Luku 12/ sä teet mun elämästä parasta.

680 24 6
                                    

Jatkoimme pitkään yöhön asti biisin tekemistä ja hulluja juttuja poikien kanssa. Muut lähtivät noin kello 21 mennessä. Mulla oli ollu paras viikonloppu pitkään aikaan. Jäimme vielä Aleksin kanssa siivoamaan ja siistimään paikkoja. Katsoin vielä kun Aleksi halusi miksailla jotakin ääniraitoja. Hänkin alkoi olla hieman väsynyt pitkän viikolopun jäljiltä. Hän on kyllä kertonut rakastavansa myöhään studiolla olemista. 

M: sä näytät söpöltä ku keskityt

A: * kääntyy tuolillaan minua kohti* ai näytänkö *hän flirttailee*

M: *nousen ylös sohvalta ja kävelen lähemmäs Aleksia* Kyllä sä näytät* kiusoittelen häntä tahallaan*

A: jaa että nyt sitä sitten flirttaillaan siinä kun toinen yrittää tehdä töitä* Aleksin katse harhailee silmieni ja huulieni välillä. *

Hän nousee ylös tuoliltaan ja työntää minut sohvalle. Hän käy viereeni istumaan ja alkaa kosketella kaulaani. Katson hätä viettelevästi. Hänen kosketuksensa tuntuu hyvältä. Hän tulee lähemmäs kasvojani ja tunnen hänen hengityksensä.  Suutelen häntä ja hän työntää minut makaamaan. Pidän käsiäni hänen niskan takana ja hiuksissa. Hänen kätensä työntyy paitani alle. Mutta sitten hän pysäyttää minutkin kysymällä "onks tää okei sulle, en haluu kiirehtii jos et oo valmis". Katson häntä tarkasti silmiin ja vastaan heti " Oon valmis kyllä". 

Hän jatkaa entistä intohimoisemmin. Pian otan paitani pois ja hän riisuu hupparinsa. Hän suutelee kaulaani ja tämä jatkuu kauan. Tunnen olevani taivaassa. Aleksi tuntuu turvalliselta ja hellältä yhtäaikaa. Mutta toki hän on myös erittäin seksikäs omalla tavallaan. En koskaan uskonut menettäväni neitsyyttäni Blind channelin treenikämpällä vieläpä Aleksin kanssa. En ollut täysin varma onko Aleksi neitsyt. Hän ei ainakaan tunnu tai vaikuta siltä. 

Kaiken jälkeen makaan hänen kainalossaan sohvalla ja hän halaa minua. Hän nousee istumaan vieressäni ja laittaa huppariaan päälle. "ei huono ekaks kerraks" Aleksi toteaa. vittu. Unohdin että Aleksi tietää minun olevan neitsyt. "No eikai sitte ku itse mestari niin sanoo" vihjailen takaisin vastaukseksi. Puen Aleksin paidan takaisin päälleni. 

A: ehkä meiän pitäis myös lähtee koteihin, vaikka meil on kyl ollu iha super kivaa

M: niin on, sä teet mun elämstä parasta. Kiitos* Halaan Aleksia*

Halaamme hetken aikaa, kunnes pakkaan tavarani ja odotan Aleksia eteisessä. Hän lupasi viedä minut kotiin koska asun eri puolella Helsinkiä. Menemme autoon. Ulkona on jo hieman pimeää mutta ei liian pimeää. Kesäisin on aina niin valoisaa. Kello on jo 22.55 joten alan olla hieman väsynyt. "Tällä kerralla meitä on vaan onneks kaks eikä seittemän täällä kyydissä." Aleksi vitsailee jotta pysyn vielä hereillä. " hahah, pojat on kyl oikeesti hauskoja ja mukavia, ja villejä. Et ollu yhtää väärässä" Vastaan viimeisillä voimillani Aleksille. 

Olemme vain lähes hiljaa koko matkan, koska olen niin lähellä nukahtaa ettei Aleksi halua herättää minua. Kun saavumme pihaan hänen  on vähän pakko herättää minut. "hei sori kun herätän vielä, mut jos siirryt kuitenki omaan sänkyys nukkuu, mä autan sut sinne ku oot noin väsyny" Aleksi ehdottaa suloisesti. Vastaan vain pienellä muminalla vastauksen. Aleksi taluttaa minua kirjaimellisesti kädestä pitäen sisälle ja kun saavumme hissiin hän nostaa minut reppuselkäänsä. Katson meitä salaa peilistä ja voi että kun Aleksi on vain niin söpö!

Aleksi kantaa minut sängylleni. " hei oota mä annan sulle tän paidan, tiiän et se on sulle tärkee" sanon vielä kun virkistyn hieman. " ei pidä sä sitä vaan, ei tarvi enää nousta. Sä oot mulle tärkee nii saat pitää sitä." Aleksi toteaa ja suutelee minua otsalle. " nyt hyvää yötä, mä rakastan sua aina Alice" Aleksi sanoo ja sammuttaa valot kämpästäni ja lukitsee ulko oven.  Rakastan häntä niin paljon.

NYT TULI VÄHÄ ERILAISTA TARINAA EHKÄPÄ. KERTOKAA MITÄ TYKKÄÄTTE. SAIN TOSI HYVIÄ IDEOITA KOMMENTTEIHIN JA LUPAAN ETTÄ DRAAMAA, BILEITÄ, EHKÄ JOPA UUSIA HAHMOJA, SUHTEITA JA KAIKKEE JÄNNÄÄ TULOSSA. KIITOS IHAN SUPER PALJON ETTÄ LUETTE TÄTÄ. MÄ EN OO IKINÄ TYKÄNNY KIRJOTTAMISESTA TAI MISTÄÄ TARINNOIDEN TEKEMISESTÄ MUTTA TÄÄ PALAUTE ELI ESIM VAA SE TÄHTI JO SAA MULLE ILOO PALJON. KIITOS IHANAT<3 JA PS. TÄSSSÄ YÖN AIKANA SAATTAA TULLA NYT MONTA OSAA JA MUUTENKIN JOS JAKSAN NYT KIRJOTTAA ENNAKKOON OSIA NIIN SAATTAA TULLA USEEMPIA OSIA PÄIVÄSSÄ

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now