HETI ALKUUN VAROTAN ETTÄ TÄÄ LUKU ON HIEMAN EHKÄ K13 ETTÖ WN SUOSITTELE PIENIMMILLE LUKIJOILLE. TAI JOS SUA AHDISTAA HELPOSTI
ALICEN POV
Pelasimme mölkkyä pihalla, joka oli huvittavaa. Alku sujui ihan hyvin hyvissä tunnelmissa kunnes Ollin heitto osui vähän huonosti. Hän heitti kapulaa oikeaan suuntaan mutta se meni muiden puisten palikoiden ohi ja lensi suoraan jalkapallo maalin tolppaan. Se kimposi tolpasta suoraan Joelin päähän. Ai saatana että on varmaan sattunut.
Minun ollessani ainoa ensiapu taitoinen, lähdin Joelin kanssa sisälle. Olin myös ainoa joka tiesi missä ensiapu välineet ovat mökillä. Joel sai päähänsä pitkän naarmun jostakin kivestä ja tietenkin kovan osuman kapulasta.
Pyydän Joelia istumaan sohvalle siksi aikaa kun haen keittiön kaapista laastareita ja muita tarvittavia välineitä. En voi jättää häntä sohvalle yksinään vahtimatta. Hän sai kuitenkin iskun päähänsä.
"Kiitti Alice ei sun tartte tehä mitää, jos vaa pidän tätä kylmää täs hetken ja sit vaa laastari tohon nii ei tartte enempää" Joel vakuuttaa nähdessään kaikki tarvikkeet jotka toin pöydälle.
M: No jos alotan siitä et putsaan ton haavan sun otsassas, sanot sit jos kirvelee.
J: no ihan miten haluut, ja hei tuskin se kirvelee.
M: No sano silti.
*aloitan putsaamaan hellästi puhdistus aineella*
J: toi näyttää vähä haastavalta ku seisot noin kaukana ja mä istun tässä. Joko mä nousen seisoo myös tai sit sä istut kans.*Joel meinaa nousta seisomaan*
M:*työnnän hänet takaisin istumaan* ei ei. Istu nyt se tekee hyvää ku oot saanu päähän osuman. Ja tota mä viel yritän tällei seisten.
Puhdistamisesta ei tule mitään kun seison ja joudun kumartelemaan mitä oudoimmista asennoista kohti Joelin otsaa. Hän itse istuu kädet auki rennosti sohvalla.
M: No hitto tää kyllä on vaikeeta. Oot oikeessa. Ehkä mä vaa istun sit.
*meinaan istua maahan*J: No maasta sä et todellakaan yletä tänne. Nouse ny ees sohvalle *Joel naurahtaa*
M: No sentään sulla on järki vielä päässä vaikka iskun saitkin*naurahdan vitsikkäästi samalla kun nousen ylös sohvalle Joelin viereen*
Istun hänen viereensä ja käännyn kohti tuon kasvoja. "Pystytkö kääntyy tännepäin vai sattuuko se " kysyn varoen Joelilta. Ei sivulta ole helppo putsata kun toisen naama on muualla. "Tuu istuun syliin vaa, tai siis No jos se ei oo ahdistavaa tai outoo sulle. Sun on helppo puhdistaa se ku oot suoraa mun edessä ja samalla korkeudella " Joel toteaa viisaana.
Istun epäröiden hänen syliinsä. Pelkään että joku näkee tämän ja luulee tätä aivan muuksi. Jalkani ovat Joelin jalkojen ulkoreunojen yli molemmin puolin. Olen pelottavan lähellä häntä. Yritähän keskittyy nyt putsaan se haava Alice.
"Sattuuko tää ku mä putsaan tätä" kysyn keskittyneenä kun huomaan Joelin naaman hieman reagoivan. "E-ei se satu, ihan hyvältähän toi tuntuu, tai siis mitä? Ei niinku ei se nyt hyvältä tunnu vaan niinku..." Joel yrittää selittää hieman. Tartun hänen olkapäästään kiinni ja katson häntä silmiin" Joo mä tajusin Joel, hyvä et ei satu". Katson hänen silmiään ja olemme kumpikin hiljaa. Joel vääntää hieman naamaansa ja alkaa hieman sätkiä kummallisesti.
