Luku 41

501 20 15
                                    

ALICEN POV

Päivät kuluvat hitaasti. Aleksi käy treenikämpälle usein jätkien kanssa työstämässä musiikkia. Emily on töissä suuren osan ajastaan ja vapaa aika kuluu Joonaksen kanssa. Onhan mulla muitakin kavereita mutta suuri osa heistä asuu kauempana ja osa on myös töissä.

Olen koko aamun siivonnut kotiamme koska olemme päättäneet muuttaa hieman isompaan taloon. Kävimme katsomassa sitä muutama päivä sitten ja nyt pankista haettu lainakin vahvistui viralliseksi. Yritän tänään ottaa myynti kuvia tästä pienestä kerrostalo yksiöstä.

Uusi talomme on todella lähellä poikien treenikämppää. Niiden kahden meille tärkeiden rakennusten välillä on vain muutama suojatie ja yhteensä noin 800 metriä. Asuin alue sielläpäin on hieman kauempana keskustasta, joka on hyvä yksityisyyden suhteen. Alue on myös lapsia ajatellen mukava. Joskus minä ja Aleksikin saamme vielä vahtia pientä blind channelin maskotti taaperoa. Söpö ajatus. En malta odottaa.

Vihdoin koti näyttää siedettävän siistiltä kuvia varten. Ensimmäisenä otan kuvat keittiöstä. Vaaleat kaapit ja hieman harmahtava keittiön taso hehkuu mukavasti auringon paisteessa. Heinäkuun aurinko valaisee mukavasti koko kauniin asuntomme läpi. Kuvat onnistuvat lähes ensimmäisillä yrityksillä joten siirryn olohuoneen puolelle.

Selvisin vielä muutaman huoneen kuvaukset läpi, Jon jälkeen siirryin vielä eteiseen ottamaan kuvia. Katson että ovi näkyy tarpeeksi kuvassa, jotta katsoja tajuaa sen olevan eteinen. Yllättäen Aleksi astuu ovesta sisään näyttäen minulle peace-signiä kädellään. Hän selvästi huomasi että otan kuvaa. Säikähdin häntä kyllä.

"Mikä paparazzi se mun kotiini on tunkeutunut, varmaan seisoskelit siinä koko päivän" Aleksi vitsailee ja ottaa kenkiään pois. Seison odottaen halia häneltä.  Tartun hänen vyötäröönsä kiinni ja kiskon itseäni lähelle tuota upeaa minua pidempää vartaloa. Kurotan kohti Aleksin kasvoja jotta voin suudella tuon uskomattomia huulia.

Aleksi katsoo minua hetken hiljaa ja pitää käsiään takaraivollani. Voisin kuolla hänen upean ja niin ihanan olemuksensa takia. Tuo mustahiuksinen super söpö musiikki nero rakastaja on syy miksi enää elän. Aleksi Kaunisvesi on jostain muusta universumista tuotu varmasti. Tämä kaaoksen täyteinen maailma ei kykenisi luomaan Aleksin kaltaista olentoa.

A: Okei kultaseni, vaihda vaatteet ja sit mennään, en suosittele lähtee yövaatteissa, ei muuta vikaa tietenkään sun tyylissäs.

M: mennään mihi? Apua oliks meil jotai menoo mitö mä oon unohtanut?!!

A: rauhotu, ei mitää virallista, mä vien sut syömään yhteen ravintolaan.

M: eikä, oikeesti?! Aleksi oot ihana, oota vaihdan vaatteet!

Tuo yllättäjä vie minut ravintolaan! Vähänkö söpöä ja romanttista! Ajatukset kulkevat päässäni yhtä sekavasti kuin Joelin puhe kännissä. En saa ajatuksistani kiinni. Toiset ajatukset kuolaavat tuon Aleksin perään kuin 15 vuotiaat tytöt, ja osa ajatuksista haluaisi harjoitella sitä vauva hommaa ennen kuin edes pääsisimme ravintolaan.

