Luku 31/ sori

554 24 12
                                    

Päivämme sujuu hienosti ja ohjelmaa ei puutu. Pelasimme mölkky pelin loppuun rauhassa. Pidimme sitten tauon ja aloitimme jalkapallo turnauksen. Meidän joukkueessa oli Joonas, Niko, Minä ja Olli. Vastakkainen joukkue koostu Emilystä, Joelista, Aleksista ja Tommista. Peli oli erittäin vauhdikas ja musiikki soi Joonaksen kaiuttimesta taustalla. Tunnelma oli täydellinen, lukuunottamatta Joelin pakollista halua kulkea vierelläni kokoajan. Pelatessa tuli hiki joten tauolla kävimme uimassa. Peli päättyi toisen erän jälkeen 3-1 meidän voittoomme. Sovimme ennen peliä että häviäjät tekevät ruuan illaksi.

Nyt olimme nauttineet grilli ruuasta ja upeista musiikki esityksistä. Me voittaja tiimin kanssa lauloimme, tai no Niko lauloi ja Olli ja Joonas soittivat kitaraa. Me nautimme vapaasta ajasta kun muut kokkasivat. Tietenkin varastin Aleksi grillimestarin välillä syleilyyni hyvien biisien soidessa.

Ilta oli siinä pisteessä, että emme vielä menisi nukkumaan mutta silti olimme huoneissamme makoilemassa itseksemme. Olihan kello kuitenkin 21.59.  Aurinko laski hiljalleen lämpimässä kesäyössä. Silti Joonas ja Emily näkivät tanssia kesäyössä  paljain jaloin. He tanssahtelivat yhdessä nätisti Ed Sheeranin soidessa. Emily raksti kitaran soittajia.

M: söpöjä nää tanssijat ulkona

A: niin on, pitäisköhän meiänkin kokeilla sellasta lakana tanssia *Aleksi laskee kädet hartioilleni ja alkaa hitaasti silittää kaulaani ja olkapäitäni*

M: niinhän mä vähän lupailin* vasraan flirttaillen*

A: ja lupauksiahan ei rikota

Niin Alice. Sä oot luvannu et Aleksi on sun ainoo. Hitto mä vihaan kun Aleksi on niin täydellinen. Tiemme käy kohti sänkyä. Aleksi hipelöi kylkieni kohdalta vartaloani. Se tuntuu niin hyvältä että suljen silmäni ja tunnen kylmien väreiden kulkevan kehossani. Kuljetan käsiäni kohti Aleksin kasvoja samalla kun tuo riisuu paitaani. Kaadan hänet sängylle kun hän vie paitani pois päältäni. Istun Aleksin päälle ja tunnen kuinka hän nauttii täysin tästä. Laitan käteni hänen paitansa alle ja hän ottaa paitaansa pois silloin. Hän laittaa kätensä kyljilleni ja painaa minua häntä vasten. Toinen hänen käsistään kulkee kohti takapuoltani. Suutelen häntä kunnes äkillisesti tapahtuu jotain.

Tuntuu kuin olisin alkanut lagaamaan kuin huonolla netillä toimiva videopeli. Yllättäen jouduin pakottamaan itseni suutelemaan. Se ei tullut luonnostaan. Tunsin Aleksin käden käyvän alusvaatteideni rajalla. Olen aina ennen nauttinut siitä ja kokenut jo niin suuria mielihyvän tunteita vain hänen kädestään vartalollani. Mutta jokin ei nyt toiminut.

Otan Aleksin kädestä kiinni ja pysäytän sen liikkeen. Laksen pääni Aleksin paidattoman vatsan päälle. Minua harmittaa. Pilaan toisen intohimon tällähetkellä. "Alice teinkö mä jotai vääri, sori ootko ok kulta" Aleksi kysyy hengästyneenä ja kuulen huolestuneen äänensävyn puheessaan. Hän on niin huolehtiva. "Joo on, et tehny mitää väärin, nyt ei vaan tunnu siltä et haluun tätä" selitän hieman nolostuneena harmissani. "Okei, hyvä et sanot mulle, ja mä en todellakaan pakota sua tähän mulle riittää ihan mikä tahansa sun kanssa, mä odotan vaikka vuosia että sä oot valmis" Aleksi sanoo suojellen ja halaa minua. 

Makaan hänen päällään halauksessa. Aleksi antaa suukkoja päälaelleni. Nousen katsomaan häntä silmiin ja suutelemaan tuota rakastamaani ihmistä. Mitä hän on tehnyt ansaitakseen tälläisen pettäjän. Joel vaivaa päätäni enkä tiedä mitä tehdä hänen suhteen. En voi jatkaa sitä vaikka hän on taivaallisen ihana.  Se ei ole oikein Aleksille. Hän ansaitsee paremman. Joko minä eroan Aleksista tai lopetan kaiken ennen alkujaan Joelin kanssa. 

