Goneam nebuneste in spatele neu fiind alte trei masini. Ultimele doua ne stiind cine este, iar tampita aia blonda tragea unde nimerea. Mi.a nimerit geamul din spate al masini. Firar sa fie o sa te coste treaba asta sper numai sa nu traga la roti. Ingandurata de abia aud telefonul sunand.
Mayra: Alo...
Darrin: In sfarsit raspunzi si tu! Nu auzi telefonul? Suntem in spatele alora doi.
Mayra: Eram ingandurata...scuze...ok deci voi erati! E bine atunci incetinesc...
Darrin: Nuuuu mergi in continuare. Mareste viteza ca noi o sa incepem sa tragem in masina celor doi. Hai mai repede...
Mayra: Ok!
Maresc viteza si salt tot mai tare praful de pe camp. Pentru moment nu mai vedeam nimic in urma mea dar continuam sa merg. Ma uit din nou dupa un timp si vad ca masinile din spatele meu nu inainteaza ci sunt pe loc. Imi trece un gand negru si decid ca ar trebui sa sun sa vad daca imi raspunde vreunul. Dar nimeni nu raspune. Intorc masina si ma indrept spre ei. Si vad cum Nick se indreapta cu pistolul catre masina lor, ei fiind nicaieri iar blonda moarta langa masina.
Mayra: Nick!
Nick: Tuuuu grav ca te.ai intors de data asta nu te mai iert!
Mayra: Si ai sa ma impusti? Baietii unde sunt?
Nick: S.au pitit ca au ramas fara munitie...haha haha haha ce prosti!
Mayra: Bine ai sa vezi ca iti voi sterge zambetul asta de pe buze curand. Si inainte sa salte pistolul in fata mea il impusc direct in cap. Punct ochit punct lovit! Baieti haideti! Dar vad ca nu iese miciunul si decid sa ma duc dupa masina. Erau amandoi impuscati si lesinati. Ooooo Doamne. Ii tarasc pe amnadoi in masina lui Edy ca era mai spatioasa si mai mult loc. Si plec spre spital cat de repede pot. Intre timp sun pe tata si ii anunt sa ne astepte doua targi si doctorii in fata spitalului Militar pentru preluarea lor rapida. Incercam sa ii trezesc sa vorbeac cu ei dar doar mormaiau ceva de bine bine....
Ajung in fata spitalului si ii prea rapid doctorii, intre timp ma intalnesc cu tata si unchiul si ii intreb daca a trimis echipajul sa il ia pe Nick si blonda de pe camp.
Dean: E bine ca sa terminat,,dar nu e bine cum sa terminat.
Mayra: Da sper din suflet sa se faca bine amandoi si sa nu fie nimic grav.
Henry: O sa fie bine acum trebuie sa asteptam. Au fost bagati in operatie. Nu telefonati inca acasa. Deocamdata nu e bine sa stie si Eli. Nu vreau sa o aduc si pe ea pe aici momentan.
Mayra: Bine unchiuletule!
Dean: Dute si tu intre timp si fati un dus si schimbate si apoi revi. Tu ai ceva? Rani?
Mayra: Nu stati linistiti eu am scapat cel mai bine dintre toti. Vreau si eu alta masina acum nu mai plec cu a lui Edy. E plina de sange!
Dean: Uite cheile mele de la masina. Dute cu ea sa te curatesti nitel si sa te odihnesti si tocmai vor iesi si baietii din operatie si apoi vi sa ii vezi.
Mayra: Bine tata...dar acolo in politie trebuie sa faceti ceva cu securitatea. Se scurg repede informatii si de aia agentii sunt repede ucisi si nu duc la capat misiunea. Ne.am zbatut degeaba, Nick e mort! Doamne am omorat pe tatal fetei mele...
Henry: Mayra linisteste.te va fi bine astea au fost circumstantele...si nu ati muncit in zadar. Nu era el capul tuturor si nici seful suprem. Asa ca am prins radacina problemei. Ati facut o treaba foarte buna. Hai dute si odihneste.te.
Mayra: Bine...mai vorbim dupa ce vin inapoi. Daca e ceva ma sunati.
Dean: Ok fata mea!
Eu plec si ma duc la masina tatalui meu. Am in continuare starea aia de neliniste ce nu ma lasa in pace. Ceva nu e bine sau ceva rau se va intampla. Sper sa nu moara unul din ei. Pornesc masina si plec spre apartament pentru a face dus si a ma schimba de haine. Numai de odihna nu imi arde cand ii stiam pe ei doi in spital impuscati nestiind nimic de ei.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...