Luku 33/ BLINDCHANNELIN HEILAT JA EX

541 19 24
                                    

ALICEN POV

Mökkiviikonloppu oli ohi. Väitän että mökillä tapahtunut kaikki draama lähensi meidän kaikkien välejämme, paitsi Nikon ja Tommin. He onnistuivat välttelemään draaman aivan kuin olisivat tienneet varutua. Pakko sanoa että mökkiviikonloppu oli kyllä yksi huikeimmista viikonlopuista ikinä. Draamasta huolimatta. 

Olimme luoneet meille yhteisen WhatsApp ryhmän mökillä aamulla. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. Ryhmän nimi oli Nikon viisas idea "Blindchannelin heilat ja ex". Heilat viittaavat minuun ja Emilyyn. Mutta ex viittaa myös Emilyyn tässä tapauksessa. Ihme ettei Joonas ja EMily väittäneet vastaan. He eivät ole sanoneet olevansa yhdessä mutta se on ilmiselvää, että he ovat umpirakastuneita ja ovat ihan kuin suhteessa.

WHATSAPP RYHMÄN KESKUSTELU:

Joonas: hei mun uima shortsit tais jäädä mökille, vieläkö ootte siel Ale?

Joel: hyvä porko, näin sitä ollaan sanojensa takana, vittu vannoit varmaa vittu kymmeniä kertoja kaiken olevan mukana minkä toitkin,

Joonas: no anteeks herra täydellinen, kun sähän et tietenkään ikinä unohda mitään mihinkään

Niko: no joel ei ainakaa oo unohtanu lompakkoa ja puhelintaan kortsupaketin lisäks jonkun random muijan hotellihuoneeseen, porko sanon tän ihan vaa varottaakseni sun muijaas

Joonas: niko pää kii mä olin kännissä ja vitun sekasi

Emily: niko kiitos, ilo kuulla lisää hyviä puolia Joonaksesta. Ihan siis siltävaralta jos siitä tulee hyväkin kaveri

Joel: sitähän te ette sit valmiiks oo tietenkää. 

Aleksi: Se oli kyl vitun kova tilanne sillon Porko, pakko myöntää. Ja ei me olla enää mökillä. 

Tommi: Emilyä ei varmaan haittaa jos Joonas ui ilman uima shortsejaan;) Naku uinti ei tee sillon varmaan pahaa. Ei ne shortsit pysyis siel vedessä muutenkaan päällä...

Joel: toi on kyl iha vitun totta, tomppa hoitaa homman

Tommi: ja nyt Emilystä ja Joonaksesta puheen ollen, pitäiskö sitä alkaa kutsuu Laineeks... valmistella tulevaan

Aleksi: Todellakin, Laine sopii hyvi porkolle, ... tai siis nykyisin Laineelle.

Joonas: mikä tää Laine on? Onks mun hiukset nii laineilla et haluutte kutsuu mua niide mukaa? Vai kuka o Laine, onks se mun mutsin tyttönimi?

Olli: vittu sä oot dumdum

Joel: päivän kovimmat naurut teille tänään tarjoaa Joonas Laine(a.k.a Porko)

Joonas: No mitä? Vittuako te siinä nauratte, kutsun teitä sit varmaa vittu virtasiks ku toi juttu tuntuu virtaavan yhtähyvin ku vittu tukkijoki.

Niko: hei vittu lyökää tolle ny vähä järkeä päähän

Tommi: 10 pisteen vihje Joonas, se liittyy Emilyyn jollain kummalla tavalla

Aleksi: ootko tommi varma että toi ymmärtää

Joonas: No se on varmaa et sen hiukset on laineella kans

Emily: kiitos Joonas, mä suoristan ne aina:)

Aleksi, Tommi, Niko yhtäaikaa: SE VITTU ON SUN MUIJAS SUKUNIMI!!!

Joel: Oletitteko että Joonas kiinnittää huomiota sen muijaan noin tarkasti, aina se tietää vaa tyylii et minkä näkönen se on ja iän. Tässä tapauksessa se ei tienny ees hiuksista juuri mitään. Voi miten onnetonta

ALICEN POV

Keskustelu jatkui kauan. Luin keskustelua Aleksin puhelimelta kun istuin hänen sylissään. Olimme saapuneet juuri mökiltä. Sunnuntai ilta tuntui kirjaimellisesti sunnuntailta. Väsymys oli tosiaan läsnä, huikea viikonloppu takana, pelkkää sohvalla makoilua koko päivä. Aleksi piti minua sohvalla sylissään ja melkein nukuimme kumpikin. 

Tunnen itseni tällä hetkellä onnelliseksi. Viikonloppuna juhlimme minun ja Aleksin 1kk päivää. Lisäksi tavallaan petin Aleksia, mutta sain sen lopetettua ilman että Aleksi ymmärsi sen olevan pettämistä. Kaikesta huolimatta saan edelleen olla tämän maailman rakastettavimman ihmisen tyttöystävä.

*seuraavana aamuna*

Aleksi herättää minut kelon ollessa jo 12.30. Onneksi meillä kummallakin on loma. Tai no Aleksi käy treenikämpällä jne, mutta aikataulut ovat suht vapaat. Istun sohvalle Aleksin tuodessa minulle kahvia. Hän silittelee minua katsoessaan somejaan läpi. Yllättäen Joel soittaa minulle facetimeä. Jo on kaikkea koettu, mutta mitä tämä on?


SORI ET TOI MÖKKIVIIKONLOPPU VENY NOIN MONEEN LUKUUN, MUTTA NYT SE DRAAMARIKAS AIKA ON AINAKIN TOISTASEKS OHI. SORI ET TÄÄ OLI EHKÄ TÄLLÄNEN TYLSEMPI VÄLI LUKU MUTTA MULLA ON TAAS HIEMAN IDEOITA. TÄYTYY VAAN RAKENTAA ARKEA SEN IDEAN YMPÄRILLE. ELI JOS TEILLÄ ON JOTAI PERUS IDEOITA ALEKSIN JA ALICEN JA MUIDEN ARJEN TAPAHTUMIIN NIIN KERTOKAA. TARVIIN JOTAI MITÄ NÄÄ TEKEE ARKIPÄIVINÄ. KOSKA MULLA ON TAPAHTUMAA JOKA LIITETÄÄN PERUS ARKI ELÄMÄÄN. ON AIKA SEKAVASTI TAAS SELITETTY MUT JOO. KIITOS MELKEIN 3K LUKIJOITA. OISKO MAHOLLISTA SAADA 3K SEURAAVAN VIIKON AIKANA?:)



Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now