Prima cearta...

124 11 0
                                    

Ajung acasa intr.un suflet, realizez ca o sa fie si o cearta, fiindca am intarziat si niciun telefon nu am dat. Portarul imi deschide poarta si intru in curte. Ma dau jos si intru in casa. In living erau stransi cu totii. Doar intru pe usa si deja vad cum Mark se ridica de pe fotoliu si vine fulger spre mine.

Mark: Noi doi cred ca trebui sa vorbim...

Mayra: Vom vorbi, dar vreau...

Mark: Acum vreau sa vorbim si apoi faci ce vrei!

Mayra: Ok! Hai sus sa vorbim!

Mark: Ne scuzati, noi mergem pana sus.

Dean: Ok! Duceti.va! Vom avea noi grija de copii.

Urcam sus, eu merg in urma lui si vad cum isi strange pumnii. E nervos si il cred, ajungem in camera si incuie usa in urma noastra.

Mayra: De ce era nevoie sa incui usa?

Mark: Asa ma simt eu bine...multumita?

Mayra: Mark de ce imi vorbesti pe tonul asta?

Mark: Nu crezi ca meriti? Ai zis ca nu stai mult, ce ai facut o zi intreaga? Zi.mi? Te.ai culcat cu el?

Raman uimita cat de gelos poate fi. Ii dau o palma si cateva minute niciunul nu mai zice nimic.

Mayra: Cum poti crede asa ceva de mine? Intalnirea cu el a durat o ora.

Mark: Si restul orelor?

Mayra: Am avut treburile mele si nu mi.am dat seama ca telefonul nu mai are baterie. Cand am vrut sa te sun am vazut ca nu are asa ca am fugit repede spre casa stiind ca sigur iti faci fel de fel de idei. Ce fel de femeie ma crezi, Mark?

Mark: Iubito iarta.ma nu vreau sa ma port asa dar crede.ma inebunesc cand te intalnesti cu el, a fost iubitul tau. Relatia noastra e doar de o saptamana si sunt sigur ca acolo ceva mai simti pentru el. Te iubesc frumoaso, te ador. M.am indtagostit de tine nebuneste. Mor de gelozie, imi e frica sa nu te pierd.

Mayra: Cred ca ar trebui sa iti controlezi gelozia, altfel relatia asta nu va merge. Nu suport langa mine oamenii gelosi aiurea. Vreau sa ai incredere in mine, atat si nimic mai mult. Si eu te iubesc si recunosc si eu sunt geloasa dar nu asa ca tine. Te rog nu distruge relatia asta cu gelozia asta.

Mark: Incerc iubito, incerc...si ce treburi ai avut daca nu te superi?

Mayra: Am fost la o prietena venita dr curand din America si nu stia ca eu sunt in viata si am vorbit multe si am pierdut notiunea timpului...si iata si prima minciuna. Offf doamne nu a asa trebuia sa fie. De ce ajung sa il mint. Daca acum nu il mint si ii spun adevarul va intelege ca nu il iubesc la fel cat ma iubeste el si ca o parte din mine se gandeste la Edy.

Mark: Bine iubito, te cred. Iarta.ma ca am fost asa impulsiv si nu ti.am cerut cu frumosul intai o explicatie. Am murit de ingrijorare.

Mayra: Bine Mark! Acum vreau sa coboram la copii.

Mark: Bine Mayra, coboram...

Coboram la copii, erau in living cu totii. Nu apuc sa ma joc prea mult cu ei si nici prea mult sa stau de vorba cu familia mea ca Darrin imi cere sa vorbim ceva. Ne ducem in birou.

Darrin: Si acum spune.mi adevarul unde ai fost???

Mayra: Hai uimeste.ma unde crezi tu ca am fost?

Darrin: In niciun caz nu ai fost la o prietena. Ai fost toata ziua cu Eduard?

Mayra: Cu el am fost doar o ora la cofetarie si apoi fiecare a plecat pe drumul lui. Am fost in parc sa imi limpezesc gandurile.

Darrin: Mayra sper sa nu te joci cu focul. Dupa cate imi dau eu seama tu inca mai ti la Edy si pe mine chiar nu ma poti minti. Te cunosc destul de bine. Ar fi bine sa te hotarasti repede pe care din ei doi il vrei cel mai mult in viata ta.

Mayra: Stiu pe cine vreau. Il vreau pe Mark in viata mea si vreau sa uit de Edy.

Darrin: Tu sti mai bine...dar sti ca Mark e mai dificil, el are un copil si o fosta nevasta. Si niciodata nu se stie. Gandeste.te bine!

Mayra: Stiu la ce te gandesti si stiu ca asa mi.a zis si Edy dar vom vedea ce e pe parcurs.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum