Asteptarea noastra a luat sfarsit, sa trezit frumoasa noastra. E un pic speriata, nestiind de ce e aici, unde e si de ce.
Erick: Linisteste.te! O sa fi bine...ai avut un accident.
Mayra: Un accident? De ce nu imi aduc nimic aminte? Cine sunt eu?
Erick: Da un accident...stai linistita. Nu te forta cu nimic acum. Asteapta sa iti mai revi un pic si vei afla totul despre tine si viata ta.
Mayra: Te rog spune.mi macar numele meu.
Erick: Numele tau este Mayra Mayer...
Mayra: Ahhh...nu imi amintesc nimic si ma doare totul incat simt ca am amortit de atata durere.
Erick: Asta pentru ca ai multe operatii.
Mayra: Offfff....
Rick: Ce face frumoasa noastra? Sa trezit?
Mayra: Da, presupun ca si tu esti alt doctor, nu?
Rick: Eu sunt doctor Rick Duncan. Cel care te.a gasit dupa accident.
Mayra: De ce nu imi amintesc nimic? De ce nu stiu cine sunt?
Rick: Stai linistita intr.un timp scurt iti vei aminti tot. Asta e ceva de moment datorita loviturii care ai suferito.
Mayra: Imi poti spune te rog la ce spital sunt? Am familie? Stie de mine cineva?
Rick: Esti la spitalul meu privat. Nimeni nu stie de aceast mic spital. Aici salvez multe vieti din accidente. Familia ta nu stie unde esti. Inca te cauta ca nu te.au gasit la locul accidentului. Vrei sa ii chem?
Mayra: Nu, inca nu. Vreau intai sa imi amintesc cine sunt si de ce am ajuns in halul asta. Vreau o oglinda.
Rick: Ok. Noi iti vom respecta orice dorinta vrei tu. Poftim oglinda!
Mayra: Waw arat foarte bine in ciuda tuturor operatiilor! Aveti vreo poza cu mine inainte?
Erick: Da. Uite!
Mayra: Aratam bine! Dar acum parca si mai bine.
Rick: Vrei sa te ajutam cu ceva? Ai nevoie de ceva?
Mayra: Vreau in cel mai scurt timp sa aflu cine sunt si apoi daca nu abuzez de bunatatea voastra vreau sa aflu cine mi.a facut asta. Se poate?
Rick: Stai linistita! Se poate. Te vom ajuta cu orice ai nevoie.
Mayra: Multumesc mult! Un calmant imi puteti face? Ma doare rau tot.
Rick: Da...numai un pic...gata. Iti va disparea durerea in cateva minute. Maine iti promit ca iti vom spune absolut tot despre tine.
Mayra: Multumesc mult!
............................................................
Am pus poza Mayrei...
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...