VAROITUS SISÄLTÄÄ SEKSUAALISTA SISÄLTÖÄ
ALICEN POV
Virallinen hää juhla oli nyt ohi, vieraat olivat lähteneet. Olli, Tommi, Emily, Joonas, Niko ja Joel jäivät kuitenkin kanssamme juhla paikalle. Meillä on kyyti hotellille. Aleksin ystävä omistaa hotellin joten hän tarjoaa meille häälahjaksi yön siellä ja saimme tuoda ystävämme mukaan. Seuraava yö vietetään siis hotellissa heidän kanssaan.
Meillä on hotellissa yksi kerros varattu meille. Se on ylin kerros jossa sijaitsee 4 huonetta ja iso aula. Se on tavallaan VIP kerros johon on erillinen hissi avain. Eli meitä ei voi häiritä siellä ollessamme.
Saavuimme hotellin aulaan. Minulla on kamala himo suudella Aleksia. Hän varmasti huomaa sen käytöksestäni. Hän puristaa kättäni ja yrittää rauhoittaa minua. Hänen täytyy kuitenkin käydä hakemassa meidän huoneiden avaimet ja ilmoittamassa meidät kaikki hotelliin. Hän painaa minut hetkeksi seinää vasten ja suutelee hyvin nopeasti. "Jaksa vielä hetki, mä lupaan et sit kohta saat kokea taivaan, Alice, malta hetki" Aleksi toistaa minulle yrittäessään hallita minua. Taistelen vastaan toistaiseksi ja yritän olla normaali.
Hissi nousee ylös juuri kun olisimme menossa hissiin. Joudumme hetken odottamaan kun se laskeutuu 9 kerroksesta alas ensimmäiseen kerrokseen. Puristan Aleksin kättä ja hinaudun niin kiinni häneen ettei mikään pieninkään asia mahdu välistämme. "Noni hissi tule jo että tää just naimisiin mennyt aviopari pääsis tuskistaan" Joonas huokailee takanamme pitäen Emilyn kädestä kiinni. "Niin ja oishan täällä myös just kihlautunut pari tarpeitaan vailla..." Emily valittaa flirttaillen Joonakselle. Varmaankin raskasta Ollille ja Tommille kuunnella meitä lemmen tohtoreita.
Hissin saapuessa Joonas ja Aleksi johdattavat meidät hissin perälle ja he kiskovat meidät yhtäaikaa suudelmiin. Joel ja Niko höpisevät taustalla "pitäiskö meiän olla samanlailla". Suutelen miestäni Aleksia hyvin intohimoisesti enkä välitä muista bändin jäsenistä sillä hetkellä.
Pian hissi pysähtyy ja pääsemme kerrokseemme. Matkalaukut odottavat meitä hissin edessä aukeavassa aulassa. Otamme omamme ja lähdemme heti etsimään meille varattuja huoneita. Minulla ja Aleksilla on isoin huone. Joonas ja Emily ovat viereisessä huoneessa. Siellä on jo heti alettu tosi toimiin. Kuulen Emilyn nauravan ja huokailevan hieman. Mielenkiintoista.
A: No neiti kaunisvesi miten on? Oisko pieni sängyn testaus paikallaan?
Vain kaksi lausetta ja se oli menoa. Tunnen kylmätväreet vartalollani ja tunnen Aleksin vievän kättään kohti jalkojeni välistä aluetta. Minä alan kostaa Aleksille ja pian hänellä on pikku Aleksinsa toiminta valmiina.
...
Lähdemme aulaan kun shampanja pullon korkista lähtevä ääni kantautuu korviimme. Olli on kaatanut kahteen lasiin shampanjaa ja hän kantaa niitä kädessään.
"Alice jos mä nopeasti vien sun miehen parvekkeelle? Kai saan parasta kaveria onnitella avioliiitosta?" Olli kysyy suloisesti herrasmiehen lailla minun astuessa ovesta ulos.
ALEKSIN POV
Seuraan Ollia, eli parasta ystävääni kohti hänen ja Tommin huonetta. Tosin Tommi, Niko, Joonas ja Joel ovat tyttöjen kanssa aulassa. Menemme Ollin kanssa parvekkeelle nauttimaan kesä illasta.
O: istutaan tähä, onnittelut nyt sitten kaveri tosta naisesta, teillä on nyt alkamassa uus hieno elämän vaihe
A: nytkö susta tuli joku pappi
*nauramme yhdessä Ollin puheelle. Hän kuulostaa papilta puhuessaan noin viisaasti*
O: sun puku sopii sulle muuten hyvin, tiesitkös sitä, onhan toi tietenki teetetty siis mutta sanonpahan vaan
A: Joo kiitos, oli tää teetetty just ton takia, ihan kova veto oli kyl teettää eikä ostaa suoraan jostain. Voin väittää ettei tällästä ois löytynyt muualta
O: Joo ei todellakaan. Tuu tähä kattoon yks juttu
Nousen ylös ja kävelen pöydän toiselle puolelle. Näemme Helsingin kaikessa kauneudessaan. Sen lukuisat ihmiset, katujen valot sekä useat linnut noukkimassa roskia. "Eikö ole hienon näköinen näin kesä iltana" Olli toteaa ottaessaan huikan shampanjaa lasistaan. Vastaan myöntävästi katsoessani Ollia.
Olli ottaa askeleen lähemmäs ja tarttuu hartioistani kiinni. Hän kääntää minut kohti kasvojaan. "Aleksi anteeksi mutta mä en pysty enään" Olli pahoittelee katsoessaan minua silmiin. Olen hieman ahdistunut kun hän pitää minua lähellään tavallaan ahdistavasti. En tajua mistä on kyse.
Tunnen pian Ollin huulten koskevan minun kaulaani. Hän siirtää kättään vatsaani kohti sekä puristaa minua lähemmäs tuota. Olen täysin shokissa. En osaa työntää Ollia pois.
Suutelen tuota pikaisesti ja työnnän tuon pois. "Olli, mä olen naimisissa oleva hetero mies, sori jos tää tuli ihan yllätyksenä" sanon hieman vihaisena ja kävelen takaisin sisälle kyynelten valuessa poskillani. Minua ei itketä se että Olli teki minulle noin vaan se että olin lähes pettämässä hääpäivänäni.
Marssin aulaan ripeästi ja pyydän Alicea samantien huoneeseemme. Istumme sängylle ja näen nuo kauniit kasvot vihdoin. Hän halaa minua huolissaan. Tämän naisen käsiin luottaisin koko elämäni ja antaisin hänelle kaiken anteeksi. Rakastan häntä todella.
OKEI ANTEEKSI ET EN KIRJOTTANU HETI TIISTAINA KUN TULIN LEIRILTÄ. OLIN TOSI VÄSYNYT JA IHAN MOTI POIS KIRJOTTAMISESTA. ELI NYT VOI OLLA ETTÄ TULEE HARVEMMIN KIRJAA. MULLA EI OO OIKEIN IDEOITA TÄN KIRJAN JATKOON JOTEN JOS EN SAA TEILTÄ TAI MUN AIVOISTA MITÄÄN ERITTÄIN HYVÄÄ PITKÄÄN JATKUVAA IDEAA NIIN VOI OLLA ETTÄ KIRJA SAA PIAN LOPPUNSA. MULLA ON MUUTAMA AIHE PÄÄSSÄNI JOITA MÄ VOISIN KOKEILLA MIETYIÄ TÄHÄN KIRJAAN MUTTA EN LUOAA VIELÄ MITÄÄN!
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...