Trezirea

154 12 0
                                    

Azi mai avem un pic de retusat si de refacut dantura si ea e ca noua. Mai lipseste sa se trezeasca si sa inceapa recuperarea. Sa speram ca totul va decurge asa cum trebuie sinea sa se repuna pe picioare. Plata noastra este viata si fericirea ei sau a oricarui om care il readucem la viata. Marile spitale nu au incredere in noi si tehnica noastra. De aceea noi lucram in spitale pe strict ce e de noi si nimic mai mult. Unii nu vor sa inteleaga ca medicina si totul au evoluat. Fata mea si restul echipei sunt in sala de operatie. Ii reface dantura. Asta e in sfarsit o ultima operatie. Apoi nu avem decat de asteptat sa se trezeasca. Eu nu am mai intrat in sala de operatie azi. Nu era nevoie de mine si oricum zilele astea chiar mi.au ajuns la cate operatii iam facut bietei fete. Ma simt obosit si chiar simt nevoia de o mica pauza.

Jay: Rick am terminat, au duso in sala speciala de reanimare. Acum asteptam minunea.

Rick: Ia facut ginerele meu cinsultatiile necesare si analize. Ce a observat? Va putea sa mearga? Erick a adunat mai multe informatii despre viata ei?

Jay: Am vorbit cu ginerele tau si a zis ca nu va avea nicio problema cu mersul. E totul ok. Toate functioneaza asa cum trebuie. Erick va veni acum si il intrebi pe el despre ce a aflat.

Rick: Ok astept...ca sa nu uite sa ii aduci aminte sa vina la mine. Ma gaseste in birou.

Inca din prima zi a accidentului noi am cooperat cu fratele meu care este detectiv si l.am pus sa afle totul despre aceasta fata. Stiam cum o cheama dupa lantisorul de la gat in pe care era inscriptionat intregul nume Mayra Meyer.

Erick: M.ai chemat Rick?

Rick: Da...sti ca zilele trecute te.am pus in legatura cu fratele meu sa afli despre aceasta fata. A aflat ceva?

Erick: In seara asta vine fratele dumneavoastra Tony si ne va spune totul. Mi.a comunicat ca a aflat destul de multe si are chiar si fotografii.

Rick: Sunt extraordinar de bune...ea poate sa sufere pentru un mic moment de amnezie si sunt bune pentru ai arata un pic din viata ei.

Erick: Asa m.am gandit si eu. Si sincer chiar sunt curios sa aflu deapre ea. Ca in afara de faptul ca stim de la televizor ca e fata de sef de politie nu mai stim nimic.

Rick: Mai ai rabdare pana diseara si tu...

Erick: Am dar sunt foarte curios sa aflu deapre misterioasa noastra...

Erick era nerabdator sa afle deapre ea, il acaparase rau frumusetea ei desi era operata si acum mai mult era o leguma. Tot timpul ne invartim toti pe langa ea. Asteptand sa se trezeasca. La spitalul unde lucram faceam in schimburi in asa fel incatbsa fim si acasa cat mai multi si niciodata sa nu ramana singura. In acea seara in care imi astepatm fratele sa ne spuna ce a aflat, nu a mai venit. Era inca in misiunea de a afla si am fost de acord sa mai astepam o saptamana. Azi e exact o saptamana de cand imi asteptam fratele sa apara si ea sa se trezeasca. Se lasa seara si vad pe geam ca fratele meu, Tony a venit.

Tony: Buna seara! Sa inteleg ca pe mine ma asteptati asa nerabdatori! Pacienta nu sa trezit inca?

Rick: Buna seara! Da suntem foarte extra nerabdatori. Nu sa trezit. Inca asteptam cu sufletul la gura. Ce ne poti spune? Dar mai intai ia loc pe canapea si vrei ceva de baut sau de mancare?

Tony: Iau loc...de baut o cola rece sibde mancat nimic ca sunt satul. Acum sa incepem povestea. Ea a studiat Academia de politie. A luat totul cu 10. Ia placut sa indeplineasca legile uneori. In timpul liber ii freca la nervi ea si verisorul ei Darrin Miller pe tatal si unchiul lor facand curse si chiar drifturi cu masini modificate. Un an a fost plecata in strainatate sa studieze chiar ultimul an. A plecat ca sa isi ascunda sarcina. Are o fetita de 3 anisori, o cheama Chrissy Meyer, e facuta cu Nick Evans un politist corupt. Chiar ea la impuscat pe Nick pentru a salva viata lui Darrin si Edy, iubitul ei. Au lucrat inainte de accident toti trei sub acoperire. Aici aveti pozele cu toti din viata ei. Am inteles ca ea are si un frate care a lucrat la aceeasi misiune dar a fost turnat si deacoperit in urma aceasta el a facut accident si a ramas invalid. Darrin e varul ei cu care face numai tampenii si bosoade. Andyba fost mai altfel asa ca nu sa acomodat cu ei doi. Edy e iubitul ei, dar din nefericire nu se stie daca scapa. El e inca in coma. Darrin si.a revenit si a aflat ca e tatic. Liniste aceasta familie nu va avea pana nu o vor gasi. In acea zi ii datuse tatal ei masina sa se duca un pic acasa. Se pare ca cineva ii umblase la masina si sa nimerit sa fie ea aia care o conducea. Deocamdata atat. Fata asta nu a avut parte de liniste in viata ei. Acum sa speram ca isi va reveninsi isi va gasi linistea asa cum trebuie.

Rick: Multumim Tony. Esti cel mai bun frate! Multumesc!

Tony: Nu ai pentru ce! Mereu cu aceeasi placere! Eu acum trebui sa plec daca mai aflu ceva va voi anunta.

Rick: Ok...

Jay: Rick, Rick...vino repede se trezeste!

Rick: Ce bine...nu o baga repede in seama lasa.o sa vedem ce reactie are.

Jay: Ok...

Ne ducem toti dar restul se opreste pe hol, iar eu, Jay si Erick intram inauntru. Nu trebuia sa o bulversam cu atat de multe aparitii.

Mayra: Auuu...unde sunt? Ce mi sa intamplat?....cine sunt?

Rick: Stai linistita te rog! Esti bine ! Incearca sa te calmezi! Esti intr.un spital si te vei face bine. Ai avut un accident grav.

Mayra: De ce nu imi amintesc nimic?

Rick: Daca vei sta linistita iti vei aminti treptat...

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum