Adevarul dureros decat o minciuna frumoasa

193 13 0
                                    

Dupa cateva ore de somn langa Mark, ma trezesc il las sa doarma in continuare ii scriu un bilet si il las pe masuta de sticla din fata canapelei pe care am dormit. Ma grabesc sa ajung la vila doctorului Rick. Ajunsa acolo toti ma intampina cu multe intrebari. Le povestesc absolut totul si intre timp apare si varul meu.

Mayra: Darrin tu stiai ca Edy are pe alta?

Darrin: Nu dar de unde ai scoso si pe asta?

Mayra: Aseara l.am sunat sa ii aud vocea cu numar privat si pe fundal sa auzit o voce de femeie intreband cine la sunat.

Darrin: Mie mi.a promis ca nu va fi curand cu alta fiinca te iubeste inca pe tine! Porc mincinos!

Mayra: Da vad ce mai iubire! Deja ma uitat!

Rick: Cu Mike ala ce facem?

Mayra: M.am gandit sa il chem la cabinet iar Darrin sa ii aduca acolo pe parintii si fratele meu. Vreau sa dezvalui odata adevarul ca nu mai suport situatia asta. Voi ce ziceti?

Erick: Cam riscant! Dar daca asa ai hotarat...

Darrin: E riscant dar poate fi si o solutie salvatoare pentru toti. Poate Mike se va inbuna si va scapa de cosmar si isi va ierta tatal, Mayra scapa de captivitate si poate sa isi traiasca viata iar noi o vom avea aproape.

Rick: Sa speram ca totul ve iesi bine!

Darrin pleaca sa ii ia pe ai mei si sa ii duca la cabinet, iar eu il sun pe Mike sa vina si sper bucuria mea accepta

Din perspectiva lui Mark

Ma trezesc si ma vad singur, am impresia ca a fost doar un vis cu o fata frumoasa, dar realizez ca totul a fost real dupa ce vad biletul pe masa de langa canapea si numarul ei de telefon. Nu ma dezmeticesc bine ca aud sunand la usa. Era menajera mea, Maria.

Maria: Buna ziua domnule Mark! Ma scuzati ca va deranjez azi dar maine trebui sa plec la fata mea si ma intorc abia marti. De aceea daca vreti ca fac azi curat.

Mark: Maria nu face nimic. Te poti duce linistita la fata dumitale! Si nu e nevoie de curatenie caci e inca curat. Vreau doar sa intri sa imi dai in cafea cum ai mai facut acum un an.

Maria: Da domnule intru si asa voi face!

Maria acum un an mi.a prezis in cafea ca sotia mea avea pe altcineva si nu tarziu de acea prezicere am vazut cu ochii mei. De aceea am inceput sa cred in asa ceva.

Mark: Ei si...ce spune cafeaua Maria?

Maria: Imi arata ca de curand ti.ai intalnit iubirea si tot odata linistea! Vei sta bine cu sanatatea si de aici inainte toate vor merge ca pe roate. Sa te feresti de fosta sotie si niciodata sa nu ii spui copilului tau tot din casa, o tine la curent cu toate pe mama sa si nu vad lucruri bune despre ea. Nu se prea intelege cu actualul si deja ii face cu ochiul altul dar mai degraba ar vrea sa se intoarca la tine. Destinul tau linistit e alaturi de cea care ai intalnito curand. Imi arata ca nu prea a avut o viata usoara fata asta, o sti deja?

Mark: Da Maria am cunoscuto aseara si chiar mia povestit viata ei. Ma bucur ce aud!

Maria: Ma bucur daca ai cunoscuto sa ai mare grija de ea, fata asta a suferit enorm, nu mai merita inca o suferinta in plus.

Mark: Asa voi face!

Din perspectiva Mayrei

A trecut ceva timp si eu ma aflu la cabinet asteptand sa apara lumea, dar intre timp nu pot sa nu ma gandesc la Mark. Nu stiu ce se intampla cu mine, dar pur si simplu nu imi pot lua gandul de la Mark. Oare ma va suna? Oare il voi reintalni? Nu imi sfarsesc bine gandurile ca apare pe usa Mike si la 5 secunde Darrin si ai mei. Cu totii raman in fata mea inmarmuriti si se intreaba oare cum e posibil ca Mayra a lor sa semene cu Larisa.

Mayra: Ma bucur ca ati venit toti aici. Am multe de explicat asa ca luati loc!

Dean: Eu nu inteleg ce se intampla aici? Si cum de Larisa este aproape identica cu Mayra mea?

