Eram la fratele meu in salon, fetita se tot holba la el si el la ea. Nu ii venea sa creada ca eu chiar sunt mama si am putut ascunde asemenea secret.
Mayra: Esti bine? Sper ca nu iti e rau din cauza noastra!
Andy: Stai mai linistita, sunt destul de bine la ce am patit. Dar ia zi.mi cum il cheama pe tata?
Mayra: Cati iubiti am avut eu ca sa nu ii sti numele?
Andy: Dobitocul de Nick Evans nu merita asa familie, nu merita fetita asta frumoasa si pe tine. Tare as vrea sa nu afle niciodata ca voi o aveti pe Chrissy. Si te sustin in tot ce vrei sa faci de aici inainte. Imi pare rau ca m.am purtat ca un nesimtit cu tine mai inainte. Te.am facut sa ai mai multa incredere in varul nostru, Darrin, decat in mine. Iarta.ma surioara! Sa sti ca Nick e venit in tara, si el participa la curse ilegale. In acea noapte cu el m.am intrecut.
Mayra: Stiu ca e in tara...dar stai. Ceee si el e implicat in asta? Pai a scapat basma curata, nimeni nu il banuieste de ceva anume. El acum e la sectie, lucreaza ca si cand nimic nu s.ar fi intamplat.
Andy: Nemernicul...e o jigodie...ahhhhh!!!!
Mayra: Andy ce ai? Ma auzi? Nu te mai forta stai calm!
Andy: Offfc...stai linistita ma dor operatiile, am vrut sa ma misc un pic ca ma simt amortit, dar in rest sunt bine, cred! Si incepe sa rada.
Mayra: Ma bucur ca inca ai puterea de a rade, dar tin sa te dezamagesc, trebui sa plecam. Dar stai linistit, mai venim.
Andy: Mayra ai o fetita frumoasa foc, sunt mandru de tine, sa o mai aduci aici,ok?
MAyra: Ok!
Eu si fata iesim afara si ma indrept cu repeziciune catre parintii nostri si doctor care tocmai ajunsese acolo.
Mayra: Trebuie in urmatoarele ore sa faceti cumva sa ii spuneti ca nu mai poate merge, pentru ca a inceput sa se foiasca, si nu va mai dura mult pana va descoperii ca nu isi poate misca picioarele.
Dr. : Ai dreptate Mayra, nu mai trebui amanata aceasta discutie cu el
Dean: Imi e groaza de reactia lui, iar Amber nu stiu daca va rezista sa ii spuna asa ceva.
Dr : Recunosc ca e greu, dar trebuie...peste o ora vom intra cu totii la el. Acum i se va face tratamentul.
Doctorul nu sfarseste de spus ceea ce avea de explicat ca apare o asistenta si ii spune ceva doctorului la ureche.
Dr : Ma scuzati, revin imediat. Si intra in salonul lui Andy.
Mayra: Oare de ce la chemat...si de ce asa secret?!?
Henry: Nu stiu, dar sunt sigur ca vom afla.
Apare doctorul cu un zambet larg pe buze si se indreapta catre noi.
Dr: De ceea ce ne.a fost frica am scapat.
Dean: Adica? Explicati mai pe larg sa inteleg si eu si restul lumii.
Dr : Andy si.a dat seama ca nu puate merge si e chiar resemnat si cu un moral chiar puternic si optimist.
Dean: Ceeee? Nu il mai recunosc!!!! Accidentul asta la transformat! Sigur nu mai trebuie sa ii explicam?
Mayra : Poate doar sa prefacut!
Dr: Cine de aici e Mayra?
Mayra: Eu sunt!
Dr: Mergi la el ca vrea sa iti vorbeasca, doar tie si a zis ca poti lua si fetita.
Amber: Ce ciudat e! De cand are el incredere si e asa lipit de sora lui?
Henry: Niciodata sa nu subestimati un om si mai ales fratii!
Am ajuns in camera unde era Andy...eram foarte mirata de atitudinea lui. Ma astepta zambind, parca mi se facea frica de acel zambet.
Mayra: Andy esti bine? Spune.mi de ce m.ai chemat pe mine si nu pe mama sau pe tata
Andy: Surioara stiu ca nu pot merge, nu te gandi ca o sa fac tampenii ca nu am sa fac, deoarece am pentru ce trai, mai ales pentru pitica aceasta, daca rispostez urat ce exemplu ii dau. Nu suri, viata merge inainte. Asta e! Am facut o prostie si acum platesc! Toate in lumea asta sunt cu plata. Imi va parea rau ca nu voi putea merge si nu voi putea conduce. Recunosc ca nu imi e usor si imi e destul de greu sa accept dar nu vreau sa ma manifest. Am sa iti dau niste dovezi care il incrimineaza pe Nick si acele dovezi il baga direct pe toata viata la puscarie. Dar promite.mi ca nu sufli o vorba si nu le duci direct la politie. Mai fa cateva copii dupa ele si apoi cand iti va face viata amara si nu vei putea scapa de el foloseste acele dovezi in favoarea ta.
Mayra: Bine! Dar unde sunt? Si apropo tu stiai ca mai are un frate tot in politie?
Andy: Da stiu ca mai are un frate. E fratele lui vitreg, il cheama Eduard Evans. Au acelasi tata dar nu si aceeasi mama. Edi nu e doar politist e si om de afaceri. Politia sa spunem ca e un hobby pentru el. De ce?
Mayra: L.am cunoscut ieri si nu stiam. Vad ca ii sti familia destul de bine. Cum asa?
Andy: Pe Edy il cunosc de mult timp, suntem cei mai buni prieteni. Si chiar daca pentru o perioada a fost in America am tinut legatura. De Edy sa nu te feresti. E opusul lui Nick.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...