Luku 34/ yhteen asumaan

478 14 4
                                    

ALICEN POV

Vastaan Joelin puheluun.

*puhelussa*

J: moi, sori ku soitin enhän mä häiritse sua ja Alee

M: Ei et sä häiritse

Näen kamerastani kuinka Aleksin ilme muuttuu välinpitämättömäksi ja ärsyyntyneesti. Hän on selvästi kateellinen.

J: Pystytkö arvaan mitä just kävi

M: No, mä en tiiä

J: mä erosin mun tyttöystävästä...
* Joel vetää syvään henkeä*

M: eikä?! Voi hitto, mä oon pahoillani. Mikä teiän suhteessa oli vikana?

J: no me kumpikin ollaan tavallaan löydetty uudet, ja me riideltiin paljon ja se ei kestänyt mua ja valitti mulle kaikesta mitä teen... suhde ei vaa toiminut enää

M: no Joo toi ei kuulosta toimivalta. Tarviiko tuoda sulle jotai tai haluutko nähä jne.?

J: En mä kiitos, halusin vaa et sä tiiät ku mähän puhuin sulle joskus mun suhteesta. Nyt vaan tarvis pakata kamat kasaan ja ettiä uus koti.

*Aleksin ilme kirkastuu totaalisesti*

A: joel oon tosi pahoillani kans, mut hei oota siinä puhelus. Alice. Mä oon miettiny yhtä asiaa.

M: öö Aleksi mitä

A: sähän tiedät että me hengaillaan ihan 24/7 nii miten ois yhteen muuttaminen? Jos muuttaisin tänne ja Joel vois saada sillon mun käm...

Suutelen Aleksia onnen kyynelien valuessa minun poskeani pitkin.

A: No älä nyt itke sentään.

M: Joo sori, mut toi on ihana idea. Mä rakastan sua Aleksi.

J: no ihanaa et ainaki joillain menee hyvin

Nauramme kaikki ja Joel ja Aleksi keskustelevat kämpästä. Päässäni pyörii ajatus ihanista aamuista Aleksin kanssa, ja nyt mun ei tarvitse ikinä soittaa Aleksille kun ikävöin häntä.  Nyt hän on täällä seinien takana korkeintaan.

Puhelun loputtua Aleksi lähtee tapaamaan ystäväänsä kahvilaan. Minä jään kotiin siivoamaan.

*pari viikkoa myöhemmin*

Yhdessä asuminen tuon lyömäsoittimen kanssa on ollut tähän asti ihanaa. Lyömäsoitin nimi tulee siitä että google jostain syystä ilmoittaa Aleksin olevan lyömäsoitin. Repesimme kumpikin nauramaan kun löysimme tämän hauskan faktan netistä. Minulta lensi viini suustani Aleksin valkoiselle paidalle ja Aleksi heitti minua tyynyllä vahingossa.

Aleksi on edelleen leikkimielisesti vihainen paidan sotkemisesta. Ehkä mä joskus hyvitän sen.

Aleksi lähti juuri salille. Minä jäin kotiin kipeän olon vuoksi.  En mä kyllä yleisesti muutenkaan tykkää kuntoilla. Viimeiseen 3 päivään en ole syönyt kunnolla. Minulla on ollut niin huono olo  etten kykene syömään. Tälläkin hetkellä makaan sohvalla viltin alla. Aleksi on hemmotellut minua kipeänä ollessani. Pikku enkelini.

Soitan Emilylle äkkiä. Minulla on epäilys.

*puhelu*

E: moi

M: No terve tota pääsetkö lähtee kauppaan. Mä oon vähä huono vointinen

E: no toki, mitä haen

M: *hengitän syvään* no tuo raskaustesti.

E: Alice mitö tuleeko Aleksista isä?

M: No eihän tää ny oo varmaa vielä.

Sillä hetkellä tajusin sen. Me käytimme Aleksin kanssa ehkäisyä. Mä en kestä tätä nyt. Jos se vitun pettäjä on tän mahdollisen lapsen isä niin Aleksin pää hajoaa totaalisesti. En voi tehdä näin.

SORI TÄÄ TULI  VÄHÄ MYÖHÄS.  JA SORI ET TÄÄ ON VÄHÄ RYLSÄ VÄLILUKU TAAS. TOIVOTTAVASTI TYKKÄÄTYE SILTI! ENS LUVUSSA ENEMMÄN ASIAA!!!

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now