Mayra: Pentru ca Mayra si Larisa sunt una si aceeasi. Nu am murit! Si aproape toti in afara de Darrin, Rick si Laur, lesina. Frumos! Darrin si restu incercam sa ii aducem in simtiri...

Dean: Cum e posibil sa fi vie? Si de ce sub numele asta? Si el ce treaba are cu familia noastra?

Mayra: Pai are o mare legatura...si incep sa le povestesc cu inceputul ramanand toti gura casca....

Mike: Waw! Iarta.ma Mayra! Nu am vrut! Esti in stare sa ma ierti?

Mayra: Te.am ierta deja! Am trecut prin multe dar toti meritam o a doua sansa asa cum eu am avut de la Dumnezeu o a doua sansa la viata. Eu acum si restul lumii vom iesi. E mai bine sa clarifici cu tata situatia. Va prinde bine la amandoi!

Mark: Multumesc surioara!

Noi cu totii iesim afara, mama e un pic nedumerita si pare ca e socata inca dar nu ma slabeste din imbratisare, de mult tanjeam dupa o imbratisare ca asta din partea mamei. Acum vad ca ma iubeste si pierderea mea a facuto sa fie altfel. Dupa o ora de discutii tata iese afara impreuna cu Mike si zambesc amandoi. Apoi ne cheama inauntru sa vorbim

Mayra: Ei si...? Ce ati stabilit? Va mai omorati intre voi?

Mike: Va multumesc tuturor la a doua sansa care mi.ati dato si asta inseamna enorm pentru mine. Trebuia sa fi vorbit din prima cu voi si imi cer iertare pentru suferinta care v.am cauzato. Va multumesc din suflet ca mi.ati acordat o a doua sansa si nu ma tarati la politie. Am inteles care a fost povestea intre mama si tata si am ajuns la concluzia ca mama are multe explicatii de dat. Tata chiar nu a stiut de mine. As vrea sa pot face partea din familia voastra. Eu stiu ca voi sunteti de partea legii si eu nu prea, dar cand veti avea nevoie in misiuni va pot ajuta cu orice vreti fara sa imi dati ceva in schimb.

Dean: Esti bine primit! O vom lua de la zero si vom merge inainte, nu.i asa Amber?

Amber: In tot acest timp am primit multe lectii de viata asa ca Mike va fi bine primit si dib partea mea si daca vrea ii pot fi ca o a doua mama si oricand poate cere sfaturi.

Mike: Va multumesc din suflet! Acum ma scuzati, trebuie sa trag pe cineva la raspundere si apoi trebuie sa plec intr.o calatorie. Tinem legatura la telefon. Va iubesc!

Mayra: Nu fi prea aspru cu mama ta!

Mike: Nu...voi fi asa cum trebuie!

Dean: Ai grija de tine fiule si fa cat mai putine tampenii!

Mike: Da tata! Mai vorbim!

Si cu acestea spuse Mike a plecat, iar noi am plecat si noi catre casa unde se afla fata mea. De abia asteptam sa o vad. Si mai ales si pe Amy care era acasa cu baietelul. Mai erau cateva zile si se apropia nunta lui Darrin si a lui Amy. De abia astept!

Seara se lasa si eu sunt acasa cu familia si cu doctorii ce au avut grija de mine. Imi privesc fericita familia si pe Chrissy ce sta la mie in brate. Dar cu toate astea mintea si gandurile imi zboara din nou la Mark. Oare ma va suna?

Din perspectiva lui Mark

Ma plimb ca un catel in cusca, nu stiu ce sa fac. Sa o sun...sa nu o sun...sa o sun...Doamne ce sa fac ca inebunesc. Din minte nu mi.o pot scoate. Imi suna telefonu si vad ca ma suna fosta sotie...offf ce mai vrea?

Mark: Alo....da....bine...dar...stai asa...pai tu ce faci? Si de ce asa? Parca il vroiai cu orice pret? Ai facut in instanta toate magariile cu ai tai sa obti copilul si eu sa il vad in weekenduri...acum ce faci? Te debarasezi de el? Si ce sa iti fac eu? ...tu nu esti mama!...bine daca ar fi dupa mine nu l.ai mai vede....nu inteleg ce urmaresti!....bine! ....pa!

Asta ma inebunit...acum vrea ca copilul sa stea la mine mai mult, nu stiu ce urmareste, dar e bine ca stiu sa ma feresc de ea. Stiu ca are ganduri ascunse cu statul copilului la mine. Cauta pretexte ca sa ne vedem mai des, dar nu ii va iesi.

Surprizele vietiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum