Aleksi silitti minua. Nauroimme pitkään kaikelle tyhmälle ja katsoimme netflixistä elokuvaa. Välillä keskityin vain katsomaan Aleksin täydellsiä kasvoja, joita kehysti hänen pörröiset mustat hiuksensa.
A: no mitäs tällä kertaa kattelet mun kasvoissa
M: oho, siis mä vaan katoin ku sun hiukset on vähä sekasin ja osittain sun naamalla *korjaan Aleksin hiuksia*
A: okei, luuletko et jaksaisin kiinnittää niihin huomioo tosissani * Aleksi naurahtaa ja siirtelee mun hiuksia*
M: no kyllä niitä nyt välillä vois kammata tai jotain * Nauran ja lyön Aleksia hellästi tyynyllä hiuksiin*
Pelaamme hetken tyynysotaa, kunnes makaan lattialla ja Aleksi istuu päälläni ja on lyömässä minua tyynyllä. Hän ei ehdi nostaa tyynyä ilmaan, kun hänen puhelimensa soi yllättäen. Kuka helvetti soittaa puoli 2 yöllä Aleksille?
Aleksi katselee minua hymyillen samalla kun puhuu puhelimessa. Kuulen puhelusta sen verran, että soittaja ei ainakaan ole selvinpäin. Aleksi nauraa soittajalle hieman ja kutittaa minua samalla. Ja sehän saa tietenkin myös minut nauramaan. Aleksi lopettaa puhelunsa ja haluan heti tietää kuka se oli.
M: Kuka siel puhelimessa oli?
A: se oli Joel, ja Joonas myös. Molemmat on siis mun niitä bändin jäseniä. Ne on jossai baarissa.
M: joo huomasin et ei ainakaa selvinpäin ollu. Mitä ne tähä aikaa sulle soitti?
A: pyysi vaa huomenna treenikämpälle aamupäivällä.
M: onkohan ne iha kunnossa aamupäivään mennessä *Naurahdan*
A: no sen näkee sit * Aleksin puhelin piippaa*
M: No mitäs nyt
A: Joel laitto mulle viestin " hei tuo se muija sieltä kans kuka nauro äsken tautalla. tuo se ihmees mukanas, saadaa vähä seuraa" eli se kuuli kun nauroit äsken, ja haluu sut sinne kans
M: no voihan ny vittu. miks mun piti nauraa
A: no ei sun naurussa mitään vikaa ollu, se oli söpön kuulosta
M: Aleksi!!* nauran ja lyön tyynyllä*
Lopulta olemme taas sohvalla tyynysodan päätteeksi ja totean olevani hieman väsynyt. Aleksi sanoo, että ei se nukkuminen olis huono idea. Aleksi hakee jotakin syötävää ja menen sillävälin makuuhuoneeseen. Valmistelen itseni ja sängynn nukkumis kelpoiseksi. Hyppään sängylle kun saan hiukseni nutturalle. Istun sängyn päätyä vasten ja katson someja läpi. Yllättäen Aleksi ilmestyy ovelle.
A: jopas sä näytät söpöltä nyt * Aleksi seisoo oven raossa*
M: hui saakeli mä säikähdin, mut kiitos komistus, tuu ny tänne
Aleksi kävelee sängyn laidalle ja kiipeää viereeni. Hän tuijottaa minua hetken ja suutelee sitten. Aika ihana fiilis mennä nukkumaan. Katson hänen upeita silmiään. Sammutan valon ja annan hänelle suukon poskelle. Hän halaa minua hellästi ja kuiskaa " Hyvää yötä Alice ja kiitos". Hymyilen kauan ja olen vain hiljaa.
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...