Luku 26/ aamu raikas iloinen

512 19 11
                                    

ALICEN POV

Nukahdimme kaikki nopeasti henkisesti (joillekkin myös fyysisesti) raskaan yön jälkeen. Onneksi se oli vasta ensimmäinen yö meidän kahden yön mökki viikonlopusta. Kaikki voisi sujua siis paremmin ensi yönä. Myös minun ja Aleksin...joo noni keskitytään taas tähän hetkeen. Aleksi vaikutti illalla hiljaisemmalta kuin yleensä. Toisaalta se oli ymmärrettävää yön jälkeen, mutta se olisilti outoa. Hän ei juurikaan halaillut tai antanut suukkoja vaikka hieman olisin niitä kaivannut yöllä. 

Nousin sängyllä istumaan ja katsoin nukkuuko Aleksi vielä. Hän nukkuu kuin tukki sängyllä ja tuhisee hieman söpösti unissaan. Huomaan että ulkona paistaa aurinko kirkkaasti. Huoneemme isosta ikkunasta on oikeasti maailman kaunein näkymä heti Aleksin jälkeen. Aleksia ei voita mikään. Ikkunasta näkee mäen alla olevan punaisen pihasaunamme ja sen viereesä olevan pitkän laiturin. Järvi avautuu suoraan laiturin jälkeen. Onneksi mökki on rakennettu mäen päälle niin ikkunasta voi nähdä kauas.

Tuijotettuani ikkunaa hetken tunnen nuo tutut kädet vyötärölläni. "Huomenta rakkaani" Aleksi sanoo hiljaa juuri heränneenä ja sen huomaa hänen äänestään että hän on juuri herännyt. Annan hänelle suukon ja halaan häntä. "No nukuitkos hyvin täällä" Utelen Aleksilta samalla kun hän ihastelee myös ikkunasta näkyvää maisemaa. "Oishan sitä paremminkin voinu nukkuu, mut se johtu tosta kaikesta yön riitelystä jne, muuten ois ollu täydellistä" Aleksi selittää minun pukiessa päälle. Heitän vain ison valkoisen t paidan päälleni ja harmaat college housut päälleni. Aleksi pukee myös peilin edessä päälle joten kiipeän sängylle ja pörrötän hänen hiuksiaan. Ihanan mustat hiukset ja vieläpä hyväkuntoiset.

Alakerrassa Tommi on tehnyt jo aamupalaa joka on kyllä ihan ymmärrettävää kellon ollessa jo 11.48. 

T: huomenta huomenta, nukkuukos se Joonaksen ja Emilyn huone vielä

A: taitaa nukkua, tais olla villi yö siellä huoneessa. Pikkasen rasittava ku yrität siinä nukkuu ja kuuluu sellane jatkuva narina toisen huoneen sängystä ja jonkin laista muminaa sieltä.

M: no joo ei sitä ikinä voi tietää mihin ton Emilyn touhut johtaa, se on nopee eteneen yleensä, siltä naiselta ei malttia löydy. Kaikki peliin heti tai ei ollenkaan.

Nauramme yhdessä Emilyn malttamattomuudelle kunnes Olli astelee ulko ovesta sisään. "No missäs sä sit oot ollu" Tommi hämmästyy kun luuli olleesa ensimmäinen hereillä. "aa sori ku en sanonu mitää, mä en juurikaa nukkunu nii olin sit kävelemässä jossai tuol ja uimassa myös auringon nousun aikaan" Olli vastaa selvästi väsyneenä.

OLLIN POV

Väsymys painoi päätäni ja tuntui että nukahdan aivan pian. Yöllä kun yritin mennä nukkumaan Aleksi pyöri vain mielessäni enkä kestänyt sitä ajatusta että jouatuisin rikkomaan Alicen ja Aleksin parisuhteen saadakseni Aleksin. Tai toinen vaihtoehto olisi odottaa heidän eroaan jota ei todennäköisesti tuolle täydelliselle parille tule. Saatanan epäreilua. Joel oli myös hereillä pitkään yöllä joten juttelimme syvällisiä asioita yöllä. Luotan häneen enemmän kuin kehenkään bändissä. Joel vaikuttaa ehkä ulospäin hullun villiltä ja epäluotettavalta ja niin edelleen, mutta todellisuudessa sisimmässään hänellä on upea syvällisempi ja herkkä puoli. Hän avautui huolistaan minulle ja pyrin olemaan avuksi. En voi kuvitella että hän halusi puhua huolistaan minulle.

Tuo timanttisen äänen omistava blondi kuitenkin nukahti aikanaan jolloin yritin uudestaan nukahtaa. Vittu eihän siitä tullut mitään. Emily juoksi pikaisesti alakertaan yöllä ja Joonas katseli heidän huoneen ovelta paidattomana. Katsoin heitä hämmästyneenä kunnes Joonas tyhmään tapaansa selitti käsimerkeillä mistä oli kyse. Näytin keskisormea vain takaisin. Emily tuli luokseni "okei tää on aivan hemmetin outo kysymys mut saanko sen kondomin minkä pakkasit ku ei Joonas varautunu". Näen nolostumuksen Emilyn kasvoilla ja vastaan aan nopeasti "joojoo hae jo että toi sun kiimanen ystäväs saa mitä haluu" vastaan hieman nauraen. Emily kallistaa päätään taaksepäin kun hän nauraa jutulleni. Voi että kun Emily on edelleen niin kaunis.

OK SORI TÄÄ OLI AIKA TYLSÄ LUKU VARMAAN MUT PYRIN KIRJOTAAN PAREMMAN HUOMENNA KU SAISIN TAAS IDEOITA. ELI ANTAKAA IDEOITA JA TOIVEITA TÄHÄN

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon