Olli pitää minua käsiensä välissä. Hänen kätensä ovat molemmin puolin minua kiinni auton takalasissa. Minä hengitän raskaasti säikähtäneenä Ollia. "Oo hiljaa Alice, muut ei oo nyt täällä. Sä varmasti tiedät miks mä oon tässä nyt" Olli sanoo katsoen minua syvälle silmiin.
M:Olli tää on ahdistavaa, ja mä wn tosiaan tiedä miks oot täällä ja mitä teet, voitko ottaa noi kätes pois mun vierestä. Oot ahdistavan lähellä.
O: No mutta aleksihan on vielä lähempänä eikä se näytä haittaavan,
M:Jaa että nyt oot kateellinen...*ehdin aloittaa lauseen ennen kuin Olli keskeyttää sen*
O: suutele mua
M: Olli mitä vittua?! *huudan ja siirrän hänen kätensä aggressiivisesti pois tieltäni.
Olli on nopea liikkeissään ja tarttuu minua olkapäästä kiinni. " Se pieni junnu on sulle vaan haitaksi, jos seuraa kaipaat mä oon täällä si" Olli kuiskaa korvaani hieman ahdistavasti. Juoksen kauemmas ja näen Ollin jäävän seisomaan paikalleen. Mikä vittu häntä vaivasi? Aleksin kuuluu tietää tästä.
Astun sisälle järkyttyneenä. Aleksi istuu sohvalla ja istun hänen viereensä. "Noi muut lähti viemään uikkarit kuivuu ja pyyhkeet ja osa meni viel uimaan. Joel on kai sen huonees tai uimas" Aleksi sanoo katsoen puhelintaan. Pyydän häntä laittamaan puhelimen pois, jotta voisin selittää tämän ahdistavalta tuntuneen oudon kohtaamisen Ollin ja minun välillä.
*selitän kaiken*
M:...ja sit mä lähin tulee tänne heti. Tää kaikki on totta.A: Ei helvetti, oisit huutanut Apua tai jotain *Aleksi halaa minua todella hellästi mutta huolehtivasti* mä lupaan että se saa kärsiä tosta. Ootko sä ok? Pitäskö sulle varata aika...
M: rauhotu ei tarvi, mä oon iha fine, säikähdin vaan. Eikä sen tarvi kärsiä, kunhan se ei jatka tota.
A: sen pitää kyllä oppia et toi ei todellakaan oo oikein.
M: No mut hei sitä mä eniten hämmästelin et miks se sano et sä et ois mulle hyväks.
A: se on vaa kateellinen nyt eronsa jälkeen.
M: No se on hyvin mahollists, mut vaikka et ois mulle hyväks nii silti mä rakastaisin sua ja pan...*flirttailen Aleksille hieman naurahtaen*
A: noni neiti Alice arvaa mikä sulle ei oo hyväks, flirttailu kun oot just kokenu ahdistelua. *Aleksi antaa suukon otsalleni ja halaa vielä*
JOELIN POV
Istuin sängyn laidalla katsoen tyttöystävältäni tulleita viestejä. Päätän lähteä käymään ulkona muiden kanssa vaikka he menivät jo edeltä. Juuri kun tartun oven kahvaan kuulen Alicen sanovan olohuoneessa "Aleksi sun täytyy kuulla mitä Olli teki mulle. Se on ahdistava mua kohtaan, ihan yllättäen".
*kuuntelen koko tarinan *Mitä helvettiä Olli?! Saatana eikö se tajua miten toi vaikuttaa noiden suhteeseen ja Aleksin ja sen väliseen ystävyyteen. Toi vaan pahentaa sen ja Aleksin välejä. Luuleeko se tosiaan että Alice ei kertois Ollille tosta. Vittu mikä idiootti.
Tuntuu ku Olli ois koko viikonlopun kerjänny vaan ongelmia. Kaikkeni mä sitä yöllä yritin auttaa mutta tätä mä en neuvonut. Saatana mä meen puhuu sille. Astun ovesta ja esitän etten kuullut mitään tarinasta. Heidän ei kuulu tietää että liityn tähän mitenkään.
" sori keskeytinkö jotain " Kysyn ihan kun en tietäisi mistään. "Aa et, muut on pihalla jos etit niitä" Aleksi vastaa hieman huolestuneena. Ymmärrettävää. "No juu mä vaan puhuin mun tyttöystävän kaa taas puhelua ku sillä oli ikävä taas" keksin päästäni. He taisivat uskoa sen.
Kävelen kohti rantaa ja Olli on mäessä kävelemässä myös kohti rantaa. Otan muutaman juoksu askeleen alamäkeen ja tartun Ollin hupusta kiinni. "Hui Saatana Joel mitä hemmettiä" Olli säikähtää ja kääntyy huvittuneena minuun päin. "Sinuna en paljoo hymyilis"
OKEI SORI MÄ EN TIIÄ OLIKS TÄÄ TAAS VÄJÄ TYLSÄ LUKU MUT SAITTE NYT VASTAUKSEN EILISEEN PAHAAN KYSYMYKSEEN " MITÄ OLLI TEKI". JA HEI NYT KOEN TÄRKEEKS SANOO SEN ETTÄ MÄ EN MISSÄÄN TAPAUKSESSA HALUA TEHDÄ KENESTÅKÄÄN MITÄÄN ILKEÄÄ HAHMOA. NÄÄ ON NIMEN OMAAN HAHMOJA BLIND CHANNELIIN PERUSTUEN ELI EI JÄTKÄT OLE OIKEESTI TÄLLÄSIÄ VÄLTTÄMÄTTÄ. EN HALUA DISSATA TAI SILLEIN KEYÄÄN JÄSENTÄ. KAIKKI ON IHANIA JA UPEITA JA TÄRKEITÄ MULLE VAIKKA TÄSSÄ TARINASSA NIIDEN LUONNE OLIS SITÄ VASTAAN. SORI MUUTEN KIRJOTUSVIRHEISTÖ JOUDUN KIRJOTTAAN PUHELIMELLA KU OON REISSAAMASSA(SUOMESSA)
أنت تقرأ
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
عاطفيةMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...