Surprize surprize

139 10 0
                                    

Am asteptat cu sufletul la gura sa aflu cine a vrut rau tatalui meu si am nimerit eu in acea capcana pe patru roti. Mai era doar o jumatate de ora pana venea fiul lui Rick, Ray Duncan si totusi mi se pareau ca mai sunt ore. Vroiam cu orice pret sa stiu adevarul sa prind criminalul si sa ma intorc acasa.

Ray: Heiiii! Am venit acasa...unde arde asa?

Mayra: La mine arde ca vreau sa stiu despre adevaratul responsabil pentru accidentul meu si ei zic ca e bine sa fi si tu de fata.

Ray: Aha...ok...haide sa vedem ce are de spus unchiul Tony.

Mayra: Da...de abia asteptam.

Erick: A facut santuri tot invartinduse pe aici!!!

Mayra: Nu mai rade ca eu turbez!

Erick: Bine hai sa nu mai lungim vorba si sa mergem sa vedem ce grozavii vei afla.

Ajungem noi in camera unde se afla doctor Rick, Tony, fata dr. Rick, nevasta lui si acum si noi trei. Vroiam cu totii sa stim cine a avut tampita idee de a umbla la franele masinii.

Tony: Cred ca e momentul sa incep. Acum in urma cu 28 de ani inainte de a se naste fratele tau Andy, si de a se casatori cu Amber el a fost impreuna cu alta femeie Kasandra Kass, nu stiu de ce si cum sau despartit si apoi tatal tau sa casatorit dupa un an cu Amber, mama ta. Intre timp femeia aceasta Kasandra Kass a nascut un baiat pe nume Mike Kass, acesta este un pui de smecheras in New York. Ei au ramas acolo. Si dupa informatiile mele Mike e acum in Romania. Tatal tau nu stie de existenta lui Mike, deci tu mai ai un frate vitreg. Acesta a venit sa se razbune pe tatal tau fiindca nu ia fost alaturi mamei lui si lui. El in ziua aia imediat dupa ce va asteptat la spital sa bagat sub masina, stiind mecanica si a facut ceea ce ai vazut. Am informatii clare. Imi pare rau Mayra. Dar cam asta e adevarul. Motivul nu il stiu de ce tatal tau a parasito pe acea Kasandra Kass si sa insurat la un an distanta cu mama ta care la scurt timp la facut pe fratele tau. Care apropo fratele tau poate merge acum dar se ajuta de un baston. A reusit operatia din strainatate.

Mayra: Ma bucur pentru fratele meu, dar waw povestea asta nu o stiam. Mereu tata imi povesteste cum si cat de mult a iubito pe mama, cum sau intalnit si cat de fericit a fost cand ne.am nascut. Ciudata chestie. Si acum acel Mike Kass unde e ? Ai idee? Mai ramane mult aici? Voi ce credeti ca este de facut?

Tony: Dupa parerea mea e bine sa te duci cu aceste dovezi la politie. Sa spui tot de la cap la coada ce ti sa intamplat si cum ai ajuns sa dai de aceat Mike Kass. Deci? Acel Mike e acum inca aici in Bucuresti in apropierea casei tale se bucura de tristetea a lor tai si de aceea nu a mai facut alt rau ca a considerat ca disparitia ta ia facut deja foarte mult rau tatalui tau care sufera vizibil. Dar daca vei aparea sigur va face din nou altceva. Deci cand apari trebuie sa il si prinzi ca altfel pana la urma iar va face rau cuiva.

Mayra: Ooooooof Doamne de cate javre mai am parte in viata asta a mea. Am scapat de unul si am dat de altul. Nu e drept parca nu se mai termina nenorocirile astea o data.

Erick: Hei gandeste pozitiv si vezi ce ai de facut. Nu te mai intrista si nu mai fi negativista. Ai uitat ? Tu lucrezi in cadrul politiei ar trebui sa sti sa faci ceva si cu ce te mai ajuta Tony trebuie sa reusesti. Ce naiba noi suntem doctori si tot ne vin idei dar tu?

Mayra: Ai dreptate....ma voi gandi bine si tu, Tony, sa te gandesti la ceva si maine vorbim din nou sa vedem ce putem face. Nu pleci cu dovezile acasa. Le lasi aici ca vreau sa le studiez.

Tony: Ok asa voi face. Ti le las aici sa studiezi si apoi imi comunici ce ai de gand sa faci. Ok?

Mayra: Ok multumesc! Eu acum, va fog sa ma scuzati dar ma duc sa ma bag la somn ca sunt extra obosita si nu mai pot gandi!

Rick: Nu face nimic...dar nu ai vrea sa vorbesti inainte de culcare un pic cu Ray?

Mayra: Nu cred ca Ray trebui sa ramana aici peste noapte si maine dimineata vreau sa vorbesc si cu el, e ok?

Ray: Da e ok! Maine dimineata ne vedem in birou si discutam. Noapte buna!

Mayra: Noapte buna tuturor!

Rick: Multumim la fel!

Mayra pleaca in camera ei si noi inca mai ramanem sa discutam cum o putem ajuta sa iasa din aceasta problema. E cam nasoala chestia dar asta e. Nu stiu ce a invartit tatal ei, desi nu pare un om rau si cu prea multe secrete. Dar niciodata sa nu subestimezi un om.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum