Sovin Aleksin kanssa suhteen olevan vielkä toistaiseksi salassa. Tietenkin blind channel tietää suhteesta ja varmaan pian muut läheisimmät ihmiset. Uskon, että suhde kestää kyllä. Tiedän Aleksin olevan niin ihana ja empaattinen ja hän on niin taitava ihmissuhteissa. Just nyt mä tunnen itteni vaan niin onnekkaaks koska mulla on Aleksi. Maailman kuumin, komein, söpöin, ymmärtäväisin, ihanin, hauskin ja lista vaan jatkuisi missä kaikessa Aleksi on maailman paras.
Ajoimme edelleen takaisin kohti treenikämppää. Olli ja Joonas olivat malttamattomia ja söivät ruokiaan jo. Kerrankin autossa oli edes vähän hiljaista. Unohdin jo täysin että meitä on 7 henkilöä 5 hengelle suunnatussa autossa. Hullu suurperhe.
Ajoimme viimeisiä mutkia kohti treenikämppää. Näemme kerrostalon pihassa poliiseja. "Olli ja Joonas päät alas ja äkkiä vittu" Aleksi huutaa järkyttyneenä. Hän parkkeeraa varatulle paikalleen. Nyt Aleksin parkkipaikan kohdalla lukee myös Aleksiin sopiva kyltti. Varattu:).
Katsomme kaikki toisiamme ja mietimme uskallammeko nousta autosta kaikki yhdessä. Ei ole sallittua olla 7 ihmistä väärän kokoisessa autossa. Me toteamme, että kärsimme rangaistukset yhdessä jos sellaisia tulee. Sydämmeni löi kovaa. Minua nauratti ja jännitti samaan aikaan. Menin kiinni Aleksiin kun nousimme autosta. Muut kantoivat ruokia. Aleksi otti kädestäni kiinni kun poliisit tulivat meitä kohti.
P(poliisi): Päivää
kaikki yhdessä: moi, päivää
P: Montakos teitä oikein oli tossa samassa autossa?
*kaikki kääntyvät Aleksin puoleen koska se oli hänen autonsa ja hän ajoi.*
A: no siis meitä oli siellä me kaikki 7
P: tiedätte varmaan että se ei oo sallittua 5 hengen autossa* poliisi hymyilee*
A: Joo anteeks, omaa tyhmyyttämme rikottiin vaa sääntöjä. Tiedettiin kyllä.
P: eli tiesitte siis rikkovanne sääntöjä ja silti teitte niin?
A: valitettavasti kyllä* Aleksi naurahtaa hieman*
P: okei no kukas teistä omistaa tämän auton?
A: mä omistan sen ja ajoin sitä
P: Selvä, saisinko vielä nimen?
A: Aleksi kaunisvesi
P: kiitos* poliisi kirjoittaa paperille jotakin*, sanotteko muutkin vielä nimenne
*kaikki kertovat nimensä*
P: noniin, kiitos. Ymmärrätte varmaan että rikoksista seuraa rangaistus. Saatte tästä jokainen 300e sakot. Tämä ei saa toistua enään ja varmaan tajusitte sen.
kaikki: juu ymmärrettiin
*Poliisi jakaa sakko laput kaikille*
P: kiitos ja hyvää päivän jatkoa
A: juu , samoin.
Kävelemme kerrostaloon siään hieman hiljaisina. Kun saamme itsemme siälle niin meitä kaikkia naurattaa. "tuli taas pelleiltyä ihan kunnolla sit" Niko höpisee naurun keskellä. "Oisit nähny ilmees Olli ku näit poliisit" Joel nauraa. " Alice tällästä tää on ku on meiän joukossa" Tommi yrittää varoittaa minua vielä. "Joo ei yhtään haittaa, tää on vaa hauskaa ja nii hiton outoo, tekee ihan hyvää pelleillä välillä kunnolla" nauran ja katson Aleksia joka katsoo myös minua." Ihmettel yhä kuinka mukava poliisi kuitenkin oli meitä kohtaan. Ei jokanen poliisi oo noin mukava" Joonas hehkuttaa. " Onkos sitä sit jotain kokemusta poliiseista vai" Niko heittää perään.
Nauramme toistemme jutuille edelleen kun selviämme oikean oven kohdalle. Menemme nopeasti etsimään omat ruokamme, paitsi Joonas ja Olli jotka ovat jo syöneet. Istun Aleksin viereen taas sohvalla. Joonas ja Olli viihdyttävät meitä kitara taidoillaan. Joonas laulaa lempi biisejään ja Olli juoksee vähän väliä oksentamaan. Paha krapula ilmeisesti.
ESTÁS LEYENDO
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...