Dovada

218 19 0
                                    

Andy ma chemat la el sa imi spuna despre o dovada ce il incrimineaza pe Nick. Oare ce stie despre el si cum de stie. Se pare ca Andy el mult mai altfel decat il stiam sau mi.l imaginam. 

Mayra: Andy te rog frumos, zi.mi unde este dovada! E la loc sigur? Nick stie ca o ai?

Andy: Dovada este la loc sigur si cred ca banuieste ceva, dar nu sunt sigur de ceea ce banuieste. Si treaba este ca am impresia ca el mi.a umblat la masina. Chiar daca nu imi aparea fata aceea in fata eu tot o pateam. Cu cateva secunde imi datusem seama ca nu mai aveam niciun fel de frana si impactul cu ceva era inevitabil. 

Mayra: Doamne! Dar spune.mi ce contine acea dovada?

Andy: In acea dovada este 3 inregistrari. Una cand si el ia parte la curse ilegale. A doua este cand impusca mortal pe cineva din politie care il prinsese la curse ilegale si ia inscenat ca si cand se sinucisese, iar a treia face trafic ilegal de arme si munitii.

Mayra: O Doamne Dumnezeule! Asta este un adevarat diavol! Unde sunt acele dovezi Andy? Unde?

Andy: Sunt in apartament, sub noptiera de langa pat din partea stanga, dai aia la o parte si ai sa vezi doar parchetul nici nu iti vei da seama ca va fi ceva. Ciocani data de nastere a ta ziua faci pauza, luna si faci pauza si inca o data si se va deschide. E un mecanism proiectat de mine. Nu am avut incredere in nimeni si nu vroiam sa implic pe nimeni. Vroiam sa le tin in caz ca ne.ar fi facut probleme.

Mayra: Doamne, Andy! Ce dracu a fost in capul tau? Trebuia sa te fi dus direct la politie cu acele dovezi, avand in vedere ca tata si unchiul sunt sefi acolo. Cred ca ceva s.ar fi rezolvat si tu poate nu ajungeai aici.

Andy: Recunosc nici eu nu am facut bine ceea ce am facut dar asta este nu am ce face acum. Faptul este consumat. Am inteles ca am politia pusa la usa sa nu fug, si il bufneste rasul.

Mayra: Ai avut ieri, azi nu mai este niciunul. Totul sa judecat repede si ai primit cativa ani de puscarie cu suspendare. Dar te rog daca mai sti ceva spune.mi acum. Si eu lucrez in politie, putei sa imi spui macar mie si as fi stiut ce sa fac, sau vroiai sa vin la fata locului sa iau amprente si sa fac poze fratelui meu mort?

Andy: Iarta.ma sora! Iti promit ca nu voi mai ascunde nimic, dar promite.mi ca nu vei spune nimanui nimic.

Mayra: Bune promit! Chrissy promite unchiuletului ca nu vei spunei nimanui nimic de ceea ce ne.a spus el.

Chrissy: Mami plomit ca nu volbesc nimic, olicum nu am inteles nimic din ce ati zis voi eu ma jucam cu Martinel, ursuletul primt de la Dallin.

Andy: Multumesc surioara! Multumesc Chrissy!

..................................................

Am plecat de la fratele meu, pe fata am lasato in grija mamai mele si a unchilor mei, oricum era si bona acolo, l.am luat pe varul meu Darrin, si ne.am urcat la el in masina pornind vijelios catre apartamentul lui Andy, fiindca lui nu prea ii placea sa stea cu noi. In drum spre apartament ne.am asigurat ca avem pistalele incarcate, ne era teama ca ne poate astepta o surpriza acolo dat fiind faptul ca Andy nu mai fusese de o saptamana la apartament, noi nici atat nu ne duceam acolo, iar Nick banuia ca are dovezile ce il incrimeneaza. Inainte de a pleca lasasem ordine stricte sa nu mai intre la el Nick Evans din motive de securitate. Am ajuns acolo, ceva parca imi spunea ca nu o sa imi placa deloc ce voi vede. Dau sa bag cheia in usa, dar usa mi se deschide incet, era sparta deja, cineva avuses grija sa ajunga inaintea noastra. Darrin imi face semn sa il las pe el primul si scoate pistolul de la spate. Inspectam usor si cu grija apartamentul dar nu mai era nimeni, doar totul cu fundul in sus si ravacit, semn ca cineva cautase cu dispereare ceva. Fugim repede in dormitor si observam ca noptierele de pe langa pat nu erau mutate, Darrin da una din ele la o parte si fac exact cu mi.a spus Andy, spre surprinderea mea incet se ridica din podea o cutie, deschid cutia si observ cd-uri, dvd-uri, poze, rapoarte intocmite si multe alte chestii. Ramanem blocati, nu stim cum sa reactionam. Decidem sa plecam cat mai repede, nu ne simteam acolo in siguranta. Ajungem la masina si incepem sa ne intrebam oare Andy era ce credeam noi ca e sau...

Darrin: Andy cred ca ne ascunde ceva, nu cred ca este ceea ce credem noi ca este. E ceva mai mult si el nu ne spune Mayra, haide din nou la el.

Mayra: Banuiesc ce ar putea fi...si chiar vreau sa il iau nitel la intrebari. Doar l.am intrebat daca mai este ceva si mi.a spus ca nu.

Darrin: Dar cu aceasta cutie plina de dovezi si alte chestii ce dracu facem, unde le ducem? Incep sa nu mai am incredere in nimeni decat in noi doi si atat, se pare ca am intrat in ceva al dracului de urat si treaba este ca momentan suntem singuri in asta.

Mayra:Andy trebuie protejat, acum inteleg de ce sa solutionat asa repede cazul lui. Cei de la conducere stiu ce este cu el, probabil ca si in acele curse e bagat sub acoperire. Dumnezeule! Din viata simpla si monotona ce o aveam se transforma din ce in ce mai mult in cosmar, si cosmarul este tatal copilului meu. Cum ii voi spune eu fetei mele cand ma va intreba de tatal ei ca este un nemernic.

Darrin: Sa speram ca nu va fi nevoie. Voi vorbi cu un prieten sa imi asigure paza si protectia 24 din 24, familia noastra este in pericol.

Darrin vorbeste la telefon, deja stabileste securitatea noastra, intre timp ajungem la spital cu tot cu acea cutie in mana, inca nestiind ce dracului sa facem cu ea. Ajungem in mare graba la Andy. Cei de acolo raman mirati cand ne vad asa de hotarati si intram la Andy fara sa spunem un cuvant.

Darrin: Andy, ce dracu ne ascunzi?

Andy: Nu inteleg ce vrei sa zici? Ce sa ascund? si incepuse sa isi dea seama ca noi ne.am dat seama ca ascundea ceva mai mult decat ne spusese.

Mayra: Daja cineva a fost in apartamentul tau, dar nu la dus capu sa caute sub mobila. Cumva esti agent sub acoperire? Ce misiune aveai Andy? De ce Andy ne.ai mintit pe toti ca nu te pricepi la nimic si ca esti un amarat de angajat la o banca?

Andy: Da surioara sunt agent secret, cineva de sus il banuia de Nick de multe chestii, si de mult timp urmarim o organizatie criminala, de 5 ani incercam sa ii prindem si sa scapam de acea organizatie. Prima data nu stiam ca ar fi implicat, dar intamplarea a fost sa descopar si asta, Nick nu e prost, de cateva zile aflase ca sunt agent sub acoperire si incepuse sa ma tina sub observatie. In seara accidentului urma sa dau dovezile, dar nu am mai apucat ca sa intamplat asta.

Darrin: AAaaa si fata aia de tocilar era de fatada? Bravo!!! Si niciunul din ai nostri nu stia de tine?

Andy: Da doar de fatada, dar nu ma suportam nici eu ca trebuia sa par in fata tuturor un prost...stie unchiul, si el sa prefacut ca nu stie nimic atat timp, aveam nevoie de sprijinul cuiva din familie.


Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum