Azi e o noua zi. Ma uit la televizorul din camera in care sunt tinuta. Va vine sa credeti ma uit la desene animate ca sa nu iau contact cu realitatea decat dupa ce doctorii imi vor povesti viata mea. Inca ma doare tot. Imi simt corpul amortit. Offf vreau sa ma simt mai repede bine sa pot iesi sa imi traiesc viata asa cum o fi ea sau care o fi ea.
Rick: Neata frumoasa noastra pacienta! Cum se simte?
Mayra: Ah...nu prea roz. Inca ma dor toate. Ma simt amortita in patul asta. Cand ma pot da jos? Cand imi veti spune despre mine?
Rick: Stai linistita acum iti mai fac un calmant in perfuzie si vei fi bine. Mai stai cel putin o saptamana in patul asta dar il vom putea pozitiona dupa cum vrei. In cateva minute va aparea fratele meu Tony si iti va povesti orice vrei. Este dectectiv particular si ti.a investigat viata amanuntit.
Mayra: Multumesc dr. Rick! Vrei sa imi ridici un pic patul asta de spate?
Rick: Ok! Mai doresti ceva?
Mayra: Multumesc, nu e bn momentan. Apropo de mancat cand ?
Rick: Maine...le vom face pe toate treptat. Cu grija si rabdare le vom rezolva pe toate.
Mayra: Asa este...
Rick: Oooo...buna ziua fratele meu! Te asteptam cu nerabdare!
Tony: Buna ziua! Ma bucur! Deci sa incepem sa povestim. Sa iti aduc la cunoastere viata ta de pena acum.
Tony imi povesteste tot, imi arata filmari si poze. Dar inca tot ceea ce imi arata acolo mi se pare asa de strain. Nu pot sa imi aduc aminte nimic si capul asta a inceput sa ma doara ingrozitor de tare. Doctor Rick imi face un calmant si parca totul e mai bine. Tony pleaca inapoi la treaba lui si in salon intra un blond cu niste ochi albastri patrunzatori. Era doctor Erick si raman cu el. El ramanand sa supravegheze starea mea. Era asa de urat sa stau acolo in patul ala fara sa ma misc si durerile alea care incepeau iar si iar dupa efectul calmantelor. Intelesesem ca trebui sa le mai suport inca o saptamana. Ma uit la doctor, ma uit pe pereti si la televizor. Aveam o plictiseala enorma in mine, dar nu aveam ce face. Trebuia sa suport pana imi revin si apoi sigur voi afla cine a vrut moartea tatalui meu. Am aflat ca avem o fetita si un iubit care nu se trezise din coma. Offfff !
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...