Intalnirea de la 20...

138 6 0
                                    

Astept cu nerabdare sa vina, mai este o jumatate de ora si va veni, am pregatit chiar si cina, daca se poate numi asa, am comandat o pizza, doua prajituri, am cumparat un suc, un vin, am facut paste, deci acum vedem ce va iesi. Cred ca deja este la usa, ma duc sa deschid.

Max: Buna printeso!

Mayra: Buna Max! Astepti pe cineva?

Max: Pe tine te asteptam...de ce?

Mayra: Vad ca ai masa incarcata cu de toate de parca ai mai astepta inca 5 persoane.

Max: Eeeei m.am pregarit si eu pentru prima noastra cina in doi. Te superi?

Mayra: Sincer nu, imi e chiar foarte foame dupa o zi lunga la serviciu.

Max: Pai atunci te invit sa stai jos si sa mancam, orice doresti...de aici.

Mayra: Ok!!! Nu stiu ce sa iau mai inainte, toate sum yam yam...

Max: Orice...

Mayra: Mancarea asta ma distras de la ce vroiam sa vorbim...

Max: Te ascult, ce doresti sa imi zici?

Mayra: Max intre noi doi nu poate fi nimic decat o relatie de prietenie, tu trebui sa iti faci familia ta, nu trebui sa te legi de noi. Acum ca ti.ai revenit te rog frumos sa nu mai vi pe acolo, nu vreau sa te mai vada Chrissy...

Max: Mayra, stop! Opreste.te din a mai spune ceva! Tu chiar nu vezi si chiar nu intelegi? Eu m.am indragostit de tine, nu vroiam sa fie asa direct dintr.o data, dar am auzit discutia dintre tine si fata, iti jur nu am vrut, vroiam sa o pup de noapte buna, si nu am mai vrut sa trag de timp vreau o familie cu tine si fata, vreau sa ii fiu tata si sot tie, ador familia ta, iubito nu ma respinge, te rog, te iubesc...

Mayra: Max, te rog! Tu acum de abia ti.ai revenit, poti fi confuz si poate fi vorba de atasament, nu vreau sa si nu pot sa te las un timp in apropierea noastra si nu pot permite sa imi mai raneasca cineva fata. E un copil cu o dorinta enorma de a avea un tata, tu poti face oricand la fel. Te poti satura de absentele mele si alte lucruri si cu un copil nu e usor dragul meu.

Max: Stiu dar risc orice, lasa.ma sa va fiu aproape. Hai sa facem ceva, sa luam o casa doar pentru noi trei, ai sa vezi ca nu vei regreta. Ei ne pot vizita oricand si noi la fel, hai sa facem ceva doar noi trei. De plecat nu voi pleca de langa voi, ma voi tine de voi ca un scai.

Mayra: Nu vreau experimente...nu. Se poate termina cu inima franta a fetitei.

Max: Nu se va termina cu nimic rau se va termina cu noi trei fericiti si atat.

Mayra: Max imi e greu sa mai cred asa ceva, eu niciodata nu am avut noroc de asa ceva, si nici acum nu mai cred in minuni. Max te rog, iesi din vietile noastre!

Max: Nu nu nu nu ies deloc. Voi intra si acolo voi ramane.

Max se ridica de la masa si vine catre mine, ma ia de mana si ma ridica brusc in bratele lui apoi ma saruta pasional si violent si ma strange in brate puternic.

Mayra: Max, au! Ma doare...termina...am inteles ca ma iubesti dar cat te va tine iubirea?

Max: Vesnic...eu niciodata nu am fost indragostit ca acum. Te iubesc! Ramai in viata mea iubito.

Mayra: Max te rog da.mi un timp, lasa.ma un timp singura fara prezenta ta. Lasa.ma sa asimilez totul si apoi vom discuta. Eu acum voi pleca. Nu mai pot ramane. Nu acum...

Max: Nu te pot lasa sa te furisezi incet din viata mea...nu...

Dau sa plec dar Max nu imi da voie, incuue usa si piteste cheia. Offff Doamne, as vrea sa am increderea de care merita, nu e el cu nimic de vina ca am avut incredere in altcineva si mi.a tradato. Dar totusi nu ma pot lasa asa usor dusa de nas, nu vreau ca fetita mea sa sufere din cauza prostiilor mele.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum