ALICEN POV
Joel pitää minusta kiinni edelleen. Jokin sisälläni sanoo minulle, että minun pitäisi suudella häntä, mutta taistelen itsepäisesti sitä ajatusta vastaan. Mikään järkevä aivosoluni tai sydämeni ei halua sitä. Vain joku 2% aivoissani pyytää tuota.
Joel tuijottaa minua syvälle silmiin ja tunnen kuinka hänen hengityksensä käy yhä raskaammaksi.
Silloin Aleksi astuu huoneeseen sisälle. "Noni hokka anna jo olla, mä kyllä aistin jos mun rakkaallani ei oo kaikki okei" Aleksi toteaa tyynenä oven raosta.
Silloin Joel ottaa askeleen taaksepäin ja irrottaa otteensa minusta. Hänen katseessaan on jotakin joka on niin liimautuneena minuun. Katseemme jäävät toistemme silmiin kohdistuneiksi niin kauan kunnes Joel pääsee ovensuuhun.
Seison seinää vasten rauhallisena ja Aleksi kävelee rennoin askelin minun eteeni. Hän halaa minua rennosti rauhallisella mielellä. Ihmettelen kuinka hän osasi tulla oikealla hetkellä ja kuinka hän oli noin rauhassa tilanteeseen nähden.
Joel osaa olla kyllä erittäin manipuloiva, ja se jos joku tässä on pelottavaa. Pelkään suostuvani johonkin pahaan. Pahimmassa tapauksessa suostun hänen alaisenaan pitämään lapsen ja sitä kautta päädyn varmasti pettämään Aleksia.
En voisi tehdä niin. Joel on minua reilusti vanhempi ja minä olen kihloissa. Olen rakastunut täydelliseen ihmiseen.
Joel istuu erillään meistä. Pojat valittivat Joelille hänen käytöksestään ja Joel taisi ehkä tajuta jotenkin asian. Toivottavasti hän ei enään yritä.
N: hei tyypit mä keksin idean Joelin anteeksi pyynnöks. Alice sä et ilmeisesti pidä vauvaa?
M: No juu en mä pidä, pahoittelut jos olisitte halunneet vauvan arkeenne. Lupaan sellaisen vielä joskus...
Isken silmää sanoessani tuon Aleksille. Istun hänen sylissään jolloin tunnen hänen kehossaan menevän kylmiäväreitä. Hän puristaa käsiäni.
N: No toi oli lupaus, voidaan saada huippu maskotti vauva. Mutta siis se anteeksipyyntö vois olla se että Joel maksais abortin.
JP: hei toihan on ihan viisas idea, ihme että noin viisas lausahdus tulee Nikon suusta
T: noni ehkä nyt ei porko oo oikee aika vittuilla. Mut niko toi on hyvä idea
J: no miks vitussa mä maksaisin mun lapsen tappamisesta?! Ootteko jätkät ihan pihalla päästänne?! Vittu ei teillä oo taas järkevää sanottavaa ollenkaan!
Joel raivoaa huutaen ja astelee ulos parvekkeellemme. Hänen silmästäön taisi valua kyynel matkallaan. Ymmärrän täysin Joelin näkökulman asiaan, mutta kyse on myös minusta.
N: Okei mun pitäs varmaankin auttaa tota henkisesti haavoittunutta potilasta. Jos meen sinne nii te varmaa selviätte tääl
Niko kävelee Joelin perään istumaan parvekkeen mustille penkeille. Näen Joelin nojaavan kasvoillaan kämmeniinsä ja Niko laittaa kätensä hänen selän päälle. Minulta valuu kyynel yllättäen silmästäni. Tilanne on hankala.
Keskustelemme aiheesta poiketen kaikesta muusta. Kyselin Emilystä ja Joonas kertoi heidän hurjista baari illoista. Emily kuulemma hukkasi puhelimensa baariin ja taustakuvana sattui olemaan heistä kahdesta kuva ilman paitoja. Voinko antaa heille vuoden villein pari palkinnon? Kuulemma puhelin löytyi ja kuva päätyi jonnekin tiktokin syövereihin ja muihin nuorten someihin. On siinäkin tapa julkistaa suhde.
Minun ja Aleksin suhde ollaan otettu hyvin vastaan kaikkialla. Äitini soitti ja kyseli heti miksi olemme sairaalassa ja hän kyseli Aleksin vointia useana päivänä.
Haen keittiöstä lisää tarjottavaa juuri kun kuulen Joonaksen huutavan olohuoneesta "ei hemmetti mitä noi tekee". Hän kuulostaa järkyttyneeltä ja osoittaa parvekkeelle.
Niko ja Joel pitävät toisiaan kiinni käsistä. He tuijottavat toisiaan hetken ja sitten käy jotain täysin odottamatonta.
Kahden blindchannelin päälaulajan huulet kohtaavat toisensa. Heidän suutelunsa saa meidät kaikki yllättymään ja hämmästymään. Ajattelimme sen olevan vain Nikon outoja kaveri pusuja mutta ei tämä siltä vaikuta.
Joonas alkaa taputtaa heille ja minä hymyilen Aleksille onnellisena. Hän puristaa kättäni ja lähestyy minua. Perhoset tulevat yllättäen mahaani ja tunnen rakkauden kipinöivän ympäri pientä kerrostalo yksiötäni.
Pojat astelevat käsikädessä sisälle ja tietenkin me taputamme heille kunnian osoituksena. He hymyilevät toisilleen seistessään ovella. Olisiko tästä alkamassa täydellinen parisuhde taival?
OKEI TÄSSÄ TÄLLÄNEN AIKA ODOTTAMATON JUONEN KÄÄNNE. SORI JOS TÅÄ LUKU OLI VÄHÄ LYHYT JA TÄLLÄNEN JÄNNÄN OUTO. KIITOS IHAN ÄLYTTÖMÄSTI IHANISTA KOMMENTEISTA JA HULLUN MONESTA LUKU KERROISTA. KIITOS ARVOSTAN TEIÄN KÄYTTÄMÄÄ AIKAA MITÄ KÄYTÄTTE TÖN LUKEMISEEN! ❤🥰😍 PAINAKAA TÄHTEÄ JA KERTOKAA IHMEESSÄ IDEOUTA TÄHÄN!
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...