A doua zi m.am trezit langa Mark, ma uit la ceas si e deja 8:15, dau fuga la baie sa fac un dus, apoi imi aleg vestimentatia potrivita si cobor jos. In sufragerie isi beau cafeaua mama si matusa Elinor. Ele erau cele mai matinale fiinte. Ca de obicei...
Amber: Unde te grabesti asa draga mea?
Mayra: Trebuie sa ma intalnesc cu cineva mama, vorbim cand ma intorc! Imi caut agitata cheile masinii dar nu le gasesc.
Elinor: Draga mea ce cauti cu atata disperare?
Mayra: Caut cheile masinii, le.ati vazut?
Darrin: Fugea un caine cu ele in coada! Coborand scarile si razand apoi intinzandu.mi.le.
Mayra: Cum au ajuns la tine?
Darrin: Ametito! Zilele astea ai tot mers cu Mark, masina ta ai cam abandonato in curte cu cheile in contact...ce vroiai sa o las numai buna de furat? Mai trebuia sa deschid si portile si gata! Razand in hohote de mine la cat de ametita puteam fi cu gandul la Mark.
Mayra: Multumesc veri! Se mai intampla, acum trebuie sa plec! Mai vorbim cand ma intorc...
Ies din casa, ajung langa masina dar nu inainte de a.mi indrepta privirea spre balconul de la camera mea, unde spre uimirea mea statea un Mark cam posomorat si imi face semn ca ma pupa. Ma urc in masina si plec...ajung la locul unde am vorbit sa ma intalnesc cu Eduard.
Eduard: Buna! Credeam ca nu vei mai veni! Ai intarziat 15 minute...
Mayra: Scuze, dar am intarziat din cauza ca nu imi mai gaseam cheile masinii.
Eduard: Te.ai indragostit asa de rau de Mark, Mayra?
Mayra: De ce intrebi asta?
Eduard: Chiar nu vrei sa imi dai o sansa? Chiar m.ai uitat? Astept o explicatie...de ce cand ti.ai revenit nu mi.ai zis nimic? De ce trebuia sa sari in bratele lui? Asa am meritat cand eu te cautam pe toate strazile ca un nebun? Nici nu imi revenisem bine din spital si am plecat in cautarea ta pana cand a trebuit sa plec in strainatate cu niste treburi...
Mayra: Sti ca intr.o noapte te.a sunat un numar privat?
Edy: Da...tu erai?
Mayra: Da eu...si nu a fost placut sa aud in fundal ,, iubitule..cine e la telefon?". Poti sa te explici?
Edy: Eu...eu...iarta.ma...a fost o ratacire de moment...avem...simteam nevoia si in plus nu prea stiu mare lucru din noaptea aia am fost un pic baut....
Mayra: Eduard Evans nu cauta sa umblii cu cioara vopsita ca nu iti merge! De ce ai mai venit in Romania daca acolo iti gasisei pe cineva? De ce mai vi aici cand acolo ai tot?
Edy: Am crezut ca mai poate fi ceva intre noi...am crezut ca va fi altfel. Nu am crezut ca gasesc o Mayra schimbata si indragostita de altul... Si chiar nu mai am o sansa?
Mayra: Imi pare rau Edy! Au fost clipe frumoase intre noi, dar e mai bine asa. Fi un om liber si gaseste.ti o femeie fara obligatii, fara copil. Fa unul al tau si ia.ti viata de la cap. Misiunea sa terminat. Nick e mort. Si viata are continuarea ei.
Edy: Mayra, uita.te in ochii mei si spune.mi chiar nu mai simti nimic pentru mine? Spune.mi in fata ca nu ma mai iubesti si eu promit ca plec inapoi de unde am venit si nu te voi mai cauta.
Mayra: Ok daca asta vrei! Edy eu nu te mai iubesc! Iubesc pe altcineva...
Edy: Bine te cred! Si de ce ai lacrimi in ochi? Ce se intampla cu tine?
Mayra: Ti se pare! Doar ma ustura un pic ochii, trebuie sa merg la un control.
Edy: Eu stiu ca tu acum minti si ca ceva tu pentru mine mai simti. Mayra cand vei avea nevoie de mine si de ma vei vrea vreodata inapoi doar suna.ma si voi fi langa tine in secunda doi.
Mayra: Edy nu iti distruge viata! Cauta.ti fericirea si fi fericit asa cum meriti. Viata mea e asa cum e si va fi sa speram mai linistita.
Edy: Mayra de va fi sa fim impreuna candva noi vom fi impreuna orice ar fi. Eu nu voi face alti copii cu altele pentru ca din nefericire oricum nu pot din cauza unui accident. Vroiam ca Chrissy sa fie fata mea si tu nevasta mea. Si as vrea sa imi vizitez nepotica daca se poate, ea fiind fata fratelui meu. Spune.mi l.ai iubit pe Nick?
Mayra: Edy o poti vizita pe fata cand doresti, e dreptul tau. Imi pare rau ca nu poti face copii. Da, l.am iubit enorm pe Nick. Chiar si in momentul cand a trebuit sa il impusc ca sa va salvez pe voi ma durut si inima si sufletul si pur si simplu era tatal copilului meu, iar eu in acea misiune ca sa salvez alte vieti l.am impuscat. Ma simt si azi vinovata de moartea lui.
Edy: Mayra, nu te mai simti asa. Va fi bine! Asta a fost sa fie...sa sti ca si el te.a iubit, dar vezi tu banii, puterea si alte chestii l.au indepartat de tine. A preferat sa sufere dar sa aiba bani si alte chestii. Imi pare rau!
Mayra: Da, pacat! Poate si eu am gresit ca am ascuns sarcina de el si nu i.am spus de fata. Poate in acel moment privea altfel lucrurile...
Edy: Nu stiu...poate...acum timpul nu il putem da inapoi si sa nu te mai invinovatesti de nimic. Nu e vina ta, asa a fost sa fie. Eu o perioada voi ramane aici, nu stiu pentru cat si apoi voi pleca la New York. O sa vin intr.o zi sa vad fata.
Mayra: Bine Edy! Eu acum trebui sa plec. Sper ca am lamurit treaba. Mai ai alte intrebari?
Edy: Da am lamurit lucrurile desi in anumite privinte nu te cred si simt ca noi ne vom mai intalni. Sper ca Mark sa te faca fericita asa cum meriti si sa nu te dezamageasca. Desi te avertizez ca nu va fi usor pentru nevasta lui nu e moarta si va poate face probleme si el are la randul lui copil si e mai complicat. Ai sa vezi cu timpul. Alte intrebari nu mai am. Ai grija de tine!
Mayra: Bine Edy, vom vedea ce va fi! Pa pa
Edy: Ok Mayra! Pa pa
Din perspectiva lui Eduard
Mayra a plecat si simt ca plecarea ei imi aduce o grea suferinta. Ce prost am fost ca am avut acea aventura. Daca nu faceam chestia aia, Mayra era si azi langa mine si la fel si nepotica mea. O voi veghea de la distanta si pe ea si pe Chrissy sa nu pateasca niciuna nimic. Chiar de voi suferi si voi trai ca o umbra pe acest pamant dar o iubesc destul de mult pe femeia asta ca sa renunt la ea. Cu greu m.am abtinut sa nu o strang in brate si sa nu o sarut. Ochii ei imi patrind in suflet de fiecare data. Uneori sper ca Mark sa clacheze si sa intample ceva ca ea sa se intoarca la mine, alteori sper ca el sa o faca fericita asa cum merita dupa lungi si grele suferinte.
Din perspectiva lui Mark
Am vazut cu pleaca spre cel care candva ia fost iubit si simt cum inebunesc de gelozie. E a mea, aseara mi sa daruit, dar asta nu ma face sa fiu linistit. E un caracter puternic si asta nu o va tine langa mine. Dar e cu mine, pe mine ma ales sa ii fiu alaturi si asta ar trebui sa ma linisteasca. A plecat doar sa lamureasca niste lucruri ce trebuiau lamurite. Privesc la ceas si vad cat de greu trece timpul, incer sa ma calmez si sa imi distrag atentia jucandu.ma cu David si Chrissy. Dar tot nu pot sa ma linistesc asa cum vreau. Ma voi linisti cand o voi vedea intrand pe usa. Darrin observa nelinistea mea si incearca sa faca glume si alte chestii de la care sa imi distraga gandul de la ea.
Din perspectiva Mayrei
Am plecat de la locul unde l.am intalnit pe Edy. Nu stiu ce e cu mine, simt ca nu as vrea sa il pierd dar nici nu ma pot intoarce la el. Ma inselat si in plus de asta il iubesc pe Mark, sunt cu el si nu il pot dezamagi nici pe el si nici pe David. Poate m.am grabit nitel cu acceptul de a fi cu Mark. Toate parca au fost pe repede inainte. Dar asta e. Trebuie sa merg in parc, sa fumez o tigara, si sa ma plimb un pic sa imi limpezesc gandurile. Trebuie sa ma lamuresc ce simt in legatura cu ei. Nu vreau sa iau decizii gresite doar pentru simplu fapt ca Edy ma dat un pic peste cap. Si nu pot aparea asa in fata lui Mark, si.ar da seama ca e ceva neregula cu mine si sunt sigura ca deja turbeaza numai la gandul ca ma intalnesc cu Eduard.
Ma plimb ore in sir fara sa imi dau seama cat de repede a trecut timpul, ca eu am fumat un pachet intreg de tigari si nu mai am decat una. Ca e seara si eu inca nu am ajuns acasa, iar telefonul meu e inchis, ne mai avand baterie, uitand ca era inchis de ieri si trebuia bagat la incarcat. Ma duc la masina fuga si ma indrept sprea casa.
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...