"Mitä kaunotar mietit" kuulen Aleksin kysyvän kun makaan sängyllä hänen vieressään peiton alla. Hän halaa minua hellästi. Katselen häntä hetken ja vastaan ajattelevani ihan turhia asioita. "No keskity tähän viikonloppuun vaan, elä hetkessä. En tiedä oonko sanonut sitä vielä tänään mutta sä  näytät todella upealta tänään, sä jotenki hehkut kauneutta täällä" Aleksi katselee kasvojani ja silittää poskeani. Annan hänelle hellän suudelman. Aleksin kanssa ei koskaan tunne oloaan turhaksi tai näkymättömäksi. Hän pitää huolen siitä että kaikki on hyvin.

A: ethän sä oo tulossa kipeeks? Näytät hieman kalpeelta ja no kipeys vois vaikuttaa sun haluihin, mutta hyväksyn sen silti ihan täysin vaikka se ei ois kipeydestä. 

M: ei mulla ainakaan kipee olo oo mutta parashan se ois tarkistaa. Ja hei siis mä oon pahoillani siit äskösestä. Nyt vaa ei oo oikee aika mulle, en koe nyt sitä parhaaks. 

*kyynel valuu poskelleni huomaamattani*

A: älä itke, haluutko puhuu siit? Mikä on? Haluun et mulle maailman rakkaimmalla ihmisellä on kaikki hyvin ja että hän voi luottaa muhun.

Aleksi hinautuu lähemmäs minua. Hänen kehonsa lämmittää minua. Halaan ja selitän hänelle ettei minulla ole hätää. Olen vain väsynyt ja menkat ovat alkamassa joten olen erityisen tunteellinen. Se menee täydestä. Kumpikin on totta mutta ei se ole silti pää syyni tähän kaikkeen. Lähden hetken halailu tuokion jälkeen alakertaan etsimään Joelia. Sanoin meneväni vessaan ja etsimään kuumemittaria.

Näen Joelin olohuoneessa. "hei mennään Joel, tuu saunalle ihan kohta, mä meen edeltä" sanon hänelle hiljaa mutta niin että hän varmasti kuulee sen. Minun on pakko puhua hänelle. Joel katsoo virnistäen ja yllättyneenä. Pelkään että hän olettaa aivan täysin väärää asiaa saunalle tullessaan. Voi hemmetti kun tulen satuttamaan häntä henkisesti.

Kävelen saunalle enkä näe Joelia takanani. Hän tulee kyllä, tiedän sen. Istun lauteelle kylmään saunaan. Yritän hengittää syvään rauhassa. Tämä ei tosiaan ole  helpointa hommaa. Joel saapuu ovelle ja haroo hiuksiaan. "Well well, tarvitkin mua nopeemmin kun oletin, ei huono idea" Joel flirttailee tavallaan ja naurahtaa istuessaan suoraan lähelle minua. Hän istuu alle 20 sentin päähän minusta. Hän yrittää lähes heti suudella minua. 

M: Joel sori, mun ois pitäny lopettaa tänää kaikki ennen ku mitää ois tapahtunu. Oon pahoillani. 

J: ei hemmetti, sori ihan kauheesti. Vittu mä oon kyllä joskus ääliö. En yhtää ihmettele ku mun tyttöystäväni valittaa mun tekemisistäni kokoajan. Mut hei oikeesti anteeks.

M: joo mun moka. mut tää saa vaa loppuu nyt. Oot ihana ja niin, mut mä en voi tehä näin Aleksille. Ja sori jos ymmärsit väärin ku äsken pyysin sut tänne. Pystytäänkö oleen vaa hiljaa tästä ilman et muut tietää?

J: joo, ja sori mun oli tosi vaikee hallita tänää itteeni. Ale ei ilmeisesti viel tajunnu vai?

M: ei tajunnu, ja ei se haittaa. Pää asia et...

J: Alice ootko ok? Alice?!

Tunnen kuinka tärisen ja kylmyys käy sietämättömäksi. Taidan tulla kipeäksi. Pysyn juuri ja juuri hereillä. "Joel halaa.. kylmä" yritän sopertaa vielä. Joel nostaa minut syliinsä vasten ihoaan heti. Hän kantaa minut pois saunalta ja vakuuttaa minulle kaiken olevan hyvin. Kiitos Joel.

Hän kantaa minut sohvalle ja huutaa Aleksin äkkiä paikalle ennen kun ehdin päästä hänen sylistään. "Joel mitä helvet.. tai siis onko Alice okei" Aleksi kysyy vihan ja hätääntyneen tunteen vallatessaan hänet. "Sillä on kylmä, se tärisee.Mä kannoin sen pihasta. soita ambulanssi tai jotai" Joel panikoi. "Älkää nyt... kuumetta vaan." Niko järjen ääni tulee huoneestaan tulehduskipu lääke ja vesilasi kädessään. Hän ojentaa ne minulle. 

Joel ja Aleksi katsovat toisiaan hieman kireällä tunnelmalla varustetulla katseella.


KERTOKAA MITÄ PIDITTE TÄSTÄ PIDEMMÄSTÄ 1000 SANAN LUVUSTA. TÄÄ OLI VÄHÄ TYLSÄ JA SAMANLAINEN KU VIIME LUKU MUTTA MÄ SAINHYVÄN JUONI IDEAN. KIITOS MYÖS 2.3K LUKUKERTOJA! MÄ OON TODELLA KIITOLLINEN!

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now