"Joel onks sul..." aloitan lauseen hieman huvittuneena ja järkyttyneenä. Tunnen haaravälissäni jotakin joka ei ollut siinä hetki sitten. Ei voi Joel älä oo tosissas. En voi tunteelleni mitään. Se tuntuu hyvältä vaikken saisi ajatella niin.
Joel punastuu hieman ja tarttuu vyötäröstäni kiinni. Hän alkaa liikuttaa minua hitain edestakaisin kulkevain liikkein vahvoilla käsillään lähemmäs hänen vartaloaan. En kykene olla hiljaa ja suustani kuuluu pientä voihkimista, vaikka se ei todellakaan ole oikein. Yritän purra alahuultani jotta pysyisin hiljaa. Tämä tuntuu väärältä mutta samaan aikaan antaudun täysin tämän blondin varatun miehen armoille.
Suutelemme toisiamme erittäin intohimoisesti. Tunnen niin vahvan mielihyvän tunteen valtaavan kehoni tällä hetkellä etten kykene pysäyttämään tätä. Joel nousee ylös sohvalta minä sylissään ja kantaa minut hänen makuuhuoneeseensa. Hän pitää minusta kiinni ja sulkee toisella kädellään kaihtimet ja verhot.
Hän ei pidättele itseään ja päädymme tosi toimiin. Aleksi anna anteeksi mä wn tiedä mikä muhun on mennyt.
"Joel sori mut... me ei voida tehä näin. Muut ihmettelee varmaa missä me ollaan ja mikä kestää. Ja tärkeimpänä me kumpikin ollaan varattuja. Vittu mä kyllä nautin tästä ja tarvitsin tätä. Toi on niin väärin sanottu mut se on totta." Sanon kesken intohimoisen koskettelun. Minulla ei ole housuja ollenkaan mutta minulla on sentään t paitani päällä. Joelin kädet kyllä kävivät useasti kehoni ympäri. Joel on itse paidattomana päälläni ja housut puolitiessä jalkojaan.
Joel kerää itseään ja suutelee minua silti. En voi vastustaa kiusausta suudella takaisin. "Joel mä tarvin tätä joskus uudestaan mutta sun on luvattava että sä et kerro kenellekään tästä. Jos sä edes yri..." alotan lauseen kunnes Joel laittaa huulensa vasten omiani ja sanoo " Joo joo, tätä me kumpikin tarvitaan. Ja älä huoli. Mä oon aivan hemmetin luotettava joten voit luottaa muhun. Paljastaisin samalla olevani pettäjä jos mä paljastaisin sut".
Puemme päälle ja kuljemme takaisin olohuoneeseen. Siistin hiukseni hieman ja siistin paitaani. Joel asettaa itse laastarin otsalleen ja pitää kylmää päässään. Päätimme että nyt yritämme pysyä hieman erillämme jottei tule kiusaustakaan aloittaa samaa taivaallista kiellettyä toimintaa uudelleen.
Joel lähtee ensin ulos ja minä laitan vielä ensiapu tarvikkeita kaappiin takaisin. Sitten minäkin lähden ulos muiden luo. Nyt Alice älä mokaa.
Menen Aleksin luo ja hyppään tuon reppuselkään. "No terve lääkäri neiti" Aleksi vitsailee iloisena kantaessaan minua repuselässään. Annan hänelle suukon kaulalleen. "Voiskohan toi lääkäri korjata tänä yönä noi mun muutamat tarpeet" Aleksi ehdottaa vihjaillen hiljaisella äänellä. Harmikseni Joel seisoo vieressämme. Hän katsoo minua Aleksin huomaamatta silmiin. "Eiköhän tää lääkäri vapaata aikaa sullekin järjestä" sanon katuen sanomaani heti. Miksi mä sanoin sinulleKIN. Vittu mä en selviä tästä jäämättä kiinni.
TÄMÄ LUKU ON VÄHÄ ERILAINEN, JA HIEMAN DRAAMAA. NYT TEIN HIEMAN PIDEMMÄN LUVUN MUTTA SE EI VARMAAN HAITTA, KERTOKAA PALAUTETTA.!!
DU LIEST GERADE
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomantikMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...