Luku 47

472 21 12
                                    

Tämä alkaa olla tota noin sanoisinko että Max 3 lukua tän jälkeen enään tulee. Viimeisiä viedään... mitä vielä whtii tapahtua??

ALICEN POV

Saavumme hotellimme luo. Meille on varattu kahdeksi viikoksi hotelli huone. Hotellissa on allas alue, baari, kuntosali ja ravintola. Ei tule tylsää ainakaan. Lisäksi hotelli on lähellä rooman keskustaa.

Väsymys on jo helpottanut. Saamme laukut huoneeseemme. Sitten Aleksi ottaa askeleen taaksepäin ja juoksee ja hyppää vaalean vihreällä päiväpeitolla varustetun sängyn päälle. "Tämän sängyn kunto testataan tänään sitten" Aleksi vaatii. "Ja myös seinien äänieristämis kyky, sähän et hiljaa pysy" vastaan tuolle kun puran laukustani meikkejäni.

Aleksi istuu sängyllä katsellen puhelintaan. Minä viimeistelen vielä meikkejäni. Tein kevyet eyelinerit jotka sopivat tekoripsieni kanssa. Punainen huulipuna sopii vielä ruskettuneeseen ihooni hyvin. "Lähdetäänköss",ehdotan kun saan itseni valmiiksi.

Menemme Aleksin kanssa käsi kädessä kohti Rooman keskustaa ja etsimme sieltä ravintolan johon menemme. Ihanan lämmin helle paahtaa meitä matkallamme. Onneksi vaihdoin shortsit ja topin päälleni. Aleksi vaihtoi myös kuuluisaan AC/DC t-paitaansa, jonka hän juuri sai takaisin minulta.

Piza oli taivaallisen hyvää. Italialainen ruoka on parasta mitä olen hetkeen syönyt. Seuraavat 2 viikkoa tulee olemaan kunnon makukokemus. Aleksi oli viisas eikä ottanut vielä alkoholipitoista juomaa tosin kuin minä. Halusin maistaa italialaista viiniä heti. "Olli tykkäis varmasti tästä" hehkutan pitäessäni lasia kädessäni. Aleksin ilme valahtaa hieman. "Aa oho hups sori," pahoittelen heti. Unohdin ettei Olli ole suostunut puhumaan Aleksille hetkeen. Aleksi kyllä yrittää mutta Olli ei halua.

ALEKSIN POV

Alice heittelee vanssejaan pois jaloistaan. Tulimme takaisin hotellille turisti kierroksen jälkeen. Turisti kierroksella tarkoitan sitä kun meistä otettiin kuva Colosseumin edessä, olimme jonkin laisessa turisti bussissa kiertämässä Rooman nähtävyyksiä ja vielä tärkeimpänä näimme paikallisen roomalaisen nähtävyyden Damianon itse. Hän vei meidät johonkin baariin joka oli kuulemma hänen lempi baarinsa. Emme suunnitellut tapaamistamme, törmäsimme vain bussipysäkillä ja siitä matkamme jatkui baariin.  Hauska tyyppi hän kyllä oli.

Alice lennätti puhelimensa korkeassa kaaressa sängylle. Sänky oli yllättävän joustava joten tottakai se kimposi siitä kohti maata. "Voi vittu" kuuluu aggressiivinen huuto eteisestä. Alice katsoo puhelimensa lentoa kauhuissaan. Otan puhelimen maasta ennen kuin tuo kihara hiuksinen kaunotar ehtisi.

Kurkotan ylös kädelläni pitäen tuon puhelinta. "Aleksi vitti tänne se" Alice vaatii varvistaessaan kohti puhelintaan. "Sä söpöliini satut olemaan aika lyhyt joten valitettavasti et sinne yletä" vittulen hänelle hieman takaisin. "No kerro ees menikö se näyttö sit vittu rikki " Alice vaatii uutisia puhelimensa kunnosta.

Työnnän tuon sängylle hänen huomaamattaan. Hän keskittyi liikaa puhelimeensa joten oli aika antaa opetus. Ja tietenkin testata se sänky niinkuin puhuin.

Kiipesin Alicen päälle hajareisin istumaan. Siitä se syntinen lakanavalssi sitten alkoikin. Ei mennyt kauaakaan kun Alice jo nautti ja oli unohtanut puhelimensa. Opit taisivat siis mennä perille. Kesken touhun keskeytin suuteluni hetkeksi. "Se sun puhelimes ei sit menny ees rikki" kuiskasin tuolle hengästyneenä. Hän otti käsillään kiinni päästäni ja kiskoi minut intohimoiseen suudelmaan. Wau.

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now