Atentie acest capitol contine scene si limbaj licentios.
Trebuia sa reactionez cumva daca vroiam sa vada ca cica nu imi e indiferet si cica as mai tine la el. Trebuia sa devin geloasa prefacut ca doar trebuia sa imi duc la capat misiunea. Cu toate ca in sufletul meu as fi vrut sa plec mai repede de acolo sa stau langa Edy si sa dorm linistita.
Mayra: Da mincinosule, niste acte cu o blonda focoasa sus, nu? Asa ma iubesti tu pe mine?
Nick: Offf geloasa mea...intre mine si aia de sus nu e nimic iubito, jur. E fiica unui patron cu care fac afaceri, iar taicasu nu poate veni sa discutam deoarece e plecat momentan in strainatate. Hai cu mine sa vorbesti cu ea daca nu ma crezi! Iubito de data asta chiar trebui sa ai incredere in mine. Tu crezi ca eu sunt prost ca dupa 3 ani de suferinta sa te pierd din nou?
Mayra: Bine iubitule...hai ca de data asta incerc sa am incredere in tine. Nu mai urc, sut prea obosita ca sa o mai iau pe aia la intrebari.
Nick: Bine iubito cum vrei tu...Edy te rog frumos ai grija de ei si nu cumva sa deschideti usa cuiva.
Edy: Bine frate. Stai linistit...daca e ceva eu te anunt!
Nick: Ok! Noapte buna, dragii mei!
Noi plecam catre casa, multumita de mine ca reusisem cumva sa ii captez mai mult atentia catre mine lui Nick, si totodata fericita ca plec cat mai repede acasa, la ascunzatoare, si eram super incantata ca il pusese pe Edy pazitorul nostru. Cu toate ca nu imi prea convenea ca eram trei agenti secreti la un loc departe de infractorul nostru care in urma noastra nu stiam ce face. Dar momentan o luam usor fara insistente prea mari de a ramane pe langa el. Nu se puteau toate deodata.
Nick: Tarfa ce ti.am zis eu sa nu te apropi de geamul ala? Ti.am zis aa stai dracului pe canapeaua asta sa nu te misti?
Blonda: Nick iubitule nu mai imi vorbi asa. Nu am vrut. Nu am mai vazut pe nimeni si am crezut sa au plecat. Si nu se mai auzea niciun zgomot. Iarta.ma!
Nick: Vrei sa te iert?
Blonda: Da iubitule...se pisiceste sexy pe langa el. Limba si.o trece lasciv peste buze ca si cand l.ar chema la ceva pervers .
Nick: Vin la tata pisicuto...ia de aici...si ii arata sa ii deafaca pantalonii. Blonda se conformeaza ii desface pantalonii, ii da jos. Ingenucheaza in fata lui. Ii mangaie prin boxeri penisul uitandu.se la el cu o pofta nebuna ce parca abia astepta sa suga acadeaua. Apoi ii da si boxerii jos iar el o prinde de par ea incepand sa ii linga organul si incet incet incepand sa ii faca sex oral. El era in extaz dandu.si drumul in gura ei.
Blonda: A fost iami mai vreau...hai mai vreau dar vreau in alta parte...vreau sa mi.o tragi asa cum sti tu de bine...hai iubitule...
Nick: Bine tarfulita...vino la tata sa iti arate ce poate...zmulgand hainele de pe ea facand un sex salbatic...
Noi am ajuns acasa extenuati. Simteam ca nu ma mai puteam misca de atata oboseala.
Edy: Haideti cum dormim ca si pe mine ma ajuns oboseala. Voi de ce nu vati luat un apartament cu trei camere?
Darrin: Uite de aia ca sa dormi tu in dormitor cu iubitica ta si eu aici in sufragerie. Gata am impartit camerele acum gata galagia si intrebarile. Noapte buna gugustucilor!
Mayra: Se zicea porumbeilor, asta e noua cu gugustiucii?
Edy: Eeeee e ceva a la Darrin...deci te rog!
Darrin: Ai vazut ca sti...e ceva a la mine. Da mie imi e foame!
Mayra: Si noua ca aud cum face concert matele in noi.
Edy: E frigiderul plin deci...?
Darrin: Deci hai sa vedem ce papam...
Dam buzna toti la frigider, ne holbam la el sa vedem ce alegem. Intr.un final ne hotaram sa mancam ceva cat de cat usor si apoi fiecare merge la culcare. Noi in dormitor si varul in sufragerie.
Edy: Iubito ai adormit?
Mayra: Nu inca...sa intamplat ceva?
Edy: Astazi chestia cu gelozia a fost parte din plan?
Mayra: Da iubire. Orice zic acolo e doar un plan nu sti cat de mult astept sa se termine cosmarul asta si sa ne traim iubirea linistiti. E asa de bine la tine in brate incat as dormii non stop.
Edy: Ma bucur iubito daca te simti bine la mine in brate si ma pupa pe frunte.
Mayra: Noapte buna iubitule!
Edy: Noapte buna iubito! Odihneste.te ca maine e o zi lunga. Dar nu inainte de a face asta... Si se rebede asupra mea si ma saruta cu foc, incepe sa ma mangaie usor usor pe tot corpul, strecoara mana pe sub bluza de pijama si ajunge la sani ce ii tot tachineaza. Si imi sopteste usor cat de mult ma iubeste. Eu raman fara glas ne stiint cum sa reactimez. Pe de o parte vrand mai mult de atat pe de alta eram asa de obosita ca singurul gand imi era la somn.
Mayra: Iubitule te rog...sti si eu te vreau si te iubesc dar crede.ma acum sunt tare obosita si nu as simti nicio placere. Iarta.ma!
Edy: Nu.i nimic iubita mea...te cred. Tu sa ma ierti, m.am cam grabit! Vino aici langa mine!
Mayra: Îhîm...hai sa facem nani...
Edy: Facem nani iubito...ma simt asa de bine cu tine la pieptul meu. Imi pare rau ca nu te.am intalnit mai de mult timp.
Mayra: Stai linistit iubire...avem tot timpul din lume. Somn usor!
Edy: Da iubita mea...somn usor! De ai sti tu iubito cat ma tem pentru viata ta si a lui Darrin. Nu pot dormi cu gandul ca in orice clipa veti pati ceva. Te iubesc mult iubirea mea, incat mi.as da viata pentru tine daca ar fi nevoie, dar numai sa te stiu bine. Imi e frica sa nu iti faca ceva nenorocitul de Nick. De ai sti cat de pervers e, si debai sti ca aia e amanta lui care ii face atatea perveraitati...nu te.ai mai atinge de el. Offff ce viata! Sper din inima sa iesim cu bine din asta dar parca ma macina un sentiment urat si nu stiu de ce.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...