Azi sunt acasa, e weekend. De cateva zile nu mai stiu nimic de Mark sau Edy. Astazi imi voi petrece ziua alaturi de fetita mea pana in seara, pe seara plec sa servesc o cafea cu Max si apoi il voi duce in lumea soferilor de curse.
Darrin, Amy , bebe, parintii lui si ai mei au hotarat sa mearga intr.o mini excursie la munte si apoi se vor opri pe la ferma sa vada cum stau lucrurile. Imi e dor de Andy si de abia astept sa il vad, azi va veni impreuna cu Daria. Ne vom petrece ziua noi 4, eu, fata mea si ei doi, bona azi are liber, s.o fi saturat saraca de noi o saptamana intreaga.
Dupa sosirea lui Andy si Daria decidem sa mergem undeva sa mancam si apoi ne vom opri in parc.
Andy: Surix ia zi.mi si mie cum mai e viata ta?
Mayra: Fratix e o aiureala totala! Cu serviciu, cu casa, cu sanatatea, cu familia sunt bine, dar pe plan sentimental sunt mai varza decat ma stiai...
Andy: Glumesti, nu?
Mayra: Nu fratelo...vorbesc cat se poate de serios.
Andy: Offff...in sfarsit a venit comanda, multumim...cum asa? Ce nu merge surix? Ultima data mi sa spus ca esti cu Mark, acum ce mai e ? Si apropo, ala de ce se beleste intr.una ca boul la noi? De cand am intrat in restaurant nu si.a luat ochii de la tine in special. Il cunosti?
Mayra: Aaaa ala?.. Din nefericire il cunosc. Il cheama Max Morris si pusese gheata pe locul nostru de drifturi. Din fericire ni l.a lasat. Cica era al bunicului...si bla bla poveste lunga!
Andy: Am inteles! Imi povestesti tu alta data mai pe larg...
Mayra: Iti povestesc acasa...pe seara ies cu el la o cafea si il duc in lumea curselor, astea au fost conditiile ca sa treaca terenul pe numele meu si sa lase soferi sa revina la locul stiut.
Andy: Oooo...pai si...Mark nu zice nimic?
Mayra: Eu si el nu mai suntem impreuna. Se tot roaga de mine sa ma intorc la el dar parca ceva ma tine pe loc.
Andy: Cine stie!!! Poate doi se cearta si al treilea castiga.
Mayra: Ce vrei sa spui ametitule?
Andy: Cred ca Max ala a pus ochii pe tine. Si Mark si Edy se cearta pe tine, dar s.ar putea, prin vreo minune Max sa castige.
Mayra: Nu cred asa ceva...pe Max asta nu pot sa il suport, el crede ca daca are bani i se cuvine orice. Nu prea e pe gustul meu.
Andy: Surix asta vom mai vedea
Mayra: Da, da asa cum spui tu! La acea ora chiar nu mai aveam chef de contraziceri.
Dupa ce terminam de mancat pleca in parc, asa cum planuisem, Amy zi Chrissy se joaca de zor si eu cu Andy mai stam de vorba. Daca inainte nu puteai discuta cu el trei vorbe ei bine, acum e altfel si imi place. Ziua trece pe nesimtite, se lasa seara si noi mergem acasa. O las pe fata in grija fratelui meu si a cumnatei mele, ma pregatesc de plecare spre locul stabilit, prima data la o cafenea si apoi a doua conditie.
Andy: Surix sa ai grija de tine!
Mayra: Da am...sa aveti si voi de fata si de voi. Acum plec, sa nu ma asteptati ca vin tarziu. Vorbim maine! Noapte buna tuturor!
Am plecat sa imi indeplinesc conditiile asa cum am stabilit. Am vazut ca sa tinut azi de cuvant si a anuntat pe un post de televiziune ca terenul e din nou al soferilor. Ajung la destinatie in scurt timp...
Max: Buna! Credeam ca nu vei mai veni!
Mayra: O data ce promit ceva eu ma tin de promisiune chiar daca intarzi 5 - 10 minute.
CITEȘTI
Surprizele vietii
AksiIn aceasta povestire ,,Surprizele vietii" este vorba despre iubire, tradare, secrete, crime, accidente, ura, vieti distruse, curse de masini. In centrul aceste povesti sunt doua famili unite, a caror poveste o veti afla pe parcurs, familia Meyer si...