OKEI TE VARMAAN HUOMASITTE UUDEN NIMEN TARINALLE ELI ODOTTAMATONTA ON NYT TÄN TARINAN UUS NIMI. ENNEN SE OLI TOTUUS KAIKESTA. TARINAN NIMEN KEKSI nopoliini ! KIITOS IHANASTA UUDESTA NIMEST!
ALICEN POV
Aleksi nukkuu sikeästi vielä. Katson hänen sekaisin olevia hiuksiaan, jotka kaipaisivat parturi ammattilaisen käsittelyä. Aleksi näyttää söpöltä nukkuessaan, kun hän hymyilee pienesti ja tuhisee vain tajuamatta ympäröivästä maailmasta mitään. Päätän antaa tuolle suukon otsalle. Se jotenkin herättää Aleksia ja hän siirtää hitaasti kätensä selälleni kun nojaan hänen ylitseen.
Kävelen keittiötä ympäri. Olimme sopineet Aleksin kanssa eilen että suunnittelemme tänään häitämme. Mietin jo kaikkea etukäteen odotellessa Aleksin heräilyä. Hän on kuin etana aamuisin. Minä rakastan suunnittelua joten nyt tämä Aleksin etana tahti ei kelpaa. Siksi hänelle kostetaan tämä etana vauhti.
Kävelen hiljaa makuuhuoneen oven taakse. Kurkistan oven raosta ja näen Aleksin makaavan sängyllä. Otan varovasti askeleen eteen päin ja alan ampua ovelta Aleksia vesipyssyllä. Ammun useaan kertaan ja kuulen hänen kirkumistaan. Hän huutaa nimeäni kesken tämän kastelu episodin.
Lopulta juoksen suoraan sängyn viereen ja ammun vielä kerran. Sitten tajuan tilanteen kun Aleksi siirtelee kummallakin kädellään märkiä hiuksiaan pois naamaltaan. Vesipyssy tippuu maahan ja suuni aukeaa ratkeamispisteeseen. Tajuan että Aleksin puhelin oli suoraan hänen vieressään.
Aleksi katsoo minua hieman huvittuneena ja samaan aikaan vihaisena. Leikillään vihaisena. "Voi vittu ei oo todellista sori Ale, vittu mä oon tyhmä" kiroan itsekseni kun Aleksi katsoo minua ja puhelintaan vuorotellen. Hän alkaa vain nauraa tilanteelle ja sanoo ettei puhelin varmaankaan hajonnut. Hän lisää vielä että hän ostaa itse uuden jos puhelin hajosi.
A: arvaa miten hyvität tän mulle?
M: kerro
A: Istu mun päälle ja suutele mua. Heti.
Alan totella käskyä heti ja tunnen Aleksin nauttivan tästä. No ainakin hän on hereillä. Ja pakko myöntää että itsekin nautin tästä vaikka en yleensä heti aamusta ole parhaimmillani tälläisissä asioissa. Iltaa kohden paranen tietenkin. Niin Aleksi sanoo.
Hetken jälkeen istumme kumpikin sohvalla minun tietokoneeni kanssa. Avaan sieltä pinterestin ja kirjoitan lapulle otsikon. Rakastan suunnittelua. Aleksi on järjestelmällinen ihminen joten luulisi että tämä olisi hänen mielestään ihan mukavaa.
Istuimme ja kuuntelimme musiikkia kauan suunnittelun ohella. Lopulta listamme näyttää tältä:
Häät Alice ja Aleksi <3
-kirkossa vihkiminen
- jokin rento moderni vuokrattava tila juhlia varten
- ei lapsia mukaan
- blind channel kutsutaan ja emily, myös muita kavereita ja isovanhemmat molemmista suvuista. Ei turhan isoja häitä.
- ei liian juhlavat häät, rennot ja siistit häät
-vaalea teema, puunväristä ja valkoista pääosin
-kesähäätSuunnitelma näytti ihan hyvältä ja pinterestiin tallennetut inspiraatiot täydensivät vielä kokonaisuutta. Yritämme vielä keksiä seuraavaksi sopivan päivän meille.
SORI TÄÄ LUKU JÄI LYHYEKS MUTTA LUPAAN HUOMENNA PAREMMAN LUVUN KUN LUVASSA OIS HÄÄT EHKÄPÄ. AINAKI OSA HÄISTÄ. TARVISIN HULLUNA IDEOITA NYT TÄN TARINAN JATKOON!!! MULLA EI OLE IDEPOTA. MUUTEN JOUDUTAAN HYVÄSTELEMÄÄN TÄMÄ TARINA(MUTTA SE EI ESTÄ UUDDN TARINAN ALOITTANISTA...). ANYWAYS KIITOS HERTAN JWSTAB 7,5K LUKIJOITA!!!
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...