Luku 29/varasto ja imuri

494 17 3
                                    

JOELIN POV

Olli katsoo selvästi minua hieman peloissaan mutta, esittää silti ettei tiedä mistä puhun. "Mä olin reilu ja kuuntelin sun huolias ja kaikkee. Yritin myös auttaa mut vittu MÄ EN PYYTÄNY SUA AHDISTELEEN KETÄÄN TAI SABOTOIMAAN SUHDETTA, JA BTW SÄ ET ONNISTUNU AIHEUTTAA DRAAMAA NIILLE " Joel huutaa puoliksi pitäen Ollista edelleen kiinni.  Olli kuuntelee pelästyneenä mutta esittäen ettei häntä kiinnosta Joelin sanat. "Joo mä ymmärrän, mut mä selviin itekkin omista sotkuistani, sun neuvot ei nyt auta" Olli sanoo asiallisesti ja katsoo Joelin olkapään yli Alicea joka on tulossa paikalle. Sitten hän lähtee aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vittu mikä ääliö, mumisen itsekseni kunnes Alice tulee viereeni.

A: kiitti, ei sun ois tarvinnu. Ja hei mitä neuvoja se ei siis kuuntele? Se puhu jostai neuvoista

J: aa siis yöllä se vaa kyseli neuvoja seurustelu asioissa, en käskenyt silti sitä tekee noi

A: Joo se ei jäänyt epäselväks puheestas, tai nii.

J: Joo sori, joskus mä vaa meen iha yli asioissa. Olli ois saanu kysyy teiltä apuun, enhän mä ees oo kai ikinä esitelly mitenkää mun tyttöystävää muille. Sinä ja Aleksi sen sijaan ootte iha tollanen kunnon...

A: *hän tarttuu minua olkapäästä* hei te ootte ihan yhtä hyvä pari. Ei kaikki suhteet oo aina samanlaisia tai yhtä julkisia. Kaikki etenee asioissa omaa tahtiaan.

Alice taisi huomata että aloin hermoilla ja hieman reagoida oudosti adhd:n takia. Alice on minulle vähän kuin paras ystävä tai sisko, viisas ja erittäin mukava.

ALICEN POV

Kävelen takaisin mökkiin ja haen Aleksin mukaani hakemaan mölkkyä varastosta. En voi koskaan tietää kuka ahdistelija ystävä sieltä tulee tunnustamaan tunteitaan ahdistellen.

Varasto on todella pieni punainen leikkimökkiäkin pienempi rakennus. Pienenä kiipeilin hyllyjä pitkin mutta nyt en kyllä pysty sellaiseen. Aleksi joutuu nostamaan mölkyn ylähyllyltä koska olen lyhyt siihen.

Hän kurkottaa kädellään ylös ja minä olen häntä vastapäätä. Tila käy ahtaaksi ja tunnelma on erittäin tiivis.  Hän katsoo minua alas päin silmiin virnistäen, samalla kun hän pitää kättään ylähyllyllä.  Hemmetti että alahuuleeni sattuu kun puren sitä. Aleksi näyttää niin...

En ehdi ajatella kun hän ottaa toisella kädellään kiinni vyötäröstäni ja painaa kehonsa vasten minua. Tunnen kuinka hän siirtää huulensa vasten minun huuliani. Tämä on Aleksin paras ominaisuus.  Hän osaa olla söpö ja huolehtivainen, mutta myös hemmetin kuuma ja flirttaileva romantikko.

Hänen huulensa siirtyvät kaulaani joka taitaa olla virhe mutta se ei nyt haittaa. Yhtälailla Emilykin sai omistuksesta kertovia merkkejä Lucakselta aikanaan. Aleksi saa nyt tehdä samaa minulle. Hänen suutelunsa käy intohimoisemmaksi hetki hetkeltä.

Niko tulee varastoon ja nappaa mölkyn maasta sanomatta mitään. Hän kyllä tuijottaa hieman järkyttyneenä ja näyttöä vaan kädellään että sori. Naurahdan hengästyneenä Aleksin kanssa ja tuijotan häntä kuin ääliö silmiin.

Kävelemme yhdessä pihalle ja kysyn että jäikö kaulaani pahaa jälkeä taivaallisesta varasto retkestä. Kuulemma se hieman punoittaa mutta ei pahempaa. Ihme.

Muut istuvat maassa ja katsovat hieman virnistellen meitä kun saavumme heidän luo. "Imurinko sä sieltä varastosta hait Alice, kaulastas se ei epäselväks jääny" Joonas vitsailee. Punastun hieman ja Aleksi vatsaa puolestani " Joonas hyvä sun on puhuu kaislikko kokemukses jälkeen". Nauramme kaikki ääneen ja Emily suutelee Joonasta.

Jännää kun he eivät ole edes paljastaneet olevansa yhdessä vielä. Hankalaa tietää mitä heidän välillään on. He kumpikin kyllä nauttivat suudelmastaan. Olli on ainoa joka ei hymyile. Hän tuijottaa minua silmiin ja katselee vartaloani ylös alas. Suutelen Aleksia yllättäen täydellä intohimolla jotta Olli tajuasi lopettaa.

SORI KU TÄÄ LUKU ON AIKA TYLSÄ MUT YRITÄN KEKSIÄ JOTAIN. JA KERTOKAA MITÄ TYKKÄÄTTW TÄSTÄ.  ANAKAA MUÖS IDEOITA TARIBAAN. NIITÄ TARVITAAN,  TAI DANOKAA VAIKKA MITÄ TAPAHTUMIA ENEMMÄN JA MITÄ VÄHEMMÄN

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now