Azi e Marti si il luam pe Max acasa la noi, offf, nu vroiam sa il aduc acasa la mine dar trebuie sa aiba prezenta, iar eu trebuie sa am grija de fata mea nu numai de el. Inca suntem la spital si ai lui au venit crezand ca va veni la ei acasa.
Sara: Max ti.am pregatit sarmalute asa cum iti place tie, mai avem un pic si mergem acasa.
Max: Nu merg cu voi, plec cu Darrin si Mayra acasa la ei.
Will: Da de ce? Doctore asa e normal?
Matt: E bine momentan sa plece cu cine cunoaste, apoi va veni acasa nu va faceti griji. Ati scris dosarul?
Will: Da, uitati.l aici!
Matt: Multumim! Azi va mai sta in pat, iar de maine miscare.
Mayra: De maine plecam in cautarea amintirilor...
Sara: Dar nu e corect asa...tu ai zis ca ai familie si o fata, ce va zice sotul tau cand va vede pe el?
Mayra: Doamna sunt mama singura, tatal fetei mele e mort.
Sara: Imi cer scuze! Dar imi e greu sa il las sa plece cu niste straini.
Darrin: Doamna ca sa va linistiti veniti cu noi acasa, veti vedea unde sta si in ce conditii.
Will: Va multumim! Vom merge si noi cu el apoi vom pleca.
Dupa cele spuse doctorul ne da reteta si regimul alimentar, apoi strangem tot si plecam cu totii acasa. Intre timp anuntasem acasa ca vom aduce pe Max. Ai mei pregatise cea de a doua vila pentru orice eventualitate. Dupa cateva minute ajungem in fata portii unde ne deschide portarul. Afara in curte ne asteptau parintii, servitoarele, femeia de serviciu si bucataresele. Ne dam jos din masini si nu pot sa nu observ uimirea de pe fata Sarei.
Sara: Aici stai?
Mayra: Da. De ce? Unde credeai ca stau?
Sara: Imi place ceea ce vad. Doua vile intr.o curte si atat lux e waw. Am vazut multe vile si mult lux dar astea doua sunt cu mult bun gust.
Mayra: Multumesc! Va voi prezenta familiile noastre. De la stanga la dreapta....
Le prezint famiiliile noastre, apoi intram inauntru.
Amber: Imi pare rau domnule pentru ce vi sa intamplat!
Max: Doamna Amber va rog frumos spuneti.mi Max, adica cu totii sa imi spuneti asa. Cum vad ca Mayra chiar are cu cine semana asa de frumoasa.
Amber: Multumesc!
Chrissy: Mami mami in sfarsit ai venit! Si se repede sa ma ia in brate.
Mayra: Usurel mami, o sa cazi!
Chrissy: Nu.i asa ca nu mai pleci?
Mayra: Azi nu mai plec, maine ies la plimbare cu acest domn bolnavior, vrei sa vi?
Chrissy: Daaaa. Iti promit ca voi sta cuminte!
Darrin: Voi fi si eu cu voi acolo pentru ceva timp. Asteptam la serviciu s vina niste aparaturi noi si pana vin voi sta pe langa voi.
Mayra: E foarte bine!
Max: Imi place familia voastra...pare asa de unita si frumoasa! A mea o fi fost asa?
Dean: Nu pare chiar asa e...asa suntem zi de zi cu toti impreuna cu bune si rele.
Will: Imi place uniunea voastra...la noi nu e asa. Suntem doar noi doi si el. Sora mea si fratele sotiei nu sunt cu noi sunt fiecare cu povestea lor . Unul in Spania si altul in Anglia. Ne intalnim foarte rar.
Henry: Imi pare rau!
Mai stam, mai discutam, mai glumim, mai radem, atmosfera se mai destinde. Se inopteaza iar ai lui si Max raman in vila alaturata.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...