!
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...