Yritän hallita itseäni ja olla nopea jottei Aleksin tarvitse odottaa. Hänellä oli päällään vaalean siniset reiälliset farkut sekä musta siisti T-paita. Itselläni on mustat tiukat farkut ja vaaleanpunainen paljeteilla koristeltu toppi. Asun kruunaa vielä rengas korvakorut ja tekoripset. Hiukseni ovat kuin linnunpesät pahojen myrskyjen jäljiltä. Yritän harjata niitä ja toivon näyttäväni tarpeeksi hyvältä rakkaani makuun. Okei no Aleksi ei arvostele ulkonäköni täydellisyyttä koskaan.

Kävelemme ravintolalle. Se on juuri avattu uusi hieno ravintola. Ravintola näyttää super tunnelmalliselta. Kiitän Aleksia ravintolan ovella kun hän avaa herrasmiehen tavoin oven minulle. Joku ottaa meistä takaamme kuvan. Luulisin sen olleen joku blind channelin tai Aleksin fani.

Meitä vastaan tulee heti mustahiuksinen nais tarjoilija. Hän hymyilee meille ystävälliseen sävyyn. "Hei, oliko teillä varausta?" Hän kysyy tarjoilijan tavoin tiskin edessä seisten. "Joo mulla oli pöytävaraus kahdelle, nimellä Kaunisvesi" Aleksi havahtuu ja vastaa kysymykseen. Pian meidät ohjataan hienoon kahden hengen pöytään.  Pöytä on hieman erillään muista. Pöydän keskellä on valkoinen kynttilä. Muu pöydän koristuksessa on mustaa ja viininpunaista.

Ilta ravintolassa kuluu todella nopeasti. Söimme kumpikin aivan taivaallisen hyviä ruokia. Minä söin pastaa ja Aleksi söi pizan. Ja Aleksi tilasi meille vielä viini lasilliset. Sain nauttia täysin hänen seurastaan. En voi uskoa että juuri minulla on näin hyvä tuuri miesten suhteen.

Istuimme sohvalla sylikkäin nyt kun saavuimme takaisin kotiin. Katselin kuvaa jonka otin eteisessä Aleksin tullessa kotiin aiemmin tänään. "Aleksi kato tää on huvittava tää kuva" nauroin ja nöytin Aleksille kuvaa. Hän nauroi ja vastasi" No joo hyi, kamala miltä mä näytän ".

M: sehän on just söpö kuva susta. Pakko laittaa instaan tai laittaa ainaki sinne meiän whatsapp ryhmään missä pojat perseili yöllä.

A: Joo et todellakaan laita instagramiin!

Aleksi nappaa puhelimen kädestäni. Sitten hän vie sen mahdollisimman kauas kädellään.

A: sut bännätään jos laitat näin kauheen kuvan ig. Tai sit mä reporttaan sen kuvan.

Silloin aivoni luovuttivat ja annoin ideoideni ottaa vallan.

M: arvaa mikä ainakin bännättäis instagramissa?

Muutan äänensävyäni hieman flirttailevaan päin. Kuiskaan asian Aleksin korvaan ja siitä se alkoi.

Suutelin häntä intohimoisesti istuessani hänen sylissään. Hän suuteli kaulaani ja pian päädyimme heittämään vaatteet pois kun siirryimme makuuhuoneeseen. Rakkautta kerrassaan.

OKEI TÄÄ JÄÄ NYT HETKEKS TÄHÄN KOSKA LÄHEN PARIN PÄIVÄN LEIRILLE. SITTE TORSTAINA TULEE TAAS VARMAAN UUS OSA. MUTTA LAUANTAINA LÄHEN VIELÄ TOISELLE LEIRILLE. HEI KIITOS KUN TÄÄ TARINA OLI AINAKI EILEN ALEXMATTSON HÄSTÄGIN EKANA! SE OLI IHA SUPER HIENOA! OON KIITOLLINEN JOKAISESTA TEISTÄ! KIITOS ETTÄ LUETTE TÄTÄ!

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now