Aud vocea de undeva din dreapta mea, o recunosc, intorc capul sa imi confirm ca este cine cred ca este...este Eduard. Nu imi venea sa cred ce tupeu avea sa apara in fata mea si cu ce ton a zis salutul.
Mayra: Buna Eduard! Ce vant te aduce pe aici???
Edy: Gandul la tine...cand am aflat ca esti in viata am venit cat am putut de repede.
Mayra: Da ma bucur, dar relatia dintre noi nu mai e valabila...azi am inceput o noua viata alaturi de altcineva.
Edy: Cine e ala?
Mark: Alaturi de mine va fi de azi inainte! Te rog frumos lasa.mi iubita in pace!
Edy: Nu i.am facut nimic, vreau doar sa vorbesc cu ea intre 4 ochi...
Mayra: Edy, te rog frumos, inceteaza! Sunt la masa cu familia si copii, putin respect.
Edy: Vreau o explicatie!
Mayra: O sa o ai, dar nu acum.
Mark: Iubito te poti duce daca vrei sa ii explici domnului ca tu vei fi sotia mea.
Mayra: Mark te rog frumos si pe tine nu ma supara. Nu ma duc nicaieri, si tu pleaca vreau sa stau linistita langa familia mea.
Edy: Bine, plec, dar maine te astept la cofetaria unde mergeam noi sa vorbim la ora 9 dimineata.
Mayra: Bine!
Mark: Cam mult tupeu pe asta!
Ma uitam la Mark si vedeam cat de greu ii era sa se abtina sa nu fie gelos si sa nu sara la bataie cu Eduard. Copii ramasese mirati. Chrissy vrand parca sa spuna ceva, iar David incepe sa planga.
Mayra: Ce sa intamplat Davidut, de ce plangi? Te.a speriat nebunul ala?
David: Nu ma speriat, imi e frica de faptul ca ne vei parasi pentru nenea ala....
Darrin: David ai incredere in Mayra!
Mayra: Puiule eu nu va voi parasi pentru nimeni, a facut parte din viata mea, dar nu mai face. Doar ca trebuie sa lamuresc un pic lucrurile cu el ca sa nu mai apara asa si sa ne lase in pace.
David: Promiti ca nu ne vei parasi?
Mayra: Promit ca voi incerca sa nu te dezamagesc!
Mark: David nu mai plange esti baiat mare! Ai sa vezi ca totul va fi bine!
Cina se incheie si plecam la masinile noastre. In masina Mark nu spune nimic tot drumul, cei mici se joaca in spate, iar eu ma uit tot drumul la el, vrand sa imi zica ceva, dar citesc pe fata lui doar gelozie si suparare, iar maxilarul vedeam cum ii se incordeaza, strangea din dinti dar nu spunea nimic. Ajungem acasa, ai nostri ne intampina bucurosi, unchiul deja se cunostea cu Mark asa ca atmosfera se destinde. Mai tarziu bona ia copii si ii duce la culcare. Apoi fiecare merge in camera lui. Eu si Mark intram in camera mea.
Mayra: Mark, iubitule, spune.mi ce te supara? Nu pastra tacerea asta ce ma omoara!
Mark: Sunt furios Mayra! Sunt furios pe ala si pe mine si pe tot...ce vrei sa iti spun? Sunt gelos, nu suport gandul ca te vei duce maine la ala! Dar totusi trebuie sa ii explici de ce ai luat hotararea asta.
Mayra: Iubitul meu daca tu nu vrei nu ma duc...
Mark: Nu iubita mea, dute pentru ca asa e corect. Ati avut candva o relatie si deodata a venit si te.a gasit intr.o alta relatie. Sunt gelos, recunosc, dar esti cu mine.
Mayra: Si eu sunt geloasa cand fosta ta se vantura pe langa tine. Recunosc e foarte frumoasa, arata waw. Cred ca orice barbat moare dupa ea.
Mark: Ai dreptate, dar cand vede ce ii poate capul i se ia de ea. Dar iubito tu nu te subestima pentru ca nici tu nu sti ce efect ai asupra barbatilor. Esti sexi cu orice te imbraci, forme ai waw, ochii tai care ma inebunesc doar cu o privire. Nu te mai subestima!
Mayra: Bine iubitule! Ne bagam la somnic?
Mark: Wuuhhuhu nu asa repede iubito. In noaptea asta nu imi mai scap! Vino la tata!
Ma prinde de mana ma trage spre el, ma ia in brate si ma pune pe pat. Se lasa asupra mea si incepe sa ma sarute ca o pofta nebuna. Atingerile lui ma inebunesc, saruturile lui pe corpul meu ma fac sa vreau si mai mult...incepem sa ne dezbracam unul pe altul pana ramanem goi, oh doamne simt ca rosesc toata. Il privesc, arata asa de bine gol, si incet incet se lasa peste mine sarutandu.ma usor, usor, usor intrand in mine.
Mark: Ahhh iubito ce bine e! Te doream nebuneste! Nu stiu ce mi.ai facut dar nu ma satur privindu.te, nu ma satur iubindu.te, te iubesc si te doresc pe zi ce trece si mai mult.
Mayra: Ah iubitule nici tu nu stiu ce imi faci dar tanjesc zi de zi dupa mangaierile tale, saruturile tale. Ma simt asa de bine cand sunt langa tine.
Facem dragoste fara oprire pana obosim si nu mai avem aer. Adormim sub patura catifelata goi, eu in bratele lui, el stangandu.ma la pieptul sau. Inainte de a adormi Mark mi.a spus...
Mark: Iubito te ador si te iubesc nebuneste. Te iubesc ca si cand te.as cunoaste de o viata intreaga! Sa nu ma lasi iubita mea!
Mayra: Si eu te iubesc dragul meu. Fac pe cat posibil sa nu plec de langa voi. Viata sper sa fie mai blanda de aici inainte cu mine.
Mark: Va fi iubito! Va fi!
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...