luku 16

624 21 16
                                    

Astumme sisään kämppään kun Olli tulee avaamaan oven meille. Näen heti kun Emily ja Olli tajuavat tilanteen. "Olli tässä on Emily" yritän varovaisesti esitellä Emilyn Ollille. "Juu eiköhän me tajuttu kumpikin se et ollaan tinderissä sovittu treffit, et juu moi taas" Emily toteaa hieman kireänä. Häntä jännittää varmaan hullun paljon nyt kun yllätyksenä Olli onkin blind chanelin jäsen. Jätän heidät kahdestaan kun huomaan heidän tulevan toimeen. 

Kävelen ihmisjoukon läpi olohuoneeseen Aleksin luo. Ehdinistua juuri hänen viereensä kun Joel tuo kaverinsa meidän luo esittäytymään. "Moi täs on mun yks pitkäaikane paras kaveri Eemill, kova äijjä kyl" Joel toteaa. "Juu moi vaan siis" *Eemil katsoo minua pitkään kunnes lähtee poispäin* . Hän kääntyy vielä katsomaan takaisin ja katsoo minua ylös ja alas ja ottaa katsekontaktin hymyillen. "Älä ees yritä sä senkin mulkku" Aleksi ärähtää puoliksi vihaisesti. "joojoo sori hei älä ny Aleksi" rauhoitan nauraen. Aleksi alkaa mustasukkaiseksi, oijoi.

Lähden kulkemaan kämppää ja näen Ollin ja Emilyn keskustelevan keittiössä. Katson kun Joonas menee heidän luo. "No hei täällähän on iha treffi asetelma, eiks sulla oo huomenna ne treffit Olli, älä treffaile täällä vitun fuckboy" Joonas toteaa vitsaillen. "No siis oikeestaan sinä pikku vajaa älyinen taliaivo et vielä tajunnu sitä että Emily tässä on se tyttö kenen kanssa oon menossa treffeille, tsadaa sattuma" Olli vittuilee takaisin. "Kutsuiks sä mua taliaivoks ja vajaa älyiseks vitun äyssi , Emily en suosittele Ollia, Annan -1/5 tähtee sille ja siis suositteleen pysyy positiivisten lukujen puolilla tähdissä ihan vaa vinkkinä"* Joonas iskee silmää Emilylle* "Noni porko perkele tää riittää jo pikku flirttilintu" Olli sanoo ja työntää reippaalla voimalla Joonasta pois päin ja siitä alkaa leikkimielinen tappelu. Kaikki seuraavat hulvatonta taistelua innoissaan. Menen nauramaan Emilyn viereen ja avaamme toiset lonkerot itsellemme. Pojilla on mennyt varmaan jo hullun monta olutta. "tällästä tää on sit kokoajan tervetuloa vaan kasvavaan joukkoomme Emily" nauran ja esittelen tapahtumaa Emilylle.

Taistelun päättymisen jälkeen istumme kaikki olohuoneeseen juttelemaan. Istun Aleksin syliin sohvalle, Joel istuu vieressämme ja meidän toisella puolella on Joonas. Olli istuu Emilyn kanssa nojatuoleissa vierekkäin ja he nauravt toistensa jutuilleen. Heillä synkkaa selkeästi. Tommi, Eemil, Oscar ja Niko ovat hinanneet tuolit keittiöstä olohuoneeseen. Keskustelemme kaikkea noloista tapahtumista parhaimpiin suudelmiin. On hauska kuulla outoja tarinoita. Alkoholi tekee tunnelmasta rennomman ja hauskan heti. Pelaamme myös peliä " en ole koskaan" jossa sinun pitää juoda jos olet tehnyt jotain jonka toinen sanoo.

Peliä kuluu muutama kierros ja tunnelma on hauska. Kaikki nauravat ja hakevat lisää juotavaa kun juomat tyhjenevät. "En ole koskaan hypännyt kenenkään päälle kun hän nukkuu" Tommi sanoo tuoliltaan. Ei ole yllätys että jokainen Blind channelin jäsen joutuu juomaan tässä kohtaa. Olen nähnyt aivan liian monta videota heistä hyppimässä toistensa päälle. "Mä en ymmärrä teitä" Emily nauraa juoma kädessään ja juomaa lentää Ollin paidalle. "no hei cmon Emily haluutko että kostan" Olli sanoo Emilylle. "Ei olli pliis älä"* Emily nousee tuolistaan ja juoksee Ollia pakoon kun olli alkaa juosta hänen perässään*. Nauramme kaikki heille ja kuulen kun Emily nauraa ja yrittää päästä pakoon Ollia. Olli lukitsee heidät itse äänityshuoneeseen. Joel sanoo heitä hulluiksi kyyhkyläisiksi.

Huoneesta kuuluu kikatusta ja yllättäen tulee täysin hiljaista. Joonas hiipii oven taa kuuntelemaan pitävätkö hänen epäilynsä paikkaansa. Hän on tyhmä ja epäilee ttä he panevat siellä. "Ei vittu jätkät ne panee saatana, cmon Olli jees" joonas iloitsee kun saa selville. Niko hakee hänet pois siletä takaisin olohuoneesta. Olemme kaikki hieman häämentyneitä ja nauramme Joonakselle. " Vittu meiän kämpässä" Joonas repeilee kännipäissään."No hei siihen sopiva haaste mut kukaa ei kyl varmaa juo paitsi Olli ja Emily varmaa, eli En ole koskaan pannut treenikämpällä" Joel heittää haasteen. Katsomme hetken Aleksin kanssa toisiamme ja sitten otamme yhtäaikaa nauraen juomat käteen ja juomme. Muut nauravat ja taputtavat meille kun suutelemme vielä perään. "MItä helvettiä nyt jotai rajaa tähä" Joonas nauraa maassa. Katson Aleksia ja hän hymyilee merkiksi että häntä ei haittaa vaikka paljastuimme. Hurjaa.


OKEI TÄÄ JÄÄ NYT TÄHÄN. JUHANNUKSENA EI TUU YHTÄKÄÄN OSAA PAHOITTELUT SIITÄ, MUTTA LUPAAN SEN JÄLKEEN KAIKKEE KIVAA JA VÄHÄ DRAAMAA JA LÄHENTYMISTÄ, MYÖS BÄNDI HOMMIA TIEDOSSA, HYVÄÄ JUHANNUSTA ETUKÄTEEN JA NÄHÄÄN SIT PIAN. JUHANNUKSEN AJAN LUEN KYL KOMMENTTEJA JA IDEOIN JATKOA MUT EN JULKASE TAI KIRJOTA SIIS MITÄÄN. KIITOS

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt