Eu si Darrin eram acum in masina de politie si dusi catre sectie. Cica ne prinsese si ne duce la interogatoriu. Aolo ne intampina tat si unchiul, iar noi aveam un zambet pana la urechi cu catusile la mana. Ne duce in camera de interogatoriu unde ni se pun o mie si una de intrebari. Acolo fiecare se preface intes ca nimeni nu stie de nimeni si nimic. Era totul bine pus la punc. Interogatoriu trebuia sa decurga normal cat mai real posibil. Dar numai ca pe tata si unchiu mai degraba le venea sa rada decat sa planga si sa tipe la noi. Acel interogatoriu era filmat asa ca trebuia actorie maxima. Cand ii vedeam ca ii pufneste rasul noi inepeam sa ne strambam ca sa se creada ca din cauza ca ne strambam la ei rad. Tare nu! Va spun eu nube tare incepusem sa ma simt chiar o infractoare. Apoi suntem luati frumos de la spate si dusi la o inchisoare din interior. Acolo nu erau camere.
Darrin: Da si ajunseram si dupa gratii! Ce frumos! Niciodata nu am fost aici...
Mayra: Ha ha ha! Uite ca ajunsesi acum si vezi cum e. Viata nu sti pe unde te duce.
Dean: Stati bine?
Darrin: Da confort de cinci stele nu vrei si tu sa vezi cum e?
Henry: Infractorii mei ce mai fac?
Mayra: Dansam samba! Si ne pufneste rasul. Tata nu credeam ca ajung aici si chiar ma simt ca dracu.
Dean: Hai ca maine evadati!
Darrin: Tareee! Maine o sa stim si cum se simtenun infractor evadat!
Mayra: Ce bucuros esti!
Darrin: Da ce dracu! Nu mai imi incap in piele de bucurie!
- Buna seara! Ce faceti? Merge totul bine? Cum va simtiti?
Darrin: Buna seara domn Nico...ce o fi buna atat ca stam dupa gratii, conform planului ne aflam exact unde trebuie deci merge totul bine. Aaaa, si ne simtim ca dracu...e confort de 5 stele ce pot zice. O sa fac tumbe aici. Dar ma bucur ca pana acum a mers bine.
Mayra: Buna seara sefu' nu il bagati in seama pe artagosul asta. Ati mai vorbit cu Edy?
Nicolae: Da ma sunat si de aia am venit aici. Nick a pus botu si la pus pe Edy sa va scoata de aici cat mai repede. Totul merge bine pana acum. Acum sa fie credibil suportati si voi hoteluk asta cu 5 stele si multe zabrele. Si pleaca razand. Noi mereu glumeam intre noi, niciunul nu se supara. Eram mereu bine dispusi si mereu pusi pe glume.
Darrin: Pai ce dracu...am intrat in hora joc...dar nu cred ca o sa dorm ca pute al dracului de urat. Niste carti de joc nu ati adus si voi sa ne treaca si noua noaptea cu ceva?
Henry: Chiar m.am gandit bine, si scoate din buzunar un pachet de carti de joc.
Mayra: Vaiii dar chiar ca v.ati gandit la noi! Minunat!
Darrin: Tata ce mai face mama, matusa, Chrissy, Amy, Andy si Daria.
Henry: Le.am spus si lor ca sa nu va faca probleme in caz ca va vede pe drum. Sunt ingrijorati cu totii. Maicata si matusata sta numai prin biserici, fetita stie ca mami e plecata cu afaceri si mai departe de curte bona nu o scoate. E totul pus la punct. Voi concentrati.va pe misiune. Suntem bine si sunt bine cu totii. Peste cateva ore va iesi si Andy cu Daria din spital si se vor instala la noi acasa. Da voi acum nu va ganditi la noi. Ganditi.va la voi sa duceti la cap misiunea si sa va intoarceti cu bine.
Darrin: Tata cat e ceasul ca sa dea dracii imi luarati si telefonul si sunt mort fara.
Henry: Asta e procedura...iar ceasul este...4:30 dimi..
Dean: Deci maine nitel si gata...
Mayra: Daaa e minunat ce pot zice...si voi jucati.va mai bine rolurile ca ne dati de gol. Maine sa va faceti ca va tuna si fulera ati inteles? Si hai ducetiva sa va odihniti nitel ca si noi vom face la fel pana vine Edy sa ne scape cica de aici. Masinile ce fac?
Dean: Danseaza...sta in garajul politiei si cheile sunt in contact...
Henry: Pe de o parte va felicit dar pe de alta parte imi vine sa va urechez maimutoilor...va ascundeati bine de noi..
Darrin: Ma bucur daca masinile noastre danseaza...face petrecere? Da nu vezi ce destepti am fost atat noi cat si voi? Ma pufneste rasul numai cand ma gandeac ca am facut garajul langa baza de spionaj fara sa stim si fara sa stiti noi treceam pe langa voi. Tare!
Dean: Da asta e chiar tare! Da da petrecere a uitat sa va invite!
Mayra: Urat din partea lor... Hai hai plecati ca nuai trebuie sa fim in relatii bune. Gata cu palavrageala. Si ma pufneste rasul ca si pe ceilalti. Auzi si tu masin care da petrecere. Poate in viitorul indepartat.
Noaptea trece repede sau ce mai ramasese din ea, asteptam sa vina ora evadarii si iar fuga de politie si unde mai pui ca o sa ne vedem la televiziune. Tareee! Sau nu?
CITEȘTI
Surprizele vietii
ActionIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...