*hypätään ajassa perjantaihin eli bile päivään*
Koko viikko on kulunt mun osalta treenikämpällä Aleksin ja jätkien kanssa. Kävin myös Emilyn kanssa shoppailemassa vähän bileisiin vaatteita ja muutenkin vaatteita. Mun ja Emilyn välit on taas ihan ku mitää ei ois tapahtunu. Oon onnellinen ja niin tyytyväinen kaikkeen just nyt. Oon löytänyt Aleksista mulle poikäystävän ja oon onnellinen siinää suhteessa, Emily on edelleen mun paraskaveri ja saan auttaa sitä ettii uutta poikaystävää, oon saanu 5 ihan hullun mahtavaa tyyppiä eli Blind Channelin mun elämään ja nyt on kesä eli kaikki on hyvin.
Astun Aleksin kanssa treenikämpälle ja Olli on jo siellä. Lupasin auttaa heitä bileiden valmistelussa. Muut ovat tulossa noin kello 19. Me tulimme tuntia enne jotta saisimme laitettua paikat kuntoon. Bileisiin on nyt tulossa yhteensä 10 ihmistä: Blind Channel, minä, Emily, Joelin kaveri Eemil ja Nikon kaveri Oscar. En tunne Eemiliä tai Oscaria etukäteen mutta muut ovat jo täysin tuttuja. Aleksi on niin komean näköinen että minun on vaikea hallita itseäni. Istun sohvalla katselemassa kun hän juttelee Ollille keittiön puolella. Päätän kuitenkin että haluan nyt suudella häntä liian paljon.
Kävelen kohti keittiötä pikaisestia ja nappaan Aleksin kädestä kiinni ohimennen ja huikkaan Ollille " sori Olli mä vien tän sun ekstra komeen ystäväs hetkeks". Johdatan Aleksin äänitys huoneeseen ja työnnän hänet ovea vasten kun saan oven kiinni. "wow wow Alice mitä tää tällänen on, vitun kuumaa ettenkö sanois, joko oot juonu jotai" Aleksi yllättyy erittäin syvästi eleestäni. Jatkamme suutelua hetken kunnes asunnon oveen hakataan. Se on Tommi joka lupasi tuoda juomat. "No hei nyt täytys mennä mut tälläseen on kyl aina aikaa, tää äänityshuone on näköjää meiän paikka selkeesti" Aleksi toteaa ja lähtee iloisena avaamaan ovea. Keräilen vielä itseäni ja menen sitten tervehtimään Tommia. Uskokaa tai älkää mutta hänellä on hyvä maku juomien suhteen.
Asettelen juomia jääkaappiin ja avaan itselleni yhden lonkeron jo valmiiksi. Pikkuhiljaa muutkin alkavat saapua paikalle. Aleksi laittaa musiikin soimaan kaiuttimista taustalle tunnelman vuoksi. Kieltämättä hänellä on hemmetin kova musiikki maku. " hei mä käyn hakee Emilyn ulkoota, se ei pääse sisään ni tuun iha just sit" sanon ja lähden avaamaan ovea.
E: moii, näytätpä sä upeelta hei!
A: ai no kiitos, sä myös. Edelleen rakastan tota mekkoas! Se sopii sulle nii hyvin.
E: Joo mä aattelin et laitan sen yksille treffeille mihin oon menos.
A: eikai? oot löytänu jonkun siis?
E: no joo kyllä tälläset blondit kuumikset löytää aina jonku! eivaa just kidding, en mä oo kuuma ees
A: jaa et, kuka tää mies on
E: Yks Olli vaa
Silloin tajusin. Ei voi helvetti olla todellista. Miten en tajunnut sitä heti? Olli on menossa Emilyn kanssa treffeille!? Mitä ihmettä! Aikooko paras kaverini ja minun yksi uusi paras kaverini/ isoveljeni mennä treffeille ja ehkä seurustella? Olli olisi kyllä sopivaa rauhoitetta Emilylle ja Emily taas villiinnyttäisi Ollia. He tasapainottavat tavallaan toisiaan. WOW.
OOTTAKAA HETKI. KIRJOTAN BILEISTÄ SEURAAVAN LUVUN NYT JA JULKAISEN TÄSSÄ YÖN AIKANA. KIITOS BTW YLI 300 LUKUKERTAA YHTEENSÄ KOKO KIRJALLA YHTEENSÄ! OLKAA KÄRSIVÄLLISIÄ DRAAMAA ON LUVASSA BILEISSÄ. JA KERTOKAA MIELIPITEITÄ TÄSTÄ PLS
STAI LEGGENDO
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
Storie d'amoreMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...