Azi m.am trezit tocmai la 12 fiindca la depozit trebuia sa mergem la ora 22. Nu am luat legatura cu nimeni pana acum de acasa si simt ca explodez dar nu am incotro. Abia cand voi avea probele necesare se va termina aceasta misiune si eu voi putea sta linistita acasa. Ma uit in jurul meu si Edy nu era langa mine, ma uit la ceas si nu imi vine sa cred cat am dormit. Ma dau jos din pat si incet, incep ma indrept spre bucatarie. Acolo se aflau Darrin, Edy si surpriza, Nick. Nu mai puteam de bucurie imi venea sa iau o tigaie si sa il troznesc in cap in loc de un pupic pe botic.
Nick: Buna iubita mea somnoroasa! Ce mai faci? Ai dormit bine?
Mayra: Da iubire am dormit super extra bine sa sti.
Nick: Si cum au facut baietii astia sa te lase sa dormi tu singura in ditamai patu?
Mayra: Au fost cavaleri!
Nick: Ma bucur sa aud ca se poarta frumos cu iubita mea. Credeam ca ai dormit cu Edy?
Mayra: De ce sa dorm cu el si de unde ai tras tu concluzia asta?
Nick: L.am vazut ca si.a luat de schimb de acolo si de aia!
Mayra: Aaaaa...nuu stai linistit. Eu am fost in sufragerie si el intre timp sa schimbat in dormitor.
Nick: Asa a zis si el dar vroiam sa vad ce zici si tu...
Mayra: Tu cumva crezi ca eu as face ceva cu fratele tau, drept cine ma iei? Sau esti gelos?
Nick: Nu te supara iubita...am vrut sa iti vad reactia!
Sincer numai de teste nu imi ardea de data asta imi venea sa iau un cratitoi din dulap si si sa ii dau cu el mi se parea ca tigaia e prea usoara pentru el dar incercam sa imi pastrez calmul.
Nick: Hai iubire nu te supara. Vino si stai la mine in brate. Uite de ce am venit eu acum aici si voi pleca in 10 minute si il voi lua si pe fratele meu cu mine. Diseara organizeaza arabii aia o intrecere. Cine le aduce cat mai repede niste piese de masini puternice dintr.un depozit de la marginea Bucurestiului care apartine politiei fiind confiscate ala primeste un milion de euro si plus alti bani. Ce ziceti va bagati? Eu va astept la linia de sosire.
Darrin: Ne bagam. De ce sa pierdem ocazia asta. Poate cine stie sterpelim si noi ceva.
Nick: Imi place cum gandesti.
Mayra: Si pe Edy de ce il iei? Cine ne pazeste?
Nick: Edy are de semnat niste contracte ca suntem asociati si vine in maxim doua ore inapoi. Ok? Nu te speria! Nu voi lasa pe nimeni sa iti faca rau.
Hi hi hi daca ai sti ca noi suntem dracii impielitati si vrem sa iti facem noi tie rau...
Mayra: Ok ok am incredere in tine!
Nick: Asa te vreau. Vezi ca v.am mai adus aici niste pistoale de rezerva si pana vine fratele meu il ai pe verisorul tau care sunt sigur ca te va apara.
Darrin: Da si normal.
Nick: Ok prietene...multumesc. Ne vedem diseara! Te pup iubita mea! Mai vorbim peste cateva ore inainte de cursa. O sa ii comunic ora lui Ed si el va va aduce.
Apoi plecara si nu imi convenea ca la luat pe Edy cu el dar ce era sa fac. Stam si asteptam.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...