A: Hei mä en koskaan kertonut sulle siitä mitä mä siellä bileissä itkin *Aleksi toteaa*
M: No haluutko kertoo, mä haluun tietää
A: Sähän näit aamulla mun puhelimella sen olivian. Me oltiin koko ala- ja yläaste samoilla luokilla. Me seurusteltiin joskus 8 ja 9 luokan aikana noin 8kk. Se oli mun ensimmäinen suhde ikinä. Meiän ero oli mulle tosi raskas asia ja siks Olivia sano sulle bileissä sen kaiken. Oon niin vihanen sille kaikesta koska se yrittää tehdä musta heikon ja pilata muiden elämän niinkun huomaat.
M: Okei, hurjaa. Mä en ois ikinä arvannu. Ja hei oon pahoillani et ansaitse tota ollenkaan mitä se on sulle tehny. Ja eroominen ei varmasti oo kivaa, vaikka mulla siitä kokemusta ei oo.
A: Siis eikö? Mä luulin et oisit joskus ollu jonkun kaa yhessä.
M: En mä oo, oon aina vaan sinkku muiden joukossa. Mut hei miks se Olivia oli sun puhelimella ja miks käyttäydyit tavallaan oudosti mua kohtaan ja välttelit mua? Eikö mun ois pitäny puhuu siitä?
A: No tota se on vähä outo juttu... Olivia on ollu monessa suhtessa mun ja sen suhteen jälkeen. Eli se tietää paljon parisuhteista. Ja halusin todistaa sille et vihdoin mä oon löytäny jonkun uuden ja päässy yli siitä. Menin sit kysyyn siltä neuvoja ja niin. Välttelin sua siks koska luulin että näit kaiken esim ne viestit
M: Miten se muhun vaikuttaa, ne viestithän ei... en tajuu siis häh...
*Aleksi kääntyy suutelemaan Alicea*
A: Tajuatko nyt *Aleksi hymyilee*
M: Ehkäpä* Naurahdan ja suutelen Aleksia pitkään*
Ei voi olla todellista. Aleksi on kokoajan ollut outo siksi että luuli minun nähneen jotkut viestit. Ja Olivia yritti vain hämmentää minua ja estää Aleksin suunnitelman Aleksin tietämättä. Voihan Olivia et tainnut onnistua. Suutelen Aleksia pitkään ja intohimoisesti. Sen jälkeen katson häntä hetken silmiin ja hymyilen. Hän halaa minua pitkään. Taidan ehkä kokea jotain mitä kutsutaan rakkaudeksi.
A: katsotaanko siis jotain elokuvaa, jos pystyt tän jälkeen* Aleksi naurahtaa hieman flirttaillen*
M: No jos mä vaikka yritän keskittyä, voi olka etten kyllä pysy erossa susta mutta yritän parhaani
A: no joojoo, tuu nyt tänne. Tätä mä oon oottanu nii vitun kauan.
Istun Aleksin syliin ja nojaan hänen olkapäähänsä. Hän hitaasti silittää minua hellästi ja antaa suukkoja. En tarvitse aina alkoholia tai muuta piristykseksi. Tarvitsen vain Aleksin.
MOI SORI ET TÄÄ LUKU ON NY VÄHÄN LYHYEMPI, MUTTA TARVISIN VÄHÄN IDEOITA JA PALAUTETTA TÄSTÄ TARINASTA JA SEN KULUSTA. MÄ OON VASTA SIIS ALOTTANU KIRJOTTAMISEN JOTEN TÄÄ ON VAIKEETA JA EN OIKEEN OSAA KUNNOLLA NII YRITÄN PARHAANI. JA KIITOS IHAN TOSI PALJON KAIKILLE KETKÄ OOTTE LUKENU EDELLISIÄ LUKUJA. OLETIN ETTÄ VAAN EHKÄ MAX.2 TYYPPIÄ LUKIS TÄN MUTTGA TEITÄ ON JO 12. SE EI OO EHKÄ MUILLE PALJOO MUTTA MULLE ON<3 KIITOS, JA MUISTAKAA KERTOO PALAUTETTA JA ANTAKAA TÄHTIÄ NÄILLE. YRITÄN SAADA PIAN UUDEN LUVUN TEHTYÄ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...