Decizia

152 7 0
                                    

Mayra: Asculta.ma Max un pic te rog si nu te comporta ca un copil!

Max: Bine Mayra! Te voi asculta cu atentie ca si pana acum, voi face tot ceea ce vrei tu, dar vreau ca dupa toate astea sa iti dai seama cum sunt eu si cat te iubesc si cat de mult merita sa fim impreuna. Acum spune.mi te rog ce vrei tu sa faci?

Mayra: Max crede.ma ca nici mie nu imi e usor, viata mea pana acum a fost plina de incercari grele si incalcita, nu imi e usor sa intru intr.o alta relatie cand una a luat sfarsit acum cateva saptamani inainte de a incepe. Imi e greu si nu stiu ce sa fac si in cine sa mai am incredere. Iti cer doar o luna la dispozitie pentru a imi reveni si a imi pune ordine in ganduri si in viata. Si mai vreau ca dupa luna asta sa vorbim din nou serios despre relatia noastra si noi. Cer prea mult?

Max: Offf ce imi faci tu mie!!! Ceri dar nu conteaza, chiar daca voi muri de dorul tau nu te voi cauta o luna intreaga, astept de la tine un semn, am incredere ca vei reveni in viata mea si nu ma vei pacali. Te iubesc si iti voi acorda timpul de care ai nevoie fie ca imi place sau nu, dar nu vreau sa te fortez si sa te pierd.

Mayra: Multumesc Max! Multumesc mult si acum te rog frumos deschide.mi usa, trebuie sa ma intorc acasa!

Max: Ok...pe curand Mayra!

Sunt trist, ea a plecat, si o luna nu o voi mai vedea sau atinge, deja imi e greu, numai gandul ma omoara, dar asta e, risc doar de dragul ei. Ce am ajuns si cum am ajuns. Inainte una nu se atingea de mine daca eu nu imi doream si le transformam in marionete dupa bunul meu plac, iar azi eu ma simt o marioneta in mainile Mayrei, dar nu conteaza voi astepta cat va fi nevoie, dar daca dupa luna aia nu ma va cauta voi face eu cumva ceva ca ea sa vina in bratele mele.

Ah stiu cat l.am ranit acum pe Max, dar nu pot face nimic, nu ma simt in stare de nimic acum, stiu ca si mie imi va fi dor de el, dar trebuie de aici inainte sa ma gandesc si la fetita mea, ea va fi pe primul loc orice ar fi, destul am dezamagito. Azi doar vreau sa ma asigur ca Max merita acea sansa si vreau sa stiu exact care sunt sentimentele mele pentru el.


Dupa o luna

Darrin: Hei veri a trecut o luna ieri...ce vei face?

Amy: Draga mea, gandeste.te bine ce vei face, nu lasa sa iti scape fericire printre degete daca il iubesti, daca nu spune si gata nu il mai tine asa agatat.

Mayra: A trecut o luna intr.adevar, dar a fost hot, mereu sa intalnit cu Chrissy si bona in parc, sunt sigura ca intentionat, Chrissy a ajuns sa il iubeasca si mereu imi spune ca il vrea pe Max ca tata, a influentat treburile cumva, nu a stat degeaba.

Darrin: Baiata destept, asta pentru ca el chiar te vrea si ia fost teama sa nu te piarda. Deci?

Mayra: I.am dat mesaj ca maine vreau sa ne intanlnim la el la ora 20 sa vorbim.

Amy: Ei..si?

Mayra: Si a fost de acord, acum trebuie sa plec, am niste treaba prin oras, mai vorbim. Stiti cumva cand se vor intoarce ai nostrii din vacanta?

Darrin: Da, se vor intoarce peste o saptamana.

Mayra: Ok!

Acum plec in oras sa ma intantalnesc cu doctorul Jay si Duncan, a trecut ceva timp de la multiplele operatii si mai necesita niste controale din cand in cand. Ai nostrii erau plecati la Miami in vacanta impreuna cu parintii lui Max, fiind invitati de acestia, dupa acel turneu de aducere aminte au ramas prieteni.

Pe cand asteptam pe holul spitalului sa vina cei doi doctori pentru a merge la resedinta doctorului Duncan pe hol apare nimeni altul de cat Max si o tanara la bratul lui cu burtica de graviduta, aproape ca el nici nu ma observa, de abia daca imi schiteaza un mic salut, fiind ocupat cu duduia care radea in hohote la glumele lui. Ceva nu e in regula! De cand si pana cand se comporta asa si cine e aia si culmea e si gravida? Nu mai inteleg nimic...chiar nu am noroc pe lumea asta in dragoste?

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum