Luku 45

468 23 7
                                    

ALICEN POV

Aleksi itki nojaten olkapäähäni.  Hän selitti kaiken tapahtuneen Ollin kanssa. En ollut Aleksille todellakaan vihainen kun näin hänestä kuinka murtunut hän oli tilanteeseen nähden. Olli saisi kyllä kuulla kunniansa vielä tästä. Hän on yrittänyt pilata suhteemme kokoajan ja nyt lasken nämä teot seksuaalisiksi ahdisteluiksi.

A: Alice voitko... voitko sä...

M: sano vaan, mä teen mitä haluat

Aleksi vapisee epävarmana ja yrittää sanoa jotain.

A: voitko sä halata mua niinkauan että nukahdan? Jos voisit vaikka silittää mua. Tai siis...

M: Aleksi tottakai. Mä teen just niinku haluat.

A: En halua vaikuttaa pikkulapselta, mutta siitä tulee turvallinen olo. Ja sori et mä en nyt ehkä anna sulle sellasta hääyötä kun haluaisit.

M: Aleksi mä lupaan, meillä on aikaa sitten siellä häämatkalla. Ootat vaan vielä 2 yötä.  Ei hätää.

Aleksi ottaa hupparinsa pois ja vaihtaa t paidan päälleen. Istun sängylle ja nostan peiton hänen päälleen. Silittelen tuota kunnes hän on nukahtanut. Annan tuon otsalle suukon ja toivotan hyvät yöt vaikkei hän minua kuulekkaan.

Laitan huoneemme oven kiinni ja nojaan siihen vetäen syvään henkeä. Jalkani pettävät altani ja joku sahaa kyynelkanavani katki. Olen täysin romahtaneena maassa. Tämä kesä on vienyt paljon energiaa henkisesti. Olen löytänyt elämäni rakkauden, parhaat ystäväni,  olen kohdannut ahdistusta, olen pettänyt, olen viettänyt hauskimmat hetket ikinä ja olen myös joutunut kuulemaan Aleksille tapahtuneita kamalia asioita. Kesä on ollut ääripäistä toiseen rallia.

Emily juoksee aulasta luokseni ja halaa. Hän tietää ilmeisesti mistä on kyse kun hän suoraan kertoo "Alice, ei hätää Olli on valmis kertomaan sulle kaiken". Katson tuota ihmeissäni silmiin ja kysyn missä Olli on .

Olli istuu huoneessaan. Istun tuon kiharapäisen basistin viereen.

M: mä haluan kuulla selityksen

O: sä saat selityksen, anteeksi . Mä en tiedä miten mä oon nyt ollut näin huono ja epäreilu kaveri kummallekin teistä. Mulla vaan on ollut aina tunteita Aleksia kohtaan, enkä kestä ollenkaan kateuden tunnetta. Teidän erottaminen oli se mitä yritin ja tosiaan en onnistunut. Oon syvästi pahoillani ja luulen että jatkossa mä osaan olla kunnolla. Toivon että voit antaa anteeksi.

M: mä ... Mä en tiedä mitä sanoa mutta hyvä että selitit tän rehellisesti. Ja kenellä ei olis tunteita Aleksia kohtaa?! Sehän on maailman söpöin, komein, seksikkäin, hauskin, romanttisin ja huomaavaisin ihminen koko universumissa.

Nauraminen Ollin kanssa piristää välejämme ja tunnelmaa ylipäätään. Aleksi nukkuu tietämättä mistään. Parempi vaan ettei tuo mieheni tiedä kaikkea juuri nyt. Uskon että hänellä riittää aikaa kuulla tämä myöhemminkin.

PAHOITTELUT ETTÄ TÄÄ OLI NYT LYHYT LUKU. KIITOS IHAN HULLUNA KUN YÄLLÄ ON JO 9K LUKUKERTOJA. MÄ HALUAN SANOA VAAN KIITOS  KIITOS JA KIITOS! LUKEKAA TÄTÄ JA ANTAKAA TÄHTIÄ NIIN MUUTKIN IHANAT LUKIJAT LÖYTÄÄ TÄN! JA KERTOKAAS IDEOITA JA MP TÄSTÄ KIRJASTA!

Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)Where stories live. Discover now