IHAN ENSIN HALUUN KIITTÄÄ T O D E L L A PALJIN 10K LUKUKERTOJS! SE ON TOSI PALJON MULLE KUN AATTELIN ETTÄ TÄÄ SAIS MAX 50 LUKIJAA JOTEN KIITOS, OOTTE IHAN KORVAAMATTOMIA! LÄHES HYPIN ONNESTA KUN HUOMADIN!
ALICEN POV
*siirrytään ajassa noin viikko eteenpäin*
Pakkaamme matkalaukkujamme viimeisiä tavaroita myöten täyteen. Pian Tommi the luottokuskimme tulee hakemaan meitä lentokentälle. Häämatkamme voi vihdoin alkaa. Kello on 3.22 yöllä joten tämä ei ihan ole lempi aikani olla hereillä. Lento lähtee 5.30 joten pitkät yöunet jäi vain haaveeksi.
Aleksi hinaa laukkuaan eteiseen ja hieroo silmiään väsyneenä. Hänellä on termosmuki kädessään jotta voi juoda kahvia autossa ja kentällä. Minä päätin selvitä ilman.
Aleksilla ja minulla oli matchaavat vaatteet päällämme. Kummallakin oli musta t paita ja harmaat housut. Rennot vaatteet 6 tunnin lentoa varten. Lennämme Helsinki-Vantaalta suoraan Roomaan.
Tommi nostelee tavaramme auton kyytiin ja me istumme väsyneinä autoon. "Noniin kyyhkyläiset herätkää jo, teillä alkaa teiän kahden romanssi loma " Tommi huutaa etupenkillä kun minä ja Aleksi nojaamme toisiimme. "Joo ei tässä mitään väsymystä oo, kahvin ja red bullin voimalla vaan" Aleksi alkaa kehuskella ja nostaa taskusta redbullin. Missäköhän välissä tuo ehti taskuun matkustaa?
Lentokentän turvatarkastukset ja muut ovat ohi. Minun napakoruni häiritsi turvalaitteita. En tietenkään muistanut ottaa sitä pois. Aleksi näytti keskisormeaqn minulle merkkinä siitä että hän tappaa minut jos yritän sala kuljettaa jotakin. No selvittiinpä siitäkin kun selitin asian turvatarkastajalle.
Istuimme odottelu penkeillä. Näimme nuoria aikuisia myös samalla portilla. Minä ja Aleksi otimme yhdessä söpöjä selfieitä kunnes kuulutus tuli: "lento Helsingistä Roomaan aloittaa koneen lastauksen noin 5 minuutin kuluttua, ole valmiina portilla 12...". Nainen kuulutti ja tarkistimme heti olevamme oikeassa paikassa.
Pääsimme koneeseen ja löysimme paikkamme. Aleksi istui ikkunapaikalla ja minä istuin käytävä paikalla. Onneksi viereeni ei tullut ketään. Kone nousi pian ilmaan ja silloin tartuin Aleksia kädestä. "Pelottaako sua" Aleksi kysyi hieman sarkastiseen äänen sävyynsä. Pidin hänelle mykkäkoulua kunnes tuo halasi minua hieman ja antoi suukon otsalleni. Sitten hän käänsi kädellään kasvoni kohti hänen vastaaviaan. Sitten suutelin tuota pikaisesti.
Lentoemännät tarjosivat juotavia meille ja kuka nyt ei ottaisi mustikkamehua Finnairin lennolla. Me joimme mehut jonka jälkeen minä aloin väsyä. Aleksi silitteli päätäni ja höpisi jotain tulevasta hotellistamme. "Toi kahvi ois voinu olla hyvä idea, mua nimittäin väsyttää ihan hulluna" totean ja katson Aleksia. Hän antaa minulle luvan nukkua hänen sylissään.
Nostan jalkani viereiselle tuolille ja lasken pääni Aleksin syliin.
ALEKSIN POV
Ei mene kauaa kun tuo prinsessa nukahtaa syliini. Siinä hän on. Maailman söpöin ihminen. Tulkaa ja katsokaa, Maailman uusi ihme ja nähtävyys, ottakaa kuva mutta älkää koskeko. Hän on minun vaimoni.
Katselen maisemia ikkunasta. Aurinko paistaa hieman ja pilviä on vain hieman. Punaista ja oranssia muistuttava taivas näyttää niin kauniilta. Maksaisin tuhansia jos taiteilija voisi ikuistaa tämän tauluksi. Tämän koko hetken. Alice sylissäni ja upea maisema taivaasta.
Otan kuulokkeeni esiin ja alan kuunnella soittolistaa jonka olen ladannut, niin että voin kuunnella sitä offline tilassa. Joka lentoni sujuu parhaiten näin.
OKEI TÄÄ LUKU ON TYLSÄ, MUTTA NIINKUIN DANOIN NIIN VALITETAVASTI IDEAT ON LOPUSSA. KIRJAA TULEE VARMAANKIN ENÄÄN EHKÄPÄ MAX 5 LUKUA JA SITTEN ALOITAN UUDEN KIRJAN. LUPAAN INFOTA SIITÄ MYÖHEMMIN KUN SEN AIKA ON. SILLÄVÄLIN LUKEKAA JA ANTAKAA TÄHTIÄ JA KYSELKÄÄ MITÄ VAAN JA KOMMENTOIKAA MIELIPITEIYÄ JNE. KIITOS!
أنت تقرأ
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
عاطفيةMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...