Maanantaina menin Emilyn kanssa meille, sen jälkeen kun olimme oleet kahvilla. Näytin kaikkia kuvia minusta ja Aleksista, näytin myös sen paidan jonka Aleksi antoi minulle. Katselimme hetken elokuvaa kunnes Emilyn piti lähteä töihinsä. Hän työskenteli kampaamossa lähellä keskustaa. Soitin Aleksille ja kysyin voisinko lähteä treenikämpälle. Hänelle kävi idea ja siksi lähdin kohti heidän treenejään. Bussikuski varmaan ihmettelee että miksi menen kaksi kertaa päivässä samalta pysäkiltä johonkin.
Saavuin perille ja Aleksi tuli ovelle avaamaan sen jotta pääsen sisään. Halasimme heti ja juttelimme koko hissimatkan. Aleksi kertoi että Olli on hehkuttanut hänen eroaan kokopäivän. Olli kuulemma erosi juuri rasittavasta tyttöystävästään. Ja nyt hän aikoo kai ladata deittisovelluksia kokeiluun. Aika jännä. Toivotaan ettei Emilyyn törmää.
Treenit kuluvat ja saan taas nauraa niin kovaa että ihan sattuu kun pojat kertovat huooja ja hyviä vitsejään. Löydän yllättäen itseni keittiöstä tekemästä ruokaa Ollin kanssa. Muut äänittävät sillävälin.
O: no Alice, sulla on poikaystävä. miten sä hankit sen
A: öö no mä tutustuin Aleksiin ensin tosihyvin ennen ku tein yhtää mitä romanttisia asioita. Sit sen vaan tunsi ku oli aika edetä parhaasta kaverista enemmäks, olin kyllä koko ajan ollu ihastunut jo Aleksiin mutta ei se tienny. Miks kysyt? onko tinderissä jotai
O: no joo tavallaan. Sovin treffit yhen tytön kaa joka on tosi kaunis ja mukava. Ollaan kumpikin just tälläsii samalaisii. Me nähää lauantaina illalla treffeillä.
A: oi, vähänkö kiva. Saaks pojille kertoo tästä? kuulostaa kivalta et löysit heti jonkun itelles.
O: no juu kai siitä saa kertoo.
* juoksen äänitys huoneeseen ja huudan "Olli menee treffeille lauantaina"*
Muut katsovat yllättyneenä ja alkavaat huutamalla kannustamaan Ollia joka on ehtinyt viereeni seisomaan ja katsoo nyt minua silmiin. Naurahdan koska pojat ovat niin innoissaan asiasta. "Tätä pitää juhlia vittu. Perjantaina bileet uudelle biisille ja Ollin treffeille eiks ni?" Joonas huuta melun keskeltä. Kaikki pidämme ideasta ja sovimme että pidämme bileet treenikämpällä. "Saanko kutsuu sen mun frendin Emilyn kans" kysyn pojilta. "Joo tuo ihmeessä." Joel vastaa. " Ja Olli kysyhän sä sitä sun muijaas kans niihi bileisiin" Niko ehdottaa. " No äh, en mä ehkä viitti" Olli epäröi. Lopulta hän kysyy mutta kuulemma tytöllä on muuta menoa perjantai iltana. En kyllä ihmettele.
Kysyin heti Emilyä bileisiin ja hän suostui tulemaan. Hänelle en kyllä kertonut muuta syytä kuin uuden biisin julkkarit, koska Olli on hieman ujo niin en tiedä saisinko kertoa. Minua jännitti Ollin puolesta hänen treffit. Olli onn niin lojaali ja mukava tyyppi että toivon kaiken sujuvan hyvin.
A: moi Alice, mites on sujunu nyt tääl?
M: kaikki hyvin, tuli juteltuu pitkää Ollin kans, se on tosi mukava tyyppi kyl ja toivon et treffit sujuu.
A: *Aleksin hymy hiipuu hieman* aa joo Olli on kyllä kiva tyyppi. tiiän. Oisko jees jos mentäs nää bileet ilman draamaa vaik
M: Juu ei draamaa mulle nyt kiitos * naurahdan pienesti ja ihmettel Aleksin käytöstä*
O: hei vaan kyyhkyläiset, kohta mullakin toivottavasti ois tollanen suhde, treenikämpällä rakastelua ja ah...*Olli kävelee ohi ja hymyilee minulle*
Aleksi ottaa askeleen poispäin. "Häh mitä nyt Aleksi" kysyn kun hän taas käyttäytyy oudosti. "kerroitko sille Alice, mä pyysin että ei" Aleksi tuhahtaa vihaisena minulle. " Anteeks mistä nyt en tajuu, Aleksi älä suutu" hämmästyin Aleksin kysymyksestä.
A: kerroiks sä Ollille et me ollaan rakasteltu täällä* aleks rauhoittuu kun tajuaa miten käyttäytyi*
M: kiitos, ei en kertonut en tiedä mitä se tarkotti. vaikka Olli on mulle kun isoveli täällä niin en silti kertonut. Ei hätää, enhän mäkään haluu kertoo siitä.
Aleksi rauhoittuu ja ymmärtää huolen olleen turha.
SORI TÄÄ LUKU ON VÄHÄ TYLSEMPI JA LYHYT MUTTA OON KIRJOTTANU TÄNÄÄ NIIN MONTA LUKUA ET MOTI NYT LOPPUU. SEURAAVASSA LUVUSSA SAATTE LUKEE NIISTÄ BILEISTÄ JA LUPAAN ETTÄ SIELLÄ ON DRAAMAA. SORI ET NYT EI TUU ENEMPÄÄ OSIA TÄNÄÄN. HUOMENNA TULEE TAAS VARMAAN VASTA ILLALLA